ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 

 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 

 
  Πανελλαδικές Εξετάσεις Επιστροφή    
Σχολιασμός των σημερινών θεμάτων των πανελλαδικών εξετάσεων από τον ΟΕΦΕ

 

Αθήνα 29.5.2013, 16:2

Απαιτητικά ήταν τα θέματα του μαθήματος "Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον" και ικανοποιητικά τα ανάλογα του μαθήματος των Λατινικών, σύμφωνα με τις επιστημονικές επιτροπές του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Φροντιστών Αττικής και της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος.

Αναλυτικά:

* Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον: Τα θέματα χαρακτηρίζονται απαιτητικά για πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές, κλιμακούμενης δυσκολίας, χρειαζόταν ιδιαίτερη προσοχή στην ανάπτυξη των  ερωτημάτων.

* Λαιτινικά: Την τελευταία ημέρα των εξετάσεων οι μαθητές κλήθηκαν να  απαντήσουν σε ένα διαγώνισμα δομημένο με βάση τα κείμενα 37 και 42 του  σχολικού ανθολογίου λατινικών κειμένων. Τα θέματα κρίνονται ικανοποιητικά ως προς το περιεχόμενο και την κλιμακούμενη δυσκολία, χωρίς να δημιουργήσουν ιδιαίτερα προβλήματα στους καλά προετοιμασμένους μαθητές.

Στους ζητούμενους γραμματικούς τύπους ακολουθήθηκε η ίδια λογική με  τις προηγούμενες χρονιές (15 στο Β1 ερώτημα, ομοίως και στο Β2).
Στο Γ1β ερώτημα ζητήθηκε αντικατάσταση επιθετικού προσδιορισμού  από δευτερεύουσα πρόταση, φαινόμενο το οποίο δεν εξετάζεται συχνά στις  εξετάσεις.

Στο Γ2γ ερώτημα ζητήθηκε αρχικά από τους μαθητές ο εντοπισμός και η  μετατροπή ενός εξαρτημένου υποθετικού λόγου σε ανεξάρτητο και στο δεύτερο σκέλος της ερώτησης ο σχηματισμός ενός άλλου τύπου υπόθεσης (δυνατή ή  πιθανή υπόθεση στο παρόν και μέλλον). Πρόκειται για δύσκολο κεφάλαιο του  συντακτικού της λατινικής εφόσον πρόκειται για τεχνητό φαινόμενο, το οποίοαπαιτεί εξοικείωση αλλά και ιδιαίτερη προσοχή από τους μαθητές. Η ερώτηση  αυτή έλκεται από την αναφορά του φαινομένου στα σχολικά κείμενα αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει αναλυτική θεωρία στο σχολικό βιβλίο.

Επισημαίνουμε επίσης ότι: στο Β2 ερώτημα ο ζητούμενος τύπος στην 8η λέξη animadvertissem: το σουπίνο και στους δύο τύπους δεν ακολουθεί τη δόκιμη  διατύπωση: να γράψετε τις δύο πτώσεις του σουπίνο. Ενδεχομένως να  προκαλούσε σύγχυση στους μαθητές. Στη 12η λέξη διαπιστώνεται τυπογραφικό  λάθος (d) αντί για (t) στο intendit. Δόθηκε, όμως, διόρθωση στα εξεταστικά  κέντρα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η με οποιονδήποτε τρόπο αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της εφημερίδας, χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη. Κάθε δημόσια αναφορά στο περιεχόμενο της συνεπάγεται και αναφορά του ονόματός της, όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία επιτάσσει.

 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, email: info@proslipsis.gr , Τηλ: 6949244434
©  2004-2021  proslipsis.gr, All rights reserved