Αθήνα 17.9.2008, 17:00 Με ένα φυλλάδιο που φέρει τον τίτλο «Ενημερώσου για τα δικαιώματά σου και διεκδίκησε τα» (θα το βρείτε στα συνημμένα), το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδος επιδιώκει κι αυτή τη χρονιά να αφυπνίσει το καταναλωτικό κοινό.
Πρόκειται για ένα τρίπτυχο βασικών πληροφοριών το οποίο αποσκοπεί να πληροφορήσει τον Έλληνα καταναλωτή για την ύπαρξη, την αποστολή και τη δράση του δικτύου των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή τόσο σε θέματα ενημέρωσης όσο και στη διαχείριση καταγγελιών καταναλωτών.
Το έντυπο έχει ήδη διανεμηθεί σε όλες τις Νομαρχίες, Επιμελητήρια και Καταναλωτικές ενώσεις της χώρας προς ενημέρωση όλων των αρμόδιων φορέων ενώ αυτή τη στιγμή διατίθεται στα ειδικά διαμορφωμένα stands του υπουργείου Ανάπτυξης στην πλατεία Κάνιγγος, καθώς και από τα γραφεία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή και της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή.
Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδος, το οποίο λειτουργεί από την 1η Ιανουαρίου 2005 υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης, αποτελεί μέρος ενός δικτύου, πανευρωπαϊκής εμβέλειας, το οποίο πληροφορεί τους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους σχετικά με διασυνοριακές συναλλαγές και διαχειρίζεται καταγγελίες, διακρατικού χαρακτήρα, εντός συνόρων ΕΕ, με στόχο τη φιλική εξωδικαστική διευθέτηση της υπόθεσης.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δραστηριότητα του ΕΚΚ στη χώρα μας ή για υποβολή καταγγελιών και αιτημάτων πληροφοριών μπορείτε να επικοινωνείτε με τα τηλέφωνα: 210-3847253, 210-3893104, από τις 8:00 - 20:00, καθημερινά εκτός Σαββάτου και Κυριακής.
* Στο συνημμένο αρχείο θα βρείτε το φυλλάδιο.
|