Proslipsis.gr | Αθήνα 19.11.2014, 04:02
Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα υλοποιήσει το υπουργείο Παιδείας το σχολικό έτος 2014 - 2015, στο πλαίσιο των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».
Όπως αναφέρει η σχετική απόφαση του υπουργείου, στόχος του επιμορφωτικού προγράμματος είναι η επιμόρφωση του εκπαιδευτικού προσωπικού που έχει προσληφθεί για την υλοποίηση του προγράμματος της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (παράλληλη στήριξη κ.ά.) σε πρώτη (Α) φάση με γενική επιμόρφωση σε θέματα που θεωρούνται βασικά και απαραίτητα για την εφαρμογή του προγράμματος εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και σε δεύτερη (Β) φάση με τη συστηματική εκπαίδευση και κατάρτιση των επιμορφούμενων για την ανάπτυξη δεξιοτήτων. Η πρώτη (Α) και η δεύτερη (Β) φάση υλοποιούνται χωρίς σειριακή ακολουθία μεταξύ των δύο φάσεων.
Στο πρόγραμμα δύνανται να διδάξουν: Ειδικοί επιστήμονες, μέλη Διδακτικού – Ερευνητικού Προσωπικού (ΔΕΠ) ή Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΠ) των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΕΙ), σχολικοί σύμβουλοι, εκπαιδευτικοί της δημόσιας εκπαίδευσης καθώς και άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι και ιδιώτες που έχουν τα απαιτούμενα επιστημονικά και διδακτικά προσόντα. Οι ανωτέρω εντάσσονται σε Μητρώο Επιμορφωτών το οποίο δημιουργείται ανά θεματική ενότητα από κάθε ΠΕΚ. Το σχολικό έτος 2014−2015 επικαιροποιείται από τα ΠΕΚ το υπάρχον Μητρώο Επιμορφωτών ορίζοντας προθεσμία υποβολής για νέες αιτήσεις υποψηφίων επιμορφωτών για να ενταχθούν στο Μητρώο.
Η απόφαση δημοσιεύεται στο τεύχος Α' αρ. 3079/17 Νοεμβρίου 2014 της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως.
© Proslipsis.gr Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στην Proslipsis.gr. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή. Εμπορικά sites που αναπαράγουν κείμενα παρανομούν και παρασιτούν. Οφείλετε να τα καταδικάζετε.
|