ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 

 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 

 
   Επιστροφή    
Συνέδριο: e-Business and Social Media World

 

Αθήνα 22.6.2012, 10:56

Στην Ελλάδα θα πραγματοποιηθεί, για πρώτη φορά, το συνέδριο e-Business and Social Media World, την Τρίτη 26 Ιουνίου 2012, στο ξενοδοχείο Divani Caravel στην Αθήνα.

Σύμφωνα με τους διοργανωτές, στόχος του Συνεδρίου είναι να παρουσιάσει τις εξελίξεις, να αναδείξει τις νέες τάσεις και να προτείνει τόσο καινοτόμες όσο και δοκιμασμένες λύσεις για την αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προς όφελος καταναλωτών και επιχειρήσεων. Απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται ή σχεδιάζουν να δραστηριοποιηθούν στα social media και σε στελέχη που ασχολούνται με το marketing, branding, e-commerce, online marketing και την εξυπηρέτηση πελατών.

Στο συνέδριο θα συμμετάσχει με παρουσίαση και συνομιλία με τους παρευρισκόμενος ο Dietmar Berghof, εκπρόσωπος της Experian, της μεγαλύτερης εταιρείας email marketing στον κόσμο με ετήσια έσοδα 4,2 δισ. δολαρίων και 15.000 εργαζομένους σε 41 χώρες.

Επίσης, το πρόγραμμα του συνεδρίου περιλαμβάνει θέματα για τη στρατηγική προσέγγιση και εξυπηρέτηση του πελάτη, για τη μέτρηση απόδοσης της επένδυσης (ROI), παρουσίαση τεχνολογικών εργαλείων και συζητήσεις για το μέλλον των social media και τους νέους ρόλους που δημιουργήθηκαν στην αγορά εργασίας. Θα παρουσιασθεί ακόμη έρευνα της Focus Bari για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα, τα ευρήματα της οποίας αναμένεται να κάνουν αίσθηση. Τέλος, θα συμμετάσχουν με ομιλίες και ανοιχτές συζήτησεις ακαδημαϊκοί από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Πανεπιστήμιο Πειραιώς και το Athens Information Technology, καθώς και καταξιωμένοι επαγγελματίες από το χώρο της διαφήμισης και των επιχειρήσεων.

H είσοδος στο Συνέδριο είναι ελεύθερη αρκεί να προηγηθεί ηλεκτρονική εγγραφή στη διεύθυνση http://www.socialmediaworld.gr.

* Ακολουθεί το πρόγραμμα του Συνεδρίου.

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

09:00 – 09:30 Προσέλευση – Εγγραφή
09:30 - 09:35 Κώστας Νόστης, Πρόεδρος Οργανωτικής Επιτροπής
09:35 – 09:50 Παρουσίαση Έρευνας
"Η πρόκληση των Social Media (για τους marketers και τα brands)"
Ξένια Κούρτογλου, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος, Focus Bari
 
09:50 - 11:30
1η Ενότητα: Ανάλυση του τοπίου στα Social Media. Τι σημαίνει για τον marketer;
Συντονιστής: Βαγγέλης Ξανθάκης, Δημοσιογράφος
"Εξόρυξη γνώσης και προβλεπτικές δυνατότητες των κοινωνικών δικτύων"
Γιώργος Γιαγλής, Αντιπρύτανης, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
"On the Brink of Networked Society"
Τάσος Παγκάκης , Διευθυντής Επικοινωνίας, Νοτιοανατολικής Ευρώπης Ericsson  
"Ο ρόλος του Internet και των Social Media στον κλάδο της υγείας"
Κατερίνα Φραιδάκη, Υποψήφια Διδάκτωρ, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
"Πιστοποίηση Επαγγελματιών στα Social Media"
Χρήστος Ακρατόπουλος, Partner, 3sixtycom
"Social Media & Πολιτική: Από την παρακολούθηση στην συμμετοχή"
Γιώργος Λιμπέρης, Διευθύνων Σύμβουλος, Palladian Communications Specialists
Panel Discussion: “Social Media & Πολιτική”
Με αφορμή την τελευταία εκλογική αναμέτρηση, κορυφαία στελέχη του χώρου σχολιάζουν την επιρροή που ασκούν τα Social Media στην απόφαση εκλογικής ψήφου και όχι μόνο.
Συμμετέχουν οι:
Γιώργος Λιμπέρης, Διευθύνων Σύμβουλος, Palladian Communications Specialists
Βασίλης Δασκαλόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, Asset Ogilvy
Ντίνος Ανδριανόπουλος, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, Civitas
Στάθης Χαϊκάλης, Πρόεδρος & CEO, Communication Effect
Κωνσταντίνος Κορίκης, Social Media Observer
Συντονίζει η: Σόνια Χαϊμαντά, Δημοσιογράφος
 
11:30 – 12:00 Coffee Break
12:00 - 13:30
2η Ενότητα: Χτίζοντας το Business Case των Social Media
Συντονιστής: Γιάννης Ριζόπουλος, Δημοσιογράφος
“Τι προσδοκούν και τι πετυχαίνουν οι εταιρείες από την παρουσία τους στα κοινωνικά δίκτυα;”
Σέργιος Δημητριάδης , Associate Professor, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Βαγγέλης Μποκίδης, Dressings Brand Manager, ΕΛΑΪΣ – Unilever Hellas
"Social Media is changing Business"
Roberta Gogos, Product Design Marketing, Gnostix
"Facebook στις επιχειρήσεις: Συμμετοχή & αλληλεπίδραση, όχι απλά likes"
Θεοδώρα Χαρισιάδη , Marketing Coordinator – Chief Editor, babyzone.gr
"Επάγγελμα: Community Manager"
Γιάννης Π. Τριανταφύλλου, Marketing & Business Development Director, TOATOMO Consulting Services
"Ασφάλεια & Ιδιωτικότητα στα Κοινωνικά Δίκτυα"
Αλεξάνδρα Μιχώτα, Υποψήφια Διδάκτωρ, Πανεπιστήμιο Πειραιώς
 
13:30 - 14:30
3η Ενότητα: Social Commerce – Tools, Tricks & Tunning
Συντονιστής: Γιάννης Ριζόπουλος, Δημοσιογράφος
"Social Media Intelligence: Turning data into knowledge, strategy and sales"
Παναγιώτης Καζάνης, Managing Director, BaaS
"Social media marketing that works"
Στέφανος Καράγκος, Founder, Xplain
"Katoptron: Online υπηρεσίες με προσωπικότητα"
Στέφανος Οικονομίδης, Co-Founder, Katoptron
Panel Discussion: "Social Commerce: Η επόμενη μέρα του e-Commerce"
Οι προαναφερθέντες ομιλητές συζητούν και απαντούν στις ερωτήσεις του κοινού για ουσιώδη και πρακτικά θέματα αναφορικά με την επιχειρηματική ευκαιρία που δημιουργείται, τον τρόπο αξιοποίησης της, την επιστροφή της επένδυσης κ.α.

14:30 – 15:30 Lunch Break

15:30-16:15
4η Ενότητα: Social Media Strategies in Practice
Συντονιστής: Άγγελος Σφακιανάκης, Δημοσιογράφος
"Δράση 'Δείξ'τους' - Ψηφιακή κοινωνική ευθύνη με χρήση Social Media"
Γιώργος Καμέτας, Ειδικός Συνεργάτης, Διεύθυνση Συναλλακτικής Τραπεζικής Ομίλου, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας
"Goody's: η παρουσία των Big Brands στα Social Media"
Μελίσσα Παπαγιαννοπούλου, New Media Manager, Κλάδου Εστίασης Goody's
"YouTube και μουσική βιομηχανία"
Γιώργος Σταμπόλης, Head of Marketing & Business Affairs, The Spicy Effect
"Τα Social Media στη ζωή της Φλόγας και τον εθελοντισμό"
Μαρία Τρυφωνίδη, Πρόεδρος, Σύλλογος Φλόγα

16:15 - 17:30
Ειδική Ενότητα: Social Media και Κινητή
Panel Discussion: "Think Social, Act Mobile"
Συμμετέχουν οι:
Ηρακλής Δούμας, Προϊστάμενος Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών, WIND Ελλάς
Μαρίζα Σακκαλή, Channel, Marketing & Communications Manager, Sony Mobiles
Καρίνα Περέιρα, Marketing Manager, Southeastern Europe, HTC
Graham Wood, Product Marketing Manager, Nokia Mobiles
Eric Parks, CEO & Co-Founder, gipht.me
Συντονίζει ο: Άγγελος Σφακιανάκης, Δημοσιογράφος

17:30 – 17:45 Κλείσιμο Συνεδρίου: Δέσποινα Χαραμή, Social Media Marketing, Gnostix

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η με οποιονδήποτε τρόπο αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της εφημερίδας, χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη. Κάθε δημόσια αναφορά στο περιεχόμενο της συνεπάγεται και αναφορά του ονόματός της, όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία επιτάσσει.

 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, email: info@proslipsis.gr , Τηλ: 6949244434
©  2004-2021  proslipsis.gr, All rights reserved