Proslipsis.gr | Αθήνα 1.9.2021, 15:17
Θέσεις εκπαιδευόμενων στο διάρκειας 9 μηνών (515 ώρες) Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα με τίτλο: «Σχολική Ψυχολογία και Συμβουλευτική», προκηρύσσει το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Όπως αναφέρουν οι διοργανωτές, το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Σχολική Ψυχολογία και Συμβουλευτική» στοχεύει στην παροχή εξειδικευμένων γνώσεων σε βασικά θέματα που εμπίπτουν στις επιστημονικές περιοχές της Ψυχολογίας και της Συμβουλευτικής, ειδικά σχεδιασμένα και επιλεγμένα από τον χώρο της Σχολικής Εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα έχει διάρκεια 515 ώρες και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ψυχολόγους και αποφοίτους ανθρωπιστικών επιστημών και επιστημών υγείας, καθώς και σε όλες τις ειδικότητες επιστημόνων που απασχολούνται ή πρόκειται να εργαστούν στο χώρο της εκπαίδευσης. Απευθύνεται, επίσης, και σε γονείς, πτυχιούχους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, που επιθυμούν να επιμορφωθούν πάνω σε θέματα της Σχολικής Ψυχολογίας και της Συμβουλευτικής.
Το Πρόγραμμα στοχεύει στο να παρουσιάσει τις βασικές προσεγγίσεις και τις σύγχρονες περιοχές αιχμής που απασχολούν την Ψυχολογία και την Συμβουλευτική και συνδέονται με την Σχολική Ζωή. Οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν και θα εμβαθύνουν σε βασικές έννοιες της Σχολικής Ψυχολογίας και της Συμβουλευτικής, αλλά και θα δουν πρακτικούς τρόπους με τους οποίους προσεγγίζονται θέματα σε ένα ευρύ φάσμα προκλήσεων, από την πρόληψη και την πρώιμη παρέμβαση έως την διαχείριση κρίσεων. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει και πλέον σύγχρονα ζητήματα, όπως η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στη σχολική ψυχολογία και τη συμβουλευτική, θέματα ενδυνάμωσης και προσωπικής ανάπτυξης των επαγγελματιών στο χώρο της εκπαίδευσης καθώς και θέματα διαχείρισης της διαφορετικότητας σε ενδοπροσωπικό και διαπροσωπικό επίπεδο.
Εγγραφές στο Πρόγραμμα γίνονται έως την 30η Σεπτεμβρίου 2021.
Αναλυτικές πληροφορίες για το Πρόγραμμα μπορείτε να βρείτε στη Γραμματεία του προγράμματος: Ε-mail: school-psychology@uth.gr, τηλ.: 6987053722 & 24210-06366/90.
* Επισυνάπτεται ο Οδηγός Σπουδών του Προγράμματος.
|