ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 

 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 

 
  Δημόσια Διοίκηση Επιστροφή    
Γραφεία υποδοχής του πολίτη σε κάθε δημόσια υπηρεσία (225/06)


Αθήνα 15.5.2006, 12:54
Γραφεία Υποδοχής Πολιτών (ΓΥΠ) ιδρύονται στις δημόσιες υπηρεσίες του Δημοσίου και στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, με σκοπό να καθοδηγούν τον πολίτη στις αρμόδιες οργανικές μονάδες της κάθε υπηρεσίας για την αντιμετώπιση της υπόθεσής του, καθώς και να του παρέχουν κάθε άλλη σχετική πληροφορία.

Τα παραπάνω προβλέπει εγκύκλιος του υπουργείου Εσωτερικών που εστάλει σήμερα στις Διευθύνσεις Διοικητικού όλων των υπουργείων και στην Γενική Διεύθυνση Τοπικής Αυτοδικοίκησης.

Με την εγκύκλιο συνιστάται σε υπουργεία και λοιπούς φορείς των οποίων ο υπηρεσίες είναι εγκατεστημένες σε περισσότερα κτίρια, να εκτιμήσουν την ανάγκη σύστασης ΓΥΠ σε περισσότερες υπηρεσίες τους, ανάλογα με τον όγκο προσέλευσης των πολιτών σ΄ αυτές. Το Γραφείο πρέπει να βρίσκεται σε χώρο της κάθε υπηρεσίας, σε εμφανές σημείο του κτιρίου, να είναι προσβάσιμο στους πολίτες με αναπηρία και να λειτουργεί καθ’ όλη τη διάρκεια του ωραρίου των δημόσιων υπηρεσιών.

Τα Γραφεία πρέπει να στελεχωθούν επαρκώς, από προσωπικό που θα είναι σε θέση να παραπέμπει τους πολίτες στις αρμόδιες υπηρεσίες του ίδιου φορέα και να μπορεί, παράλληλα, να παρέχει πληροφόρηση για όλο το εύρος των λειτουργιών της οικείας υπηρεσίας.
Ο σκοπός λειτουργίας των Γραφείων θα επιτευχθεί με την κατάλληλη στελέχωσή τους, τόσο από άποψη απαιτούμενου αριθμού υπαλλήλων, ανάλογα με τον αριθμό πολιτών που δέχεται η οικεία υπηρεσία, όσο και από άποψη ποιότητας των υπαλλήλων, ώστε να είναι σε θέση να εξυπηρετούν πρόθυμα, να πληροφορούν και καθοδηγούν τους πολίτες για τα θέματά τους. Επισημαίνεται μάλιστα ότι πρέπει να προσεχθεί ιδιαίτερα το θέμα της στελέχωσης των Γραφείων γιατί αυτά θα δίνουν στον πολίτη την πρώτη καλή ή κακή εικόνα λειτουργίας των υπηρεσιών, ενώ διευκρινίζεται ότι η ίδρυση Γραφείων δεν προϋποθέτει τη σύσταση νέας οργανικής μονάδας στην κάθε υπηρεσία, δεδομένου ότι αποτελεί διοικητικό μέτρο για τη διευκόλυνση των πολιτών από τις υπηρεσίες.

Οι δημόσιες υπηρεσίες καλούνται να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες για την άμεση εφαρμογή του μέτρου αυτού το αργότερο μέχρι 30 Ιουνίου 2006, ενώ τα υπουργεία πρέπει ως την 31η Ιουλίου 2006 να φροντίσουν για τη δημιουργία Γραφείων στα κυριότερα Ν.Π.Δ.Δ. που εποπτεύουν, καθώς και σε μεγάλα παραρτήματά τους, με κριτήριο επιλογής τους την αυξημένη προσέλευση πολιτών και τη συναλλαγή που παρουσιάζουν (π.χ. ΙΚΑ, ΤΕΒΕ, ΟΓΑ κ.λ.π.). Τέλος, καλέιται η Γενική Διεύθυνση Τοπικής Αυτοδιοίκησης, στην οποία επίσης κοινοποιείται η εγκύκλιος, για την εφαρμογή του μέτρου αυτού ως την 31η Αυγούστου 2006 τόσο στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις όσο και στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α΄ βαθμού με πληθυσμό 20.000 κατοίκων και άνω. Επισημαίνεται ότι ακόμη και δήμοι με πληθυσμό κάτω των 20.000 κατοίκων έχουν την ευχέρεια να οργανώσουν ΓΥΚ, εφόσον κρίνουν ότι αυτό θα εξυπηρετήσει πληρέστερα τις ανάγκες πληροφόρησης και εξυπηρέτησης των πολιτών της περιοχής τους.

Οι υπηρεσίες εκείνες στις οποίες ήδη λειτουργούν παρόμοια Γραφεία ή κέντρα υποχρεούνται ν’ αποστείλουν σχετική απάντηση με την απαιτούμενη τεκμηρίωση στη Γενική Διεύθυνση Διοικητικής Οργάνωσης και Διαδικασιών του υπουργείου Εσωτερικών.

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η με οποιονδήποτε τρόπο αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της εφημερίδας, χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη. Κάθε δημόσια αναφορά στο περιεχόμενο της συνεπάγεται και αναφορά του ονόματός της, όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία επιτάσσει.

 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, email: info@proslipsis.gr , Τηλ: 6949244434
©  2004-2021  proslipsis.gr, All rights reserved