Αθήνα 6.10.2010, 2
"Είναι σημαντικό να προχωρήσουμε σε υπερβάσεις στο χώρο της Παιδείας. Δεν είναι πάντοτε εφικτές οι συνθέσεις. Είναι πολύ σημαντικό όμως να υπάρξει συνεργασία, ώστε ο διάλογος για την Παιδεία, οι πολύ μεγάλες αλλαγές -την ανάγκη των οποίων δεν αρνείται κανείς- να γίνουν με τρόπο που να μην αποβεί σε βάρος της λειτουργίας των σχολείων, των Ανώτατων Ιδρυμάτων και τελικά σε βάρος της γνώσης των παιδιών μας".
Τα παραπάνω τονίζει σε ανακοίνωσή της η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου, η οποία σήμερα συναντήθηκε με την Γενική Γραμματέα του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα, την οποία και ενημέρωσε για θέματα λειτουργίας των σχολείων.
Η κ. Παπαρήγα επανέλαβε ότι το ΚΚΕ δεν θα πάρει μέρος στην Διακομματική Επιτροπή Διαλόγου, πρόσθεσε όμως ότι το κόμμα έχει θέσεις για τα συνολικά προβλήματα της παιδείας και θα τις καταθέσει στη Βουλή.
"Τα ζητήματα που μας απασχολούν ως επείγοντα αυτή την περίοδο είναι τα οικονομικά προβλήματα λειτουργίας του εκπαιδευτικού συστήματος, τα προβλήματα π.χ. για την αγορά πετρελαίου για τη θέρμανση, το κόστος της λειτουργίας των σχολείων που –στις συνθήκες που υπάρχουν σήμερα και με τις περικοπές των δαπανών– φοβόμαστε ότι θα δημιουργηθούν πρόσθετα και οξυμένα προβλήματα. Επίσης τα προβλήματα της κάλυψης των φοιτητών που έχουν ανάγκη να φιλοξενηθούν στις εστίες. Είναι ζητήματα που επείγουν", τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση. "Την ίδια ώρα μας απασχολεί συνολικά το ζήτημα των αλλαγών στην εκπαίδευση και το ιδιαίτερο θέμα που θέσαμε στην Υπουργό, χωρίς φυσικά να το εξαντλήσουμε, είναι ο μεγάλος μας προβληματισμός για τις αλλαγές στα προγράμματα σπουδών. Διαπιστώνουμε την ανάγκη να γίνουν ριζικές αλλαγές στο τομέα της Παιδείας, ούτε συζήτηση. Το θέμα όμως είναι σε ποια κατεύθυνση, με ποιο στόχο, ακριβώς επειδή η Παιδεία συνδέεται με την οικονομία, τις επιχειρήσεις, την κερδοφορία κλπ. Θέματα που και στη πορεία θα έχουμε τη δυνατότητα και μέσα στη Βουλή και στην Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων και στη δημόσια δράση του Κόμματος να γίνει ευρύτερη ενημέρωση. Επικεντρώνουμε στα οικονομικά προβλήματα και σε αυτά της αλλαγής των προγραμμάτων σπουδών που τα θεωρούμε θεμελιακά".
|