Αθήνα 3.3.2016, 18:24
Το 2ο Σεμινάριο Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας πραγματοποιεί το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών αύριο Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016 και ώρες 10.00 - 17.00, στο Αμφιθέατρο Αντωνιάδου, στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής δράσης EduSupport του Δικτύου Κοινωνικής Προσφοράς του Ιδρύματος.
Οι στόχοι του σεμιναρίου είναι: - Να γίνουν κατανοητές βασικές έννοιες, αρχές και αξίες της κοινωνικής επιχειρηματικότητας. - Να συζητηθούν καλές πρακτικές κοινωνικής επιχειρηματικότητας και κοινωνικής καινοτομίας στην Ελλάδα και διεθνώς. - Να παρουσιαστούν μορφές και δίκτυα υποστήριξης της κοινωνικής επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα. - Να αναπτυχθούν δίκτυα συνεργασιών και υποστήριξης της κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Υπεύθυνες διοργάνωσης του Σεμιναρίου είναι η Ολίβια Κυριακίδου, Επίκουρη Καθηγήτρια, Μονάδα Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας, ΟΠΑ, και η Ελένη Σαλαβού, Επίκουρη Καθηγήτρια, Μονάδα Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας, ΟΠΑ.
ΠΙΝΑΚΑΣ 1 Πρόγραμμα
Θεματική Ενότητα 1ου Μέρους Κοινωνικός Αντίκτυπος Κοινωνικών Επιχειρήσεων: Ιστορίες Κοινωνικής Καινοτομίας και Ανάπτυξης από την Ελλάδα Ευκαιρίες και Δυνατότητες Ανάπτυξης Κοινωνικών Επιχειρήσεων Παρουσίαση Βέλτιστων Πρακτικών με Κοινωνικό Αντίκτυπο
Θεματική Ενότητα 2ου Μέρους Υποστηρικτικοί Μηχανισμοί Επιχειρήσεων Κοινωνικής Οικονομίας Κοινωνική Επιχειρηματικότητα και Προγραμματική Περίοδος 2014 2020 Χρηματοοικονομικά Εργαλεία για την Ενίσχυση των Κοινωνικών Επιχειρήσεων Δίκτυα Κοινωνικών Επιχειρηματιών για Κοινωνική Καινοτομία και Ανάπτυξη
Θεματική Ενότητα 3ου Μέρους (Ο. Κυριακίδου) Πρωτοβουλίες με Ισχυρό Κοινωνικό Αντίκτυπο: Καινοτομία, Δημιουργία Αξίας και Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα Μοντέλα Βιώσιμων Κοινωνικών Επιχειρήσεων και Μέτρηση Αξίας Θεματική Ενότητα 4ου Μέρους (Ελένη Σαλαβού) Αντιμέτωποι με τις Κοινωνικές Προκλήσεις Κοινωνικά Προβλήματα και Βιώσιμες Ιδέες Κοινωνικοί Επιχειρηματίες: Κίνητρα, Μέσα και Ευκαιρίες Παραδείγματα από το Διεθνές Περιβάλλον
ΠΙΝΑΚΑΣ 2 Αναφορές σε κοινωνική επιχειρηματικότητα
Afshar, V. and Martin, B. (2012). The Pursuit of Social Business Excellence, Charles Pinot Publishing Company, UK. Alter, S.K. (2006). Social Enterprise Models and Their Mission and Money Relationships .In A. Nicholls, (Ed.), Social Entrepreneurship. New Models of Sustainable Social Change. Oxford University Press, Oxford, pp. 205-232. Amin, A. (2009). Locating the social economy. In A. Amin (Ed.), The social economy: International perspectives on economic solidarity. Zed Books, London, UK. Borgaza, C. & Defourny, J. (2001).The emergence of social enterprise. Routledge, London, UK. Bornstein, D. (2004).How To Change The World: Social Entrepreneurs and thePower of New Ideas, Oxford University Press, Oxford. Bornstein, D. and Davis, S. (2010). Social Entrepreneurship: What Everyone Needs to Know. Oxford University Press, Inc., USA. Brooks, A. C. (2010). Κοινωνική Επιχειρηματικότητα, Πρόλογος – Επιστημονική Επιμέλεια: Χασσίδ, Ι. και Φαφαλιού, Ε., εκδόσεις Έλλην, Αθήνα. Dees, J.G., Emerson, J. and Economy, P. (2001).Enterprising nonprofits: a toolkit for social entrepreneurs, Wiley, New York. Defourny, J. (2001).From Third Sector to Social Enterprise.In C. Borzaga and J. Defourny (Eds.), The Emergence of Social Enterprise, Routledge, London, pp. 1- 28. Drucker, P.F. (1990). Managing the Nonprofit Organization: Practices and Principles, Harper Collins, New York. Elkington, J. (1997). Cannibals with Forks: The Tripple Bottom Line of 21st Century Business. Capstone Publishing Ltd., UK. Flynn, R. and Williams, G. (1997).Contracting for Health: Quasi-Markets and the NHS, Oxford University Press, Oxford. Freireich, J. and Fulton, K. (2009).Investing For Social and Environmental Impact: A Design for Catalyzing an Emerging Industry, Monitor Group, New York. Kanter, R.M. and Summers, D. (1987).Doing Well While Doing Good. In W.W. Powell (Ed.), The Nonprofit Sector: A Research Handbook, Yale University Press, New Haven. Karamchandani, A., Kubzansky, M. and Frandano, P. (2009). Emerging Markets, Emerging Models, Monitor Group, New York. Kasturi, R.V. and Petkoski, D.B. (2009).Coming out of recession: The role of business in alleviating poverty.Development Outreach, 34-37. MacMillan, I. C. and Thompson, J. D. (2013). The Social Entrepreneur’s Playbook: Pressure Test Your Start-up Idea-step 1. Wharton Digital Press, The Wharton School, University of Pennsylvania. USA. Mulgan, G., Tucker, S., Ali, R. and Sanders, B. (2007).Social innovation: what it is, why it matters and how it can be accelerated, Working Paper, Skoll Centre for Social Entrepreneurship, Oxford. Nicholls, A. (2006).Introduction. In A. Nicholls (Ed.), Social Entrepreneurship. New Models of Sustainable Social Change, Oxford University Press, Oxford, pp. 1-35. Nicholls, A. and Cho, A.H. (2006). Social Entrepreneurship: The Structuration of a Field. In A. Nicholls (Ed.), Social Entrepreneurship. New Models of SustainableChange, Oxford University Press, Oxford, pp. 99-118. Nyssens, M. (2006).Social Enterprise.At the crossroads of market, publicpolicies and civil society,Routledge, London. Santos, F. (2009).A Positive Theory of Social Entrepreneurship, INSEAD, Barcelona. Yunus, M. (2007).Creating a World Without Poverty: Social Business and theFuture of Capitalism,Public Affair, New York.
© Proslipsis.gr Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στην Proslipsis.gr. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή. Εμπορικά sites που αναπαράγουν κείμενα παρανομούν και παρασιτούν. Οφείλετε να τα καταδικάζετε.
|