Αθήνα 15.7.2014, 20:12
Επαναφορά στον προηγούμενο τρόπο προαγωγής των μαθητών της πρώτης Λυκείου, κατάργηση της τράπεζας θεμάτων και του νόμου 4186/13 ζητά για μία ακόμη φορά η ΟΛΜΕ.
«Θεωρούμε απαράδεκτο το γεγονός ότι οι μαθητές της Α' Λυκείου, ένα χρόνο μετά την ψήφιση του νόμου 4186/13 για το Λύκειο, δεν γνωρίζουν τον τρόπο προαγωγής τους και το υπουργείο Παιδείας κάνει ασκήσεις επί χάρτου με βάση τα στοιχεία της βαθμολογίας από το my school», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της Ομοσπονδίας. «Η εφαρμογή του νόμου οδήγησε σε αποτυχία περίπου το 23% των μαθητών και αποδεικνύεται ότι η στόχευση ήταν η μείωση του αριθμού των μαθητών στο Λύκειο ωθώντας τους βίαια στην πρόωρη κατάρτιση μετά το γυμνάσιο και τη μαθητεία».
Και συνεχίζει η ανακοίνωση: «Το υπουργείο Παιδείας την πρώτη φορά διορθώνει τον αλγόριθμο για το μάθημα των φυσικών επιστημών, τη δεύτερη φορά εκδίδονται αποτελέσματα με ότι προβλέπει ο νόμος, την τρίτη φορά απέστειλε εγκυκλίους στα σχολεία, χωρίς να έχει προηγηθεί η απαιτούμενη νομοθετική ρύθμιση, και εξάγονται αποτελέσματα. Μία μέρα μετά καταθέτει στη Βουλή διαφορετική νομοτεχνική ρύθμιση - πρόταση, με αποτέλεσμα να εκδίδονται για τρίτη φορά αποτελέσματα, τα οποία πολύ λίγο βελτιώνουν την κατάσταση της προσχεδιασμένης αποτυχίας των μαθητών. Η λύση που όφειλε να αποδεχθεί το υπουργείο ήταν η πρόταση - τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή η ΟΛΜΕ, (επαναφορά στον προηγούμενο τρόπο προαγωγής των μαθητών και κατάργηση της τράπεζας θεμάτων) η μοναδική λύση που μπορούσε να λύσει το πρόβλημα και πιστεύουμε ότι εξακολουθεί να βρίσκεται σε ισχύ». |