ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 

 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 



 
  Επικαιρότητα Επιστροφή    
Ερωτηματολόγιο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

 

Αθήνα 1.10.2012, 17:43

Σε δημόσια διαβούλευση με τη μορφή ερωτηματολογίου θέτει το υπουργείο Παιδείας την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, καλώντας την εκπαιδευτική κοινότητα να καταθέσει τις απόψεις της.

Το ερωτηματολόγιο βρίσκεται αναρτημένο στη διεύθυνση http://evaluation.minedu.gov.gr και η περίοδος συμπλήρωσής του ξεκινά αύριο Τρίτη, 2 Οκτωβρίου 2012 και ολοκληρώνεται την Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012, ώρα 23.59. Συνοδεύεται από σχετικές οδηγίες για τη συμπλήρωσή και την αποστολή του. Η συμπλήρωσή του είναι ανώνυμη. Προκειμένου να διαμορφωθεί μια ολοκληρωμένη εικόνα για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, είναι αναγκαίο να απαντηθούν οι ερωτήσεις στο σύνολό τους.

Ήδη το υπουργείο έχει συγκροτήσει Eπιτροπή Eιδικών για τη διατύπωση των βασικών αρχών και συγκεκριμένου πλαισίου για την αξιολόγηση. 

* Ακολουθεί το ερωτηματολόγιο.


Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου και του Έργου των Εκπαιδευτικών

Ερωτηματολόγιο
Ερώτηση 1η
Σε ποιον βαθμό θεωρείτε ότι πρέπει να αποτελούν αντικείμενο της αξιολόγησης τα παρακάτω:
Σημειώστε: (1) για «καθόλου», (2) για «λίγο», (3) για «αρκετά» και (4) για «πολύ».
α. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος (δομές, υπηρεσίες, υποδομές, χρηματοδότηση, προγράμματα σπουδών, βιβλία, επιμόρφωση κ.λπ.). 
β. Η αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης. 
γ. Η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας. 
δ. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού. 

Ερώτηση 2η
Σε ποιον βαθμό θεωρείτε αναγκαίες τις παρακάτω μορφές αξιολόγησης:
Σημειώστε: (1) για «καθόλου», (2) για «λίγο», (3) για «αρκετά» και (4) για «πολύ».
Μορφές αξιολόγησης Εκπαιδευτικό Σύστημα Στελέχη Εκπαίδευσης Σχολική Μονάδα Εκπαιδευτικός
α. Μορφές εξωτερικής αξιολόγησης*    
β. Μορφές εσωτερικής αξιολόγησης**     
γ. Μορφές αυτο-αξιολόγησης*** ****   
δ. Συνδυασμός  των παραπάνω (α, β, γ).    
 
Ερώτηση 3η
Σε ποιον βαθμό θεωρείτε ότι η αξιολόγηση πρέπει να συνδέεται:
Σημειώστε: (1) για «καθόλου», (2) για «λίγο», (3) για «αρκετά» και (4) για «πολύ».
α. Με τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού συστήματος. 
β. Με τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας. 
γ. Με τη βελτίωση, την ενίσχυση και την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και των στελεχών εκπαίδευσης. 
δ. Με την ανάδειξη των «καλών» πρακτικών των εκπαιδευτικών και των στελεχών εκπαίδευσης. 
ε. Με τη βελτίωση των διαδικασιών επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης. 
στ. Με την προαγωγή των εκπαιδευτικών. 
ζ. Με τη μισθολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών. 
η. Με την επιμόρφωση και επιστημονική υποστήριξη των εκπαιδευτικών και των στελεχών εκπαίδευσης. 
θ. Με το άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία. 

Ερώτηση 4η
Σε τι βαθμό θεωρείτε ότι οι παρακάτω φορείς θα πρέπει να συμμετέχουν στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου:
Σημειώστε: (1) για «καθόλου», (2) για «λίγο», (3) για «αρκετά» και (4) για «πολύ».
Φορείς αξιολόγησης Στελέχη Εκπαίδευσης Εκπαιδευτικοί
Περιφερειακός Διευθυντής  
Προϊστάμενος Επιστημονικής Καθοδήγησης  
Σχολικός σύμβουλος  
Διευθυντής εκπαίδευσης  
Διευθυντής σχολείου  
Σύλλογος διδασκόντων  
Υποδιευθυντής σχολείου  
Εκπαιδευτικός  
Ανεξάρτητη Αρχή  

Ερώτηση 5η
Σε ποιον βαθμό θεωρείτε ότι η αξιολογική διαδικασία πρέπει:
Σημειώστε: (1) για «καθόλου», (2) για «λίγο», (3) για «αρκετά» και (4) για «πολύ».
α. Να περιλαμβάνει τις εξής τρεις φάσεις:
(α) προ-αξιολογική φάση, για ενημέρωση και κοινό προγραμματισμό τομέων, διαδικασιών και κριτηρίων με βάση τα κοινωνικο-εκπαιδευτικά δεδομένα της σχολικής μονάδας,
(β) φάση παρακολούθησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας και
(γ) φάση ανατροφοδότησης και υποστήριξης.  
β. Να συνδέεται με ποικίλες μορφές/πολιτικές επιμόρφωσης. 

Ερώτηση 6η
Σε τι βαθμό συμφωνείτε με τη θεσμοθέτηση μιας Ανεξάρτητης Αρχής για τη(ν):
Σημειώστε: (1) για «καθόλου», (2) για «λίγο», (3) για «αρκετά» και (4) για «πολύ».
α. Διασφάλιση της εγκυρότητας, της αξιοπιστίας και της αντικειμενικότητας της αξιολόγησης. 
β. Αξιολόγηση εκπαιδευτικών πολιτικών και δομών. 

Άλλες παρατηρήσεις - σχόλια:

 

* Εξωτερική αξιολόγηση: Αξιολογούν φορείς, άτομα - εμπειρογνώμονες που δεν έχουν υπηρεσιακή σχέση με τον αξιολογούμενο φορέα ή άτομο (π.χ. Ι.Ε.Π., ανεξάρτητη αρχή κ.λπ.). 
** Εσωτερική αξιολόγηση: Αξιολογούν φορείς ή άτομα που έχουν υπηρεσιακή σχέση με τον αξιολογούμενο φορέα ή άτομο.
*** Αυτο-αξιολόγηση: Φορείς και άτομα αξιολογούν τον εαυτό τους.
**** Δεν συμπληρώνεται για το εκπαιδευτικό σύστημα. Συμπληρώστε έναν τυχαίο αριθμό, ο οποίος δεν συνυπολογίζεται στις απαντήσεις του ερωτηματολογίου σας.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η με οποιονδήποτε τρόπο αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της εφημερίδας, χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη. Κάθε δημόσια αναφορά στο περιεχόμενο της συνεπάγεται και αναφορά του ονόματός της, όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία επιτάσσει.

 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, email: info@proslipsis.gr , Τηλ: 6949244434
©  2004-2021  proslipsis.gr, All rights reserved