Αθήνα 8.4.2008, 15:53 Από το ακαδημαϊκό έτος 2008 – 2009 αλλάζει γνωστικό αντικείμενο το Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων του Παραρτήματος Άμφισσας του ΤΕΙ Λαμίας και μετατρέπεται σε Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης.
Το περιεχόμενο σπουδών του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης καλύπτει το γνωστικό πεδίο της Επιστήμης της Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ), καθώς και τις εφαρμογές της στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.
To πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος καλύπτει όλα τα επί μέρους εξειδικευμένα επιστημονικά πεδία της Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ), όπως Τραπεζική, Βιομηχανική, Διεθνής Εμπορία και Διαφήμιση (Μάρκετινγκ), Εμπορία και Διαφήμιση (Μάρκετινγκ) μη κερδοσκοπικών οργανισμών, Οργανοδιοικητική της Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ), Έρευνα της Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ), Έρευνα Αγοράς, Συμπεριφορά Καταναλωτή, Διαφήμιση, Πωλήσεις, Δημόσιες Σχέσεις.
Το Τμήμα έχει ως αποστολή την εκπαίδευση και κατάρτιση των σπουδαστών στην Επιστήμη της Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ) και στα επί μέρους επιστημονικά πεδία του, όπως οι ανωτέρω αναφερόμενοι εξειδικευμένοι τομείς του, αλλά και στη Διαφήμιση, στην Έρευνα Αγοράς, στην Τεχνική των Πωλήσεων και στις Δημόσιες Σχέσεις.
Με την ολοκλήρωση των σπουδών του ο απόφοιτος του Τμήματος διαθέτει τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες ώστε να μπορεί να δραστηριοποιηθεί επαγγελματικά σε όλους τους τομείς του γνωστικού αντικειμένου του Τμήματος.
Σε όλα τα εξάμηνα σπουδών, εκτός του τελευταίου, οι σπουδές περιλαμβάνουν θεωρητική διδασκαλία, εργαστηριακές και φροντιστηριακές ασκήσεις, εκπόνηση μελετών και εκπαιδευτικές επισκέψεις.
Στο πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος περιλαμβάνονται μαθήματα γενικής υποδομής, που αποσκοπούν στην απόκτηση βασικών γνώσεων για την κατανόηση του γνωστικού αντικειμένου του Τμήματος, μαθήματα ειδικής υποδομής, τα οποία αποτελούν τη βάση της Επιστήμης της Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ), μαθήματα ειδικότητας και μαθήματα διοίκησης, οικονομίας, νομοθεσίας και ανθρωπιστικών σπουδών.
Το τελευταίο εξάμηνο σπουδών περιλαμβάνει την Πρακτική Άσκηση του σπουδαστή στο επάγγελμα και την εκπόνηση της Πτυχιακής Εργασίας, που εξασφαλίζει την εμβάθυνση του τελειόφοιτου του Τμήματος σ΄ ένα θέμα εφαρμοσμένης έρευνας που έχει άμεση σχέση με την ειδικότητα των σπουδών.
Οι σπουδαστές του Τμήματος Τουριστικών Επιχειρήσεων δύνανται, ύστερα από σχετική αίτησή τους που υποβάλλεται εντός έτους από την έναρξη ισχύος του παρόντος να ενταχθούν στο Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης με απόφαση του Συμβουλίου του Τ.Ε.Ι., άλλως συνεχίζουν το πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος Τουριστικών Επιχειρήσεων και τους απονέμεται πτυχίο από το Τμήμα αυτό. Με την ίδια απόφαση του ως άνω Συμβουλίου καθορίζονται το εξάμηνο ένταξης, τα μαθήματα απαλλαγής από το πρόγραμμα του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης και οποιοδήποτε σχετικό θέμα.
Το Εκπαιδευτικό Προσωπικό (Ε.Π.) καθώς και το Ειδικό Τεχνικό Προσωπικό (Ε.Τ.Π.) του Τμήματος Τουριστικών Επιχειρήσεων εντάσσεται αυτοδικαίως στο Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης.
Για τα θέματα οργάνωσης και λειτουργίας του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 2 του π.δ. 147/1998 (Φ.Ε.Κ. Α΄ 113). Ο Προϊστάμενος του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης έχει και την εποπτεία της οργάνωσης και λειτουργίας του προγράμματος σπουδών του Τμήματος Τουριστικών Επιχειρήσεων μέχρι την οριστική λήξη του.
Η έναρξη της εκπαιδευτικής λειτουργίας του Τμήματος και η εισαγωγή των πρώτων σπουδαστών ορίζεται από το ακαδημαϊκό έτος 2008−2009.
|