Proslipsis.gr | Αθήνα 12.07.2022, 20:05
Τριάντα πέντε υποτροφίες για δωρεάν φοίτηση στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ), για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023, θα δοθούν σε υποψήφιους και εν ενεργεία φοιτητές που ανήκουν στις ευάλωτες ομάδες των ρομά, των φιλοξενούμενων ή πρώην φιλοξενούμενων δομών παιδικής προστασίας και των ωφελούμενων λόγω αστεγίας.
Την ανανέωση του σχετικού Πρωτοκόλλου Συνεργασίας για ακόμη τρία έτη υπέγραψαν σήμερα ο Γενικός Γραμματέας Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Καταπολέμησης της Φτώχειας Γεώργιος Σταμάτης και ο Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) Οδυσσέας – Ιωάννης Ζώρας.
Ο κ. Σταμάτης δήλωσε: «Η ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση όλων χωρίς διακρίσεις συνιστά θεμελιώδες ατομικό και κοινωνικό δικαίωμα, το οποίο η Πολιτεία οφείλει να εγγυάται και να προστατεύει. Η παιδεία αποτελεί ισχυρό μοχλό κοινωνικής ένταξης και είναι χρέος μας να διασφαλίζουμε δυνατότητες πρόσβασης στην ανώτατη εκπαίδευση σε συμπολίτες μας που βιώνουν πολλαπλούς περιορισμούς λόγω σύνθετων κοινωνικοοικονομικών εμποδίων. Η άρση του κοινωνικού αποκλεισμού και η άμβλυνση των κοινωνικών ανισοτήτων αποτελούν βασικές προϋποθέσεις, για την οικοδόμηση μιας ανοιχτής, συνεκτικής και βιώσιμης κοινωνίας, στη βάση των αρχών της συμπερίληψης και της κοινωνικής δικαιοσύνης, χωρίς στερεότυπα και αποκλεισμούς. Ευχαριστούμε θερμά το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο που συμβάλλει ενεργά στις προσπάθειές μας για την ενίσχυση της ορατότητας και την ουσιαστική υποστήριξη των ευάλωτων συμπολιτών μας».
Ο κ. Ζώρας δήλωσε: «Το ΕΑΠ είναι πάντα πρόθυμο να πρωτοστατήσει και να προσφέρει ευκαιρίες σε κοινωνικά ευάλωτες ομάδες παρέχοντάς τους υποτροφίες για τις σπουδές τους. Στο πλαίσιο του Μνημονίου Συνεργασίας, τον Σεπτέμβριο θα πραγματοποιηθεί η κλήρωση για τους δυνητικά δικαιούχους στην έδρα του ΕΑΠ στην Πάτρα. Παράλληλα, θα διεξαχθεί ημερίδα με θέμα “Ευκαιρίες Εκπαίδευσης” για τις κοινωνικά ευάλωτες ομάδες. Ευχαριστούμε τη Γραμματεία Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Καταπολέμησης της Φτώχειας και τον κ. Σταμάτη για την σταθερή προσήλωσή του στην εκπαιδευτική αυτή διαδικασία».
|