Αθήνα 5.4.2010, 17:12
Tέσσερις στους δέκα μαθητές των δημοτικών σχολείων της Γαλλίας, περίπου 300.000, παρουσιάζουν σοβαρές ελλείψεις στην ανάγνωση, τη γραφή και την αριθμητική, συμφωνα με μια μελέτη του Institut Montaigne για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, που δημοσιεύθηκε την Τετάρτη.
«Παρά τις πολυάριθμες παρεμβάσεις και νομοθετικές προσπάθειες μεταρρύθμισης των τελευταίων ετών, το μέσο επίπεδο της γαλλικής μαθητών συνεχίζει να επιδεινώνεται", προειδοποιεί το Ινστιτούτο, το οποίο κάνει λόγο για πλήρη κατάρρευση της επίδοσης των μαθητών στην ανάγνωση και την αριθμητική και μεταξύ άλλων προτείνει την πιο αυστηρή αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και την επέκταση του σχολικού έτους, που διαρκεί 140 ημέρες, έναντι 200 στην Ιταλία και τη Δανία και 188 στη Φινλανδία.
|