Αθήνα 5.11.2008, Νέα αναβαθμισμένη ιστοσελίδα δημιούργησε το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή (www.eccefpolis.gr), στο πλαίσιο της συνεχόμενης προσπάθειας για την αναβάθμιση των μηχανισμών ενημέρωσης του πολίτη - καταναλωτή.
Στη ιστοσελίδα οι καταναλωτές θα μπορούν να αναζητούν ενημέρωση για τα δικαιώματά τους σε θέματα προστασίας καταναλωτή στην ΕΕ, να προμηθεύονται ηλεκτρονικώς τις διάφορες εκδόσεις του ΕΚΚ, όπως κοινές μελέτες του δικτύου των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή για θέματα αιχμής στην προστασία καταναλωτή αλλά και να εκφράζουν απευθείας τη γνώμη τους σε άρθρα και ανακοινώσεις για την εξέλιξη της κοινοτικής πολιτικής και νομοθεσίας για την προστασία των καταναλωτών.
Ο νέος δικτυακός κόμβος θα παρέχει ακόμη στους καταναλωτές τη δυνατότητα της άμεσης ηλεκτρονικής επικοινωνίας με το κέντρο για την αναζήτηση πληροφοριών αλλά και την υποβολή on-line καταγγελιών για προβλήματα σε διασυνοριακές συναλλαγές.
Επιπλέον, το ΕΚΚ Ελλάδος σύστησε μια ηλεκτρονική νομική βιβλιοθήκη για θέματα καταναλωτή. Παράλληλα, θα υπάρχει σύνδεση με την ιστοσελίδα του κοινοτικού προγράμματος DOLCETA το οποίο επιδιώκει την Ανάπτυξη της Διαδικτυακής Επιμόρφωσης των Ενηλίκων Καταναλωτών (http://portal.dolceta.net).
Υπενθυμίζεται ότι το ΕΚΚ λειτουργεί στη χώρα μας από την 1η Ιανουαρίου 2005 υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, του υπουργείου Ανάπτυξης και αποτελεί μέρος του πανευρωπαϊκού δικτύου των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή, το οποίο δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, με πρώτιστο στόχο την προστασία του Ευρωπαίου καταναλωτή στις διασυνοριακές του συναλλαγές εντός ΕΕ.
Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή λειτουργεί καθημερινά, εκτός Σαββάτου και Κυριακής, από τις 8.00 π.μ. έως τις 20.00 μ.μ. Τηλέφωνα Επικοινωνίας για πληροφορίες και καταγγελίες: 210-3847253, 210-3893104, φαξ: 210-3847106, info@eccefpolis.gr.
|