Αθήνα 4.5.2011, 13:43
Εικονικό χαρακτηρίζει το διάλογο για τις συγχωνεύσεις - καταργήσεις σχολείων η ΟΛΜΕ, ενώ κάνει λόγο για εμπαιγμό εκπαιδευτικών, γονιών, μαθητών και τοπικών δημοτικών αρχών από το υπουργείο Παιδείας.
Σε ανακοινώση της παρουσιάζει το χρονικό των ενεργειών, ως εξής: - Στις 13 Μαρτίου 2011 ανακοινώνει την πρότασή του την οποία υποτίθεται πως θέτει σε “διάλογο”. - Στις 23 Μαρτίου 2011 η υπουργός Παιδείας σε δελτίο τύπου δηλώνει σχετικά με το θέμα: "έχει γίνει σοβαρή και οργανωμένη δουλειά, σε κάθε περιφέρεια. 'Οπου υπάρχουν τεκμηριωμένες και ήρεμες προσεγγίσεις και όπου τα επιχειρήματα είναι παιδαγωγικά, οι συγκεκριμένες περιπτώσεις εξετάζονται, ....". - Στις 14 Απριλίου 2011 στην εγκύκλιο για τα κενά και τα πλεονάσματα προσωπικού αναφέρει πως “θα πρέπει να ληφθούν υπόψη οι μεταβολές των σχολικών μονάδων (συγχωνεύσεις, καταργήσεις, ιδρύσεις), όπως υφίστανται στα επισυναπτόμενα σχέδια υπουργικών αποφάσεων”. - Στις 15 Απριλίου 2011 με δελτίο τύπου το υπουργείο Παιδείας σχετικά με αναρτήσεις στο διαδίκτυο αναφέρει: “ Το τελικό σχέδιο για τις συνενώσεις, καταργήσεις, ιδρύσεις σχολικών μονάδων θα ανακοινωθεί επίσημα και αποκλειστικά από το υπουργείο Παιδείας, όταν υπογραφεί η σχετική υπουργική απόφαση». - Ξαφνικά στις 2 Μαϊου 2011, εμφανίζεται στο διαδίκτυο το ΦΕΚ με την σχετική Υπουργική Απόφαση η οποία έχει υπογραφεί από τις 14 Μαρτίου 2011 και δημοσιευτεί στην εφημερίδα της κυβέρνησης στις 18 Μαρτίου 2011 και μάλιστα με επιπλέον σχολεία για συγχώνευση – κατάργηση από την αρχική πρόταση (πχ. Ελασσόνα, Πρέβεζα κ.λπ.)!
Και η ανακοίνωση καταλήγει: "Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας ενέπαιξε συνειδητά την εκπαιδευτική κοινότητα όλο αυτό το διάστημα, αλλά έδωσε και διαφορετικό κείμενο στη δημοσιότητα στις 13 Μαρτίου 2011 από αυτό που υπέγραφε στις 14 Μαρτίου 2011 ως υπουργική απόφαση. Επιπλέον ερωτηματικά τίθενται σχετικά με τη νομιμότητα εκτέλεσης της συγκεκριμένης απόφασης, σε περίπτωση που δεν έχει αποκτηθεί ο μοναδικός αριθμός ΑΔΑ για το πρόγραμμα «Διαύγεια»".
|