Proslipsis.gr | Αθήνα 6.7.2020, 08:52
Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας προσφέρει ένα νέο εξ' αποστάσεως μοριοδοτούμενο πρόγραμμα εκπαίδευσης 9 μηνών με τίτλο: «Η Καινοτόμα Θεματική - Διεπιστημονική Προσέγγιση “Ιστοριογραμμή” (StorylineL) για τη Διδασκαλία σε όλες τις μορφές και βαθμίδες της εκπαίδευσης και η Εκπαιδευτική Αξιοποίηση του σεναρίου και του παιχνιδιού» (9 μηνών, 450 ωρών, 30 ECTS).
Σύμφωνα με τους διοργανωτές, το πρόγραμμά στοχεύει στην εκπαίδευση των επιμορφούμενων στην Ιστοριογραμμή/Storyline, το ψηφιακό σενάριο και το ψηφιακό παιχνίδι. Αποτελείται από ένα εύρος θεματικών ενοτήτων με σκοπό να εξασφαλίσει μια ολοκληρωμένη και πλήρη εκπαίδευση και εξειδίκευση μέσω θεωρητικής αλλά και πρακτικής - βιωματικής προσέγγισης, προσφέροντας τόσο θεωρητικές γνώσεις όσο και στοχευμένες πρακτικές δεξιότητες.
Η επιτυχής ολοκλήρωση του προγράμματος οδηγεί στη λήψη Πιστοποιητικού Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και μοριοδότηση για διορισμό ή εξέλιξη.
Η επιστημονική υπεύθυνη του προγράμματος κα Ηλιοπούλου είναι εξειδικευμένη στην SToryline, εκπρόσωπός της στην Ελλάδα και ιδρύτρια της StorylineGreece Το πρόγραμμα απευθύνεται σε: 1. Στελέχη της εκπαίδευσης που ασχολούνται με τη συμβουλευτική υποστήριξη του διδακτικού έργου των εκπαιδευτικών 2. Εκπαιδευτές Ενηλίκων 3. Εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων 4. Ειδικούς Παιδαγωγούς 5. Πτυχιούχους και Φοιτητές των Παιδαγωγικών Τμημάτων Προσχολικής Εκπαίδευσης, Δημοτικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής 6. Πτυχιούχους και Φοιτητές Ιδρυμάτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της ημεδαπής και αλλοδαπής 7. Όσους εργάζονται ή επιθυμούν να εργαστούν σε Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης, Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Μουσεία Συνοπτικά οι θεματικές του προγράμματος 1. Καινοτόμα προγράμματα και διαθεματικές δραστηριότητες στην τυπική, μη τυπική εκπαίδευση και άτυπη εκπαίδευση 2. Εισαγωγή στις σύγχρονες καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις, μεθόδους και τεχνικές 3. Γνωριμία με την «Ιστοριογραμμή» 4. Εφαρμογή των δέκα βημάτων για τον σχεδιασμό μιας διαφοροποιημένης διδασκαλίας 5. Φιλοσοφία για παιδιά (Philosophy for Children) - P4C /μαθητευομένους: μία οδός για την επίτευξη της πολιτ(ει)ότητας 6. Ανάπτυξη και σχεδιασμός θεμάτων στο πλαίσιο καινοτόμων προγραμμάτων σύμφωνα με τις αρχές της Ιστοριογραμμής 7. Σχεδιασμός ψηφιακών εφαρμογών 8. Σχεδιασμός Ψηφιακών και μη παιχνιδιών 9. Ανάπτυξη και σχεδιασμός θεμάτων στο πλαίσιο καινοτόμων προγραμμάτων σύμφωνα με τις αρχές της Ιστοριογραμμής 10. Εφαρμογή μιας Ιστοριογραμμής Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του Προγράμματος http://learning.uth.gr/?p=6126
|