ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 

 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 

 
  Συνέδρια - Ημερίδες - Διαλέξεις Επιστροφή    
Ημερίδα: Δυσλεξία - Μαθησιακές δυσκολίες

 

Αθήνα 30.8.2010, 16:34

Επιστημονική ημερίδα με θέμα: "Δυσλεξία - Μαθησιακές Δυσκολίες: Αίτια, πρόγνωση, διάγνωση, αντιμετώπιση", οργανώνει στις 2 Οκτωβρίου 2010 στο Τitania Hotel στην Αθήνα η εταιρεία συμβούλων εκπαίδευσης και σταδιοδρομίας "Employ".

Εισαγωγή
Οι ικανότητες - δεξιότητες της ανάγνωσης και της γραφής αποτελούν τα θεμελιώδη μέσα πρόσκτησης γνώσης και ανθρώπινης επικοινωνίας. Επίσης, καθορίζουν σημαντικά το βαθμό επιτυχίας στη μόρφωση και κατά συνέπεια στη ζωή και στην ευτυχία μας.

Αντιθέτως, οι μαθησιακές δυσκολίες, η δυσλεξία και δυσορθογραφία αποτελούν τροχοπέδη στην εκπαιδευτική και προσωπική μας ανάπτυξη, με καταστροφικές δευτερογενείς ψυχο-κοινωνικές επιπτώσεις, λόγω άγνοιας, έλλειψης έγκαιρης διάγνωσης και αποτελεσματικής εξατομικευμένης αντιμετώπισης. 

Η συγκεκριμένη επιστημονική ημερίδα εστιάζει πολύπλευρα στα επιστημονικά αυτά πεδία με στόχο να επιμορφώσει επαρκώς τους συμμετέχοντες. Απευθύνεται σε ψυχολόγους, λογοπεδικούς, παιδαγωγούς, εκπαιδευτικούς, βρεφονηπιοκόμους, νηπιαγωγούς, επιστήμονες της αγωγής και επαγγελματίες της ειδικής αγωγής καθώς και σε γονείς και φοιτητές-σπουδαστές.

Προσκεκλημένος ομιλητής είναι ο Καθηγητής Γεώργιος Θ. Παυλίδης (pavlidis@uom.gr). Διεθνώς καταξιωμένος για τις γνώσεις του στη δυσλεξία, στη διάσπαση προσοχής και στην Οφθαλμοκίνηση. Καθηγητής Πανεπιστημίου αλλά και εφευρέτης νέων τεχνολογιών και μεθόδων,   παγκόσμιας  αναγνώρισης. Καθηγητής Μαθησιακών Δυσκολιών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Honorary Fellow, Brunel  University, Αγγλία, Life Fellow και τέως Αντιπρόεδρος της Διεθνούς Ακαδημίας Ερευνών Μαθησιακών Δυσκολιών. Διδάσκει 38 έτη (από 23 ετών) σε τμήματα Ψυχολογίας, Παιδαγωγικών και σε Ιατρικές σχολές γνωστών Πανεπιστημίων της Αγγλίας, της Ελλάδας και των ΗΠΑ. Μόλις 30 ετών εξελέγη ομόφωνα ισόβιο μέλος, και δύο φορές ομόφωνα αντιπρόεδρος της Διεθνούς  Ακαδημίας Ερευνών Μαθησιακών Δυσκολιών. Τέως Κλινικός Καθηγητής στην Ιατρική Σχολή, Penn State University των ΗΠΑ, τέως Senior Research Fellow, Τμήματος Ψυχολογίας του University of Manchester στην Αγγλία, τέως Research Professor στην Ιατρική Σχολή του George Washington University των ΗΠΑ, τέως Επισκέπτης Καθηγητής στο Ιατρικό Τμήμα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, δημιουργός και Διευθυντής - Υπεύθυνος Εργαστηρίων Δυσλεξίας και Οφθαλμοκίνησης σε Ιατρικές Σχολές και σε τμήματα Ψυχολογίας και Εκπαίδευσης Πανεπιστημίων της Αγγλίας, Ελλάδας και ΗΠΑ, κ.λπ. Ανέπτυξε μετά από έρευνες 30 ετών σε αγγλικά, ελληνικά και γνωστά πανεπιστήμια των ΗΠΑ, την αποτελεσματική  Εξατομικευμένη  Μέθοδο Αντιμετώπισης για τη Δυσλεξία και τη Διάσπαση Προσοχής με Η/Υ και Πολυμέσα. Οι εφευρέσεις του είναι αναγνωρισμένες με διεθνείς πατέντες σε ΗΠΑ, Καναδά, Γαλλία,  Αγγλία.

Δηλώσεις συμμετοχής
Για δηλώσεις συμμετοχής, αναλυτικές πληροφορίες και οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση, επικοινωνήστε με τη γραμματεία της ημερίδας, τηλ.: 2310-230545, φαξ:  2310-230415,
info@e-employ.gr (ώρες επικοινωνίας: 10:00 έως 19:00 καθημερινά από Δευτέρα - Παρασκευή), ή επισκεφθείτε το δικτυακό τόπο www.e-employ.gr για το αναλυτικό πρόγραμμα.

 

Πρόγραμμα ημερίδας

09.30 - 10.30: Προσέλευση
10.30 – 10.40: Χαιρετισμοί
10.40 - 12.30: Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ
• Ιστορική αναδρομή.
•  Γενετικοί - Βιολογικοί – Νοητικοί - Ψυχολογικοί - Κοινωνικoί και Εκπαιδευτικοί Παράγοντες που καθορίζουν την επιτυχία ή αποτυχία στο σχολείο και στη μάθηση.
•  Συνοπτική αναφορά σε αρχές & θεωρίες μάθησης & στις πρακτικές εφαρμογές τους.
• Ορισμοί - αίτια - συμπτώματα - συχνότητα των μαθησιακών δυσκολιών, με ιδιαίτερη έμφαση στη Δυσλεξία & Δυσορθογραφία.
•  Αναπτυξιακή και Επίκτητη Δυσλεξία: Ομοιότητες - Διαφορές.
• Πρωτογενείς (ειδικές), Δευτερογενείς (γενικές) μαθησιακές  δυσκολίες: Ομοιότητες – Διαφορές.
• Σχέση ευφυΐας, ανάγνωσης & ορθογραφίας.
•  Ο ρόλος της διάσπασης προσοχής (ADHD) στη μάθηση και στη συμπεριφορά.
•  Μέθοδοι και προβλήματα αξιολόγησης ανάγνωσης και ορθογραφίας.
•  Συγκριτική παρουσίαση της σχέσης εγκεφαλικών λειτουργιών, οφθαλμοκίνησης και  δυσλεξίας.
• Σχέση οφθαλμοκίνησης και αναγνωστικής ικανότητας.
12.30 – 13.00: coffee break
13.50 – 15.00: Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ
• Πώς πραγματοποιείται η Διάγνωση της Δυσλεξίας και της Δυσορθογραφίας διεθνώς, με ψυχο-εκπιδευτικά τεστ:  Πλεονεκτήματα – Μειονεκτήματα.
• Δυσλεξία:  από την  Υποκειμενική  Διάγνωση  στην  Αντικειμενική - Βιολογική:  Τεστ  Παυλίδη.
•  Πλεονεκτήματα της πρόγνωσης και της έγκαιρης διάγνωσης της δυσλεξίας & της διάσπασης προσοχής (ADHD), με έμφαση στο Βιολογικό Τεστ Οφθαλμοκίνησης (γνωστό ως PAVLIDIS TEST).
•  Ψυχο-Κοινωνικο-Εκπαιδευτικές Επιπτώσεις της Δυσλεξίας & της Δυσορθογραφίας.
•   Σκέψεις και Προβληματισμοί.
15.00 -15.30: Ερωτήσεις – Απαντήσεις – Συζήτηση.
15.30  Λήξη ημερίδας - Παραλαβή βεβαιώσεων
Προσκεκλημένος ομιλητής: Καθηγητής Γεώργιος Θ. Παυλίδης (
pavlidis@uom.gr).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η με οποιονδήποτε τρόπο αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της εφημερίδας, χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη. Κάθε δημόσια αναφορά στο περιεχόμενο της συνεπάγεται και αναφορά του ονόματός της, όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία επιτάσσει.

 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, email: info@proslipsis.gr , Τηλ: 6949244434
©  2004-2021  proslipsis.gr, All rights reserved