nmathioud for ProslipsisGR - Widget





ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 

 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 















 
  Επικαιρότητα Επιστροφή    
ΝΔ: Προθέσεις οι εξαγγελίες για την παιδεία

 

Αθήνα 14.5.2010, 13:32

"Η υπουργός Παιδείας παρουσίασε ορισμένες προθέσεις της για την εκπαίδευση, ενώ περιέπεσε σε σοβαρές ανακρίβειες και άφησε αναπάντητα και κρίσιμα ερωτήματα", τονίζει σε ανακοίνωσή της η υπέυθυνη Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας Ελίζα Βόζεμπεργκ, αντιδρώντας στα πολυνομοσχέδιο για την παιδεία, που παρουσίασε χθες στο υπουργικό συμβούλιο η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου.

Η κ. Βόζεμπεργκ ζήτησε από την υπουργό να καταθέσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο νόμου και την κατηγόρησε για ανακολουθία σε μια σειρά από θέματα και ειδικότερα:
- Ότι έγινε διαβούλευση και διάλογος επί του νομοσχεδίου. "Δεν συναντήθηκε, ποτέ μέχρι σήμερα, με την ΟΛΜΕ. Δεν άκουσε τα αιτήματα χιλιάδων εκπαιδευτικών. Δεν έδωσε συγκεκριμένο σχέδιο νόμου για να γίνει συζήτηση επί της ουσίας. Ακόμα και τα 3.500 χιλιάδες σχολεία είναι ελάχιστα σε ένα σώμα 200.000 εκπαιδευτικών".
- Ότι θα απορροφηθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί που έχουν κατοχυρώσει ώριμα δικαιώματα διορισμού. "Είναι αδύνατον μέσα σε δύο χρόνια –και με τη μείωση των προσλήψεων- να συμβεί αυτό. Επομένως: ένας μεγάλος αριθμός αναπληρωτών, ωρομισθίων, ειδικών κατηγοριών θα δει κόπους και θυσίες ετών να χάνονται άδικα".
- Ότι οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί είναι 18.000. "Είναι 10.000 αποσπασμένοι σε υπηρεσίες του υπουργείου".
- Ότι η βάση του 10 δεν προσέφερε αποτελέσματα. "Η υπουργός δε διαθέτει κανένα αξιόπιστο στοιχείο για τα αποτελέσματα της καθιέρωσης της βάσης. Ωστόσο, στοιχεία υπάρχουν για το επίπεδο σπουδών σε σχολές όπου εισάγονταν φοιτητές με επίδοση 4 και 5 στις εξετάσεις".
- Ότι η βάση του 10 αντιβαίνει στην παιδαγωγική λογική των εξετάσεων. "Καμία παιδαγωγική λογική δεν υπαγορεύει να μην υπάρχει όριο στις εξετάσεις. Είναι διαφορετικό να τις καταργήσουμε διαφορετικό να τις ευτελίζουμε και να τις απαξιώνουμε". 
- Ότι προωθείται ο θεσμός της αξιολόγησης. "Δεν αξιολογείται κανείς τομέας ευθύνης του Υπουργείου, ενώ παραλείπεται το γεγονός ότι θεωρητικά όλες οι σχολικές μονάδες οφείλουν να καλύπτουν τις ίδιες προϋποθέσεις στέγης και υλικοτεχνικής υποδομής".

Τέλος, έθεσε και τα ακόλουθα ερωτήματα στην ηγεσία του Παιδείας, που όπως ισχυρίζεται παραμένουν αναπάντητα:
- Ποιος ακριβώς είναι ο ρόλος του Μέντορα του δόκιμου εκπαιδευτικού; Θα έχει λόγο στην αξιολόγηση και τη μονιμοποίησή του;
- Πώς θα λειτουργήσουν οι υπηρεσίες του Υπουργείου, δίχως αποσπασμένους και γιατί, τελικά, όσοι αποσπώνται στις υπηρεσίες του παίρνουν προσαύξηση μορίων;
- Είναι κεντρική επιλογή της Κυβέρνησης η ανατροπή της πολιτικής στήριξης των πολυτέκνων οικογενειών με την κατάργηση του δικαιώματος διορισμού τους;
- Για πόσα χρόνια θα ισχύει η επιτυχία σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ και τι θα συμβεί αν κάποιος δεν έχει απορροφηθεί πριν τη διεξαγωγή του επόμενου;
- Πώς θα αποφασίζονται οι αποσπάσεις και ποιος θα αποφασίζει για τις «πραγματικές ανάγκες» και τα «πραγματικά κενά»;
- Ποιος και με ποιο τρόπο θα δώσει το Πιστοποιητικό στους υποψηφίους εκπαιδευτικούς; Με ποια διαδικασία και πώς θα γίνει αυτό πριν τον επόμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ;
- Ποιος φορέας, τελικά, θα αξιολογεί τους εκπαιδευτικούς και ποιο ρόλο θα παίξει η αξιολόγηση (τόσο των εκπαιδευτικών, όσο και των σχολικών μονάδων) στη συνέχεια;
- Έχει ανακαλέσει όπως δήλωνε τις «παράνομες» -όπως τις χαρακτήριζε- άδειες των κολεγίων;
- Θα υπάρξει διαβούλευση επί του πραγματικού κειμένου του νομοσχεδίου, όπως συμβαίνει σε κάθε χώρα που σέβεται τις δημοκρατικές διαδικασίες διαλόγου;

Απάντηση
Σε απάντηση το υπουργείο Παιδείας αναφέρει ότι από τα λεγόμενα της κ. Βόζεμπεργκ καθίσταται σαφές ότι η ΝΔ δεν έχει θέση για την παιδεία και προσπαθεί να αντιπαρατεθεί μόνο με ψευτοεπικοινωνιακούς όρους. "Θα συνιστούσαμε να αφιερώσει περισσότερο χρόνο στην ανάγνωση των προτάσεων του νομοσχεδίου και να προετοιμαστεί για το διάλογο στη Βουλή", καταλήγει η σχετικη ανακοίνωση.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η με οποιονδήποτε τρόπο αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της εφημερίδας, χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη. Κάθε δημόσια αναφορά στο περιεχόμενο της συνεπάγεται και αναφορά του ονόματός της, όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία επιτάσσει.

 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, mail: info@proslipsis.gr
©  2004-2020  proslipsis.gr, All rights reserved