ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 

 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 



 
  Επαγγελματικός προσανατολισμός Επιστροφή    
Έρευνα Manpower: Εννέα στους δέκα Έλληνες θα μετανάστευαν για δουλειά (24/6/08)
 


Αθήνα 24.6.2008, 13:45
Πρόθυμοι να μετακινηθούν σε άλλη πόλη ή χώρα εμφανίζονται οι Έλληνες, προκειμένου να εξασφαλίσουν εργασία με καλύτερους όρους, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Manpower, τα αποτελέσματα της οποίας ανακοινώθηκαν σήμερα.

Το 87,7% των Ελλήνων που πήραν μέρος στην έρευνα δήλωσαν ότι θα άλλαζαν πόλη ή χώρα για εργασιακούς λόγους, ποσοστό υψηλότερο τόσο από τον παγκόσμιο μέσο όρο (78%), όσο και από τον μέσο όρο της περιφέρειας ΕΜΕΑ  (75%).  To Ηνωμένο Βασίλειο, οι ΗΠΑ και η Ιταλία είναι οι τρεις χώρες στις οποίες θα προτιμούσαν να μετοικήσουν οι Έλληνες που συμμετείχαν στην έρευνα, ενώ το 30,3% του ελληνικού δείγματος δήλωσε πρόθυμο να μετακινηθεί οπουδήποτε στον κόσμο.

Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε on-line τον Απρίλιο 2008,  με τη συμμετοχή συνολικά 31.574 ατόμων από 38 διαφορετικές χώρες, μεταξύ αυτών και 1.079 Έλληνες, αποκαλύπτει χρήσιμα στοιχεία σχετικά με το πώς οι εργαζόμενοι σε παγκόσμιο επίπεδο αντιμετωπίζουν το ενδεχόμενο να αλλάξουν τόπο διαμονής για μία θέση εργασίας

Κίνητρα και διάρκεια
Η εξασφάλιση υψηλότερης αμοιβής αποτελεί το ισχυρότερο κίνητρο μετακίνησης για τους έλληνες εργαζόμενους, σε ποσοστό 87,8%, ενώ ακολουθούν οι καλύτερες προοπτικές απασχόλησης με 71,7% και οι ευκαιρίες για ανάπτυξη της σταδιοδρομίας με 67,5%. Παράλληλα, το 85,8% των Ελλήνων συμμετεχόντων θεωρούν πιο πιθανή μια μετακίνηση, στην περίπτωση που ο τωρινός τους εργοδότης χρηματοδοτήσει τη μετακίνηση αυτή. Τέλος, το 38,8% των Ελλήνων δήλωσαν πρόθυμοι να μετακινηθούν εντός ή εκτός της χώρας τους για πάντα, ενώ αμέσως επόμενη σε προτιμήσεις, με ποσοστό 37,6%, είναι η μετακίνηση διάρκειας 1 έως 3 ετών.

«Όλο και περισσότεροι Έλληνες θα επέλεγαν να αναζητήσουν μία θέση εργασίας μακριά από τη βάση τους. Μάλιστα, το 38,6% όσων συμμετείχαν στην έρευνά μας έχουν ήδη μετακομίσει τουλάχιστον μία φορά για επαγγελματικούς λόγους, εντός (69%)  ή εκτός Ελλάδας (31%).  Διαπιστώνουμε, λοιπόν, ότι οι Έλληνες δεν μένουν αμέτοχοι στη νέα αυτή κατάσταση που διαμορφώνεται σήμερα, σύμφωνα με την οποία το 3% του παγκόσμιου πληθυσμού ζει  και εργάζεται μακριά από την πατρίδα τους, διεκδικώντας καλύτερες αμοιβές και προοπτικές ανάπτυξης της σταδιοδρομίας τους», δήλωσε η Δρ Βενετία Κουσία, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Manpower. «Αντιθέτως, εμφανίζονται διατεθειμένοι και πρόθυμοι να μετοικήσουν προκειμένου να διεκδικήσουν ενεργά ένα καλύτερο εργασιακό μέλλον, σε ποσοστό που υπερβαίνει το μέσο όρο της περιφέρειας ΕΜΕΑ, καθώς επίσης και το μέσο όρο παγκοσμίως. Αξίζει να σημειώσουμε εδώ ότι οι μετακινήσεις εργαζομένων σήμερα δεν έχουν πολλά κοινά με τις μονόδρομες μεταναστεύσεις των προηγούμενων δεκαετιών. Θα έλεγα πως η κατάσταση που διαμορφώνεται στις μέρες μας χαρακτηρίζεται από την μετακίνηση ταλέντων εκεί όπου πραγματικά υπάρχει ζήτηση, με αποτέλεσμα η αγορά εργασίας να γίνεται όλο και περισσότερο παγκόσμια!».

Τα σύνορα
Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι πλέον πρόθυμοι να εξετάσουν το ενδεχόμενο μιας μετακίνησης για εργασιακούς λόγους είναι οι εργαζόμενοι από τις Φιλιππίνες (96%), την Ιρλανδία (93%), τη Βραζιλία (93%), την Πορτογαλία (92%), την Κολομβία (92%), την περιφέρεια του Μεξικού / Κεντρικής Αμερικής  (92%) και το Περού (90%). Σε ό,τι αφορά τη σύνδεση ηλικίας – μετακίνησης, πιο δεκτικά στην προοπτική μίας αλλαγής στον τόπο διαμονής τους εμφανίζονται τα άτομα κάτω των 30 ετών που έλαβαν μέρος στην Έρευνα. Παράλληλα, οι άνδρες προτιμούν τις μακροχρόνιες μετακινήσεις (τέσσερα έως έξι χρόνια ή και περισσότερο), ενώ οι γυναίκες προτιμούν μετακινήσεις με διάρκεια μικρότερη των έξι μηνών και με διάρκεια από ένα έως τρία χρόνια. Σε ό,τι αφορά τα ισχυρότερα κίνητρα για μετακίνηση εντός ή εκτός της χώρας τους, οι συμμετέχοντες στην Έρευνα αναφέρουν τις υψηλότερες αμοιβές (82%), τη βελτίωση της σταδιοδρομίας τους (74%) και τις βελτιωμένες προοπτικές απασχόλησης (69.6%). Τέλος, οι δημοφιλέστεροι προορισμοί για εργασία είναι οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και η  Ισπανία.

Η online έρευνα της Manpower με θέμα την μετακίνηση των εργαζομένων εντός ή εκτός της χώρας που διαμένουν για επαγγελματικούς λόγους βασίζεται στις απαντήσεις 31,574 ατόμων από 38  χώρες: Αυστραλία, Αυστρία, Μπαχρέιν, Βέλγιο, Βραζιλία, Καναδάς, Κολομβία, Κόστα Ρίκα, Δομινικανή Δημοκρατία, Ελ Σαλβαδόρ, Φιλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Γουατεμάλα, Ονδούρα, Χονγκ Κονγκ, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Κουβέιτ, Μαλαισία, Μεξικό, Κάτω Χώρες, Νικαράγουα, Παναμάς, Περού, Φιλιππίνες, Πολωνία, Πορτογαλία, Σαουδική Αραβία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Κατάρ, Ταϊβάν, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ηνωμένο Βασίλειο και Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.

White Paper
Συμπληρωματικά στα αποτελέσματα της on-line Έρευνας για την κινητικότητα των εργαζομένων, η Manpower εξέδωσε το White Paper «Ανθρώπινο Δυναμικό Χωρίς Σύνορα» (http://www.manpower.com/ResearchCenter). Η συγκεκριμένη μελέτη εξετάζει την πολυπλοκότητα της παγκόσμιας αγοράς εργασίας, το πώς οι εργοδότες και οι κυβερνήσεις αντιμετωπίζουν την κινητικότητα των εργαζομένων, καθώς επίσης και τις προκλήσεις και ευκαιρίες που προκύπτουν από αυτή για τους εργοδότες και τους ίδιους τους εργαζομένους.

H Manpower
H Manpower Inc. (NYSE: MAN) είναι δραστηριοποιείται στο χώρο της παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού. Η εταιρεία, με κύκλο εργασιών 21 δις δολλάρια και 60 χρόνια παρουσίας στην παγκόσμια αγορά, δημιουργεί και προσφέρει στις εταιρείες-πελάτες της τις υπηρεσίες που χρειάζονται για να επιτύχουν στο μεταβαλλόμενο κόσμο της εργασίας. Οι υπηρεσίες της ανταποκρίνονται σε κάθε επιχειρηματική ανάγκη που σχετίζεται με την εργασία και περιλαμβάνουν εύρεση και επιλογή προσωπικού για μόνιμη και προσωρινή απασχόληση, αξιολόγηση και εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού, υπηρεσίες outplacement, outsourcing και consulting. Η Manpower, με τη δυναμική που αντλεί από ένα παγκόσμιο δίκτυο 4,500 γραφείων σε 80 χώρες, ανταποκρίνεται με επιτυχία στις σύνθετες ανάγκες 400,000 πελατών ετησίως.  Στο πελατολόγιό της περιλαμβάνονται επιχειρήσεις μικρού και μεσαίου μεγέθους, από κάθε κλάδο επιχειρηματικής δραστηριότητας, καθώς επίσης και οι μεγαλύτεροι πολυεθνικοί οργανισμοί. Στόχος της Manpower είναι να προσφέρει ποιοτικές και αξιόπιστες υπηρεσίες διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού που αυξάνουν την παραγωγικότητα, με παράλληλη μείωση του κόστους, επιτρέποντας έτσι στους εταιρικούς της πελάτες να εστιάσουν στις βασικές επιχειρηματικές τους δραστηριότητες. Η πλήρης γκάμα των υπηρεσιών της εταιρείας προσφέρεται μέσω πέντε brands: Manpower, Manpower Professional, Elan, Jefferson Wells και Right Management.  Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Manpower επισκεφθείτε το
www.manpower.com.

* Στο συνημμένο αρχείο θα βρείτε πίνακες με τα αναλυτικά στοιχεία της έρευνας.

 

 1 αρχεία διαθέσιμα για download 
Πίνκακες με στοιχεία (αρχείο doc 150 kb)

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η με οποιονδήποτε τρόπο αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της εφημερίδας, χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη. Κάθε δημόσια αναφορά στο περιεχόμενο της συνεπάγεται και αναφορά του ονόματός της, όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία επιτάσσει.

 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, email: info@proslipsis.gr , Τηλ: 6949244434
©  2004-2021  proslipsis.gr, All rights reserved