ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 

 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 



 
  Επικαιρότητα Επιστροφή    
Τροπολογίες στο σχέδιο νόμου για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση

 

Αθήνα 12.5.2011, 10:46

Τροπολογίες για τη διαδικασία καταβολής κυρίας οφειλής και προστίμων τρίτων προς δήμους και για τη δημοσιοποίηση των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης υπόχρεων πολιτικών προσώπων κατέθεσε στο σχέδιο νόμου για την «Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση», που βρίσκεται στη Βουλή, το υπουργείο Εσωτερικών.

Αναλυτικά: 

- Διάταξη για τη διαδικασία καταβολής κυρίας οφειλής και προστίμων τρίτων προς δήμους.
Με τη διάταξη προβλέπεται δυνατότητα ρύθμισης χρεών τρίτων προς τους Δήμους. Για πρώτη φορά, αφορά όχι το σύνολο των οφειλετών αδιακρίτως αλλά αποκλειστικά εκείνους, που , ιδίως λόγω της κρίσης δεν ήταν σε θέση να αποπληρώσουν το σύνολο των υποχρεώσεων τους. Δεν επωφελούνται δηλ. οι "εκ συστήματος" κακοπληρωτές που δεν κατέβαλαν ούτε καν ένα εύλογο μέρος των οφειλών τους. Η ρύθμιση, επίσης για πρώτη φορά, δεν σημαίνει τη διαγραφή του συνόλου των προστίμων. Έτσι δεν εξισώνεται ο συνεπής στις υποχρεώσεις του πολίτης με τον ασυνεπή και εμπεδώνεται η αρχή ότι η τήρηση του νόμου και των υποχρεώσεων εκ μέρους των δημοτών είναι και θα παραμένει πιο συμφέρουσα.
Η ρύθμιση των χρεών τρίτων προς Δήμους αποτελεί ταυτόχρονα και ουσιαστική στήριξη των οικονομικών της αυτοδιοίκησης, δεδομένου μάλιστα ότι για την έκδοση φορολογικής ενημερότητας απαιτείται πλέον η τακτοποίηση οικονομικών εκκρεμοτήτων και με τους ΟΤΑ.

- Διάταξη για τη δημοσιοποίηση των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης υπόχρεων πολιτικών προσώπων.
Η ρύθμιση προβλέπει τη υποχρεωτική ανάρτηση του Πόθεν Έσχες των υπόχρεων πολιτικών προσώπων στον ιστότοπο της Βουλής, προκειμένου να μην περιοριστεί και αυτή τη φορά, όπως έως σήμερα προβλεπόταν, στην άπαξ δημοσίευση στον τύπο. Έτσι εξασφαλίζεται η ευρύτερη δυνατή διαφάνεια και παρέχεται πλέον η δυνατότητα στον πολίτη να έχει άμεση πρόσβαση στις δηλώσεις Πόθεν Έσχες των πολιτικών. Η ρύθμιση κατατίθεται ώστε να εφαρμοστεί στο υπό δημοσίευση Πόθεν Έσχες το αμέσως προσεχές διάστημα. Υπενθυμίζεται ότι η ριζική αναμόρφωση των σχετικών διατάξεων θα περιλαμβάνεται στο σχέδιο νόμου για τα Οικονομικά των Κομμάτων, που ολοκληρώνεται από το Υπουργείο Εσωτερικών και θα τεθεί σε διαβούλευση με τα κόμματα στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής.

* Ακολουθούν τα σχετικά κείμενα.

 

Αιτιολογική Έκθεση Τροπολογίας στο σχέδιο νόμου
«ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ  ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»

Άρθρο….
Διαδικασία καταβολής κυρίας οφειλής και προστίμων τρίτων προς δήμους
1. Με το άρθρο αυτό θεσπίζεται η διαδικασία ρύθμισης οφειλών τρίτων προς δήμους που κατέστησαν ληξιπρόθεσμες μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος νόμου. Για πρώτη φορά με τη θεσπιζόμενη διαδικασία επωφελούνται μόνο όσοι, ιδίως στο πλαίσιο της τρέχουσας οικονομικής συγκυρίας, δεν μπόρεσαν να είναι συνεπείς στο σύνολο των υποχρεώσεών τους, ενώ αποκλείονται για πρώτη φορά οι «εκ συστήματος» κακοπληρωτές, δεν εξισώνονται δηλ. οι συνεπείς με τους ασυνεπείς αφού δεν διαγράφεται το σύνολο των προστίμων όπως γινόταν με αντίστοιχες ρυθμίσεις στο παρελθόν. Επιβεβαιώνεται έτσι η αρχή ότι ο συνεπής φορολογούμενος έχει την καλύτερη δυνατή αντιμετώπιση από το νόμο.
Οι συγκεκριμένες οφειλές ρυθμίζονται καταβαλλόμενες είτε εφάπαξ είτε με ισόποσες μηνιαίες δόσεις. Στην πρώτη περίπτωση, της εφάπαξ καταβολής οι υπόχρεοι εκτός από την βασική οφειλή καταβάλλουν το δεκαπέντε τοις εκατό του ποσού που αντιστοιχεί στα πρόστιμα και προσαυξήσεις λόγω εκπρόθεσμης καταβολής. Στην περίπτωση της καταβολής με δόσεις η καταβολή των προστίμων και προσαυξήσεων λόγω εκπρόθεσμης καταβολής ορίζεται στο τριάντα τοις εκατό του συνολικού ποσού.
Η  ενεργοποίηση της παρούσας ρύθμισης προϋποθέτει την έκδοση σχετικής απόφασης του οικείου δημοτικού συμβούλιου, εντός τριών μηνών από τη δημοσίευση του παρόντος, με την οποία εξειδικεύονται οι όροι και οι προϋποθέσεις υπαγωγής των οφειλετών στη ρύθμιση.
Η υπαγωγή στη ρύθμιση γίνεται με αίτηση του υπόχρεου η οποία πρέπει να υποβληθεί στο δήμο εντός τριών μηνών από την ημερομηνία που εκδόθηκε η προαναφερόμενη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου. Η αίτηση πρέπει να συνοδεύεται από βεβαίωση του δήμου περί του ύψους και του είδους της οφειλής η οποία έχει εκδοθεί από την αρμόδια οικονομική υπηρεσία του δήμου, καθώς  και καταβολή ποσοστού της ρυθμιζόμενης οφειλής το οποίο διαφοροποιείται ανάλογα με τον τρόπο καταβολής.
Εάν δεν καταβληθούν δύο δόσεις ή η τελευταία δόση εντός δύο μηνών από την λήξη της, ο υπόχρεος χάνει το ευεργέτημα και αναβιώνει η οφειλή  όπως αυτή ήταν διαμορφωμένη προ της ρύθμισης.
Στις οφειλές του παρόντος άρθρου περιλαμβάνονται και τα μισθώματα, οφειλές οι οποίες έχουν βεβαιωθεί με δικαστικές αποφάσεις ή εκκρεμούν γι΄ αυτές προσφυγές στα δικαστήρια έως την λήξη της προθεσμίας υποβολής της αίτησης για υπαγωγή στη ρύθμιση καθώς και οφειλές  για τις οποίες έχει αποφανθεί η αρμόδια φορολογική επιτροπή και έχουν επικυρωθεί από το δημοτικό συμβούλιο έως την προθεσμία υποβολής της προαναφερόμενης αίτησης.
Τέλος, με την εν λόγω διάταξη προβλέπεται η χορήγηση αποδεικτικού ενημερότητας μηνιαίας ισχύος, εφόσον καταβληθεί από τον υπόχρεο το πενήντα της εκατό της αρχικής οφειλής.

Α. 1. Με την προσθήκη της παραγράφου 10 στο άρθρο 44 με τίτλο «Θεσμικά ζητήματα των ΟΤΑ» του σχεδίου νόμου, στις πολεοδομικές αρμοδιότητες των δήμων και αντίστοιχα των περιφερειών σχετικά με πολεοδομικές εφαρμογές εξειδικεύονται οι πράξεις για την έκδοση των οποίων είναι αρμόδιοι οι δήμοι και οι περιφέρειες, προκειμένου να μην υπάρχει ζήτημα παρερμηνείας ως προς το αρμόδιο διοικητικό επίπεδο άσκησή τους.
2. Με την προσθήκη της παραγράφου 11 στο ανωτέρω άρθρο, αντικαθίσταται η παρ. 2 του άρθρου 196 του ν. 3852/2010 ώστε να επιτρέπεται η συμμετοχή  των αστικών εταιριών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα των περιφερειών μόνο σε προγραμματικές συμβάσεις με αντικείμενο προγράμματα και δράσεις κοινωνικού χαρακτήρα και προληπτικής ιατρικής ή παροχής πρωτοβάθμιας ιατρικής φροντίδας.
Με την προτεινόμενη ρύθμιση διευκολύνονται οι νησιωτικές κυρίως περιφέρειες όπου περιήλθαν αστικές εταιρείες των πρώην Ν.Α., οι οποίες εκπονούσαν αντίστοιχα προγράμματα για κατοίκους κυρίως μικρών νησιών μέσω προγραμματικών συμβάσεων με νοσοκομεία καθώς και άλλων συναφών κοινωνικού χαρακτήρα δράσεων, όπως ξενώνας φιλοξενίας συγγενών ασθενών κ.α.
3. Με τις ρυθμίσεις της παρ. 12 στο ανωτέρω άρθρο, η εποπτεία των Περιφερειακών Ταμείων Ανάπτυξης ασκείται από τον Ελεγκτή Νομιμότητας και όχι από τον Υπουργό Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, δεδομένου ότι τα περιφερειακά Ταμεία Ανάπτυξης περιέρχονται από 1-7-2011 στις περιφέρειες. Επιπλέον υπόκεινται σε υποχρεωτικό έλεγχο νομιμότητας και οι αποφάσεις των Περιφερειακών Ταμείων Ανάπτυξης.
4. Με την παρ. 13 διορθώνεται η ονομασία του Δήμου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας που εκ παραδρομής στο ν. 3852/2010 είχε αναγραφεί ως Δήμος Νάουσας.

Άρθρο….
Λειτουργικά θέματα Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων
Με τις ρυθμίσεις του άρθρου αυτού επέρχονται λειτουργικές αναδιατυπώσεις στις διατάξεις του άρθρου 104 του ν.3852/2010 που αναφέρονται στη συγχώνευση των Φ.Ο.Δ.Σ.Α., ώστε στους νέους Φορείς Στερεών Αποβλήτων να ενταχθούν οι επιχειρήσεις και τα νομικά πρόσωπα εκείνα των ΟΤΑ που έχουν ως αντικείμενο αντίστοιχες αρμοδιότητες, καθώς και η ανάθεση διαχείρισης των εγκαταστάσεων προσωρινής αποθήκευσης, επεξεργασίας και διάθεσης στερεών αποβλήτων που διαχειρίζονται δήμοι. Επιπλέον, με την έκδοση του κατ΄ εξουσιοδότηση Π.Δ. παρέχεται η δυνατότητα στις νησιωτικές περιφέρειες να προσδιορίζεται διαφορετική χωρική αρμοδιότητα των νέων Φ.Ο.Δ.Σ.Α. και όχι οπωσδήποτε κατά περιφερειακή ενότητα όπως προέβλεπε η παράγραφος 6 του άρθρου 206, η οποία καταργείται.  Τέλος, κατά νομική ακριβολογία, παρέλκει η εφαρμογή της παραγράφου 4 του άρθρου 211 του ν. 3852/2010, η οποία  καταργείται, καθότι σύμφωνα με την παράγραφο 5 του ιδίου άρθρου ο διαβαθμιδικός σύνδεσμος καθίσταται καθολικός διάδοχος του Ε.Σ.Δ.Κ.Ν.Α.

Άρθρο….
Δημοσιοποίηση των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης  υπόχρεων προσώπων -  Ψηφιακή διακίνηση της δημοσιευτέας ύλης προς το Εθνικό Τυπογραφείο
1. Με την παρ. 1 προβλέπεται η δημοσιοποίηση όχι μόνο στο τύπο αλλά και η ανάρτηση στο διαδικτυακό τόπο τη Βουλής των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης των υπόχρεων που αναφέρονται στην παρ. 1 περ. α-ε του ν. 3213/2003, δηλ. του Πρωθυπουργού, των Αρχηγών των πολιτικών κομμάτων που εκπροσωπούνται στο Εθνικό ή το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, των υπουργών, αναπληρωτών υπουργών και υφυπουργών, των βουλευτών και των ευρωβουλευτών καθώς και όσων διαχειρίζονται τα οικονομικά των πολιτικών κομμάτων. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται η ευρύτερη δυνατή διαφάνεια προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της δημοσιοποίησης της περιουσιακής κατάστασης των ανωτέρω προσώπων. 
2. Με την παρ. 2 αντικαθίσταται η διάταξη της παραγράφου  10 του άρθρου 9 του Ν.3469/2006 (ΦΕΚ Α΄131/2006) “Εθνικό Τυπογραφείο, Εφημερίς της Κυβερνήσεως και λοιπές διατάξεις” με σκοπό την ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών από το Εθνικό Τυπογραφείο κατά τρόπο που συνάδει με το σκοπό και το ρυθμιστικό αντικείμενο του παρόντος σχεδίου νόμου για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση. Με τη νέα ρύθμιση εισάγεται η ψηφιακή διακίνηση της δημοσιευτέας ύλης προς το Εθνικό Τυπογραφείο. Οι φορείς, δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, υποχρεούνται να αποστέλλουν ηλεκτρονικά, με χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών, τα προς δημοσίευση κείμενα υπό την προϋπόθεση ότι φέρουν προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή σύμφωνα με τα οριζόμενα στην νομοθεσία. Εφόσον δεν πληρείται η προϋπόθεση αυτή, καταχωρίζουν αυτούσιο το προς δημοσίευση κείμενο σε εφαρμογή λογισμικού που τηρείται για το σκοπό αυτό στο δικτυακό τόπο του Εθνικού Τυπογραφείου  και καταθέτουν ή αποστέλλουν ταχυδρομικά στο Εθνικό Τυπογραφείο το προς δημοσίευση κείμενο μαζί με εκτυπωμένο αποδεικτικό καταχώρισης του κειμένου στην εφαρμογή λογισμικού. Προς ενίσχυση της ευελιξίας και της διευκόλυνσης του τρόπου επικοινωνίας σε ειδικές περιπτώσεις, για τα κείμενα που δημοσιεύονται στο τεύχος Διακηρύξεων Δημοσίων Συμβάσεων (Δ.Δ.Σ.) προβλέπεται η δυνατότητα αποστολής και με τηλεομοιοτυπία, υπό την προϋπόθεση τήρησης των κειμένων διατάξεων για επικοινωνία με τηλεομοιοτυπία και εφόσον αποστέλλεται με τον ίδιο τρόπο και εκτυπωμένο αποδεικτικό καταχώρισης του κειμένου στην εφαρμογή λογισμικού του Εθνικού Τυπογραφείου. Προς ενίσχυση της ασφάλειας δικαίου και της προστασίας εννόμων συμφερόντων και δικαιωμάτων που τυχόν απορρέουν από την δημοσίευση κειμένου, ρητώς ορίζεται ότι σε περίπτωση που το προς δημοσίευση κείμενο δεν είναι ταυτόσημου περιεχομένου με το κείμενο που καταχωρήθηκε στην εφαρμογή λογισμικού επιστρέφεται στο φορέα αποστολής αδημοσίευτο. Η ισχύς της παρούσας διάταξης αρχίζει από την 1.1.2012». Οι τεχνικές λεπτομέρειες θα καθοριστούν με ΥΑ που θα εκδοθεί επί τη βάσει της εξουσιοδότησης του άρθρου 9 παρ.12 εδ. γ΄ του Ν. 3469/2006.
Η τροποποιητική αυτή ρύθμιση στοχεύει στη μείζονα βελτίωση του επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών από το Εθνικό Τυπογραφείο μέσω της αξιοποίησης των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών, αφού θα επιτυγχάνεται: [α] σημαντικά βραχύτερος χρόνος απόκρισης κατά τη δημοσίευση της ύλης, [β] διασφάλιση ομοιομορφίας κατά την υποβολή της δημοσιευτέας ύλης προς το Εθνικό Τυπογραφείο για κάθε κατηγορία φορέων, δημόσιων και ιδιωτικών, [γ] ορθολογικότερη αξιοποίηση του αριθμητικά φθίνοντος ανθρώπινου δυναμικού στο Εθνικό Τυπογραφείο.

Άρθρο….
Θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού
1. Ενόψει του γεγονότος ότι ο ορισμός των μελών του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης γίνεται από τη διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής κατά την προβλεπόμενη στο άρθρο 101Α του Συντάγματος και στον εσωτερικό κανονισμό της Βουλής διαδικασία, κρίνεται σκόπιμη η παρούσα διάταξη με την οποία ερμηνεύεται η διάταξη του άρθρου 3 παρ. 2 εδ. ε του Ν. 3051/2002  η οποία, κατ’ εφαρμογή της συνταγματικής επιταγής για αδιάλειπτη άσκηση των αρμοδιοτήτων των ανεξάρτητων αρχών, προβλέπει ότι η θητεία των μελών των ανεξαρτήτων αρχών παρατείνεται αυτοδικαίως μέχρι το διορισμό των νέων μελών. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται ο αδιάλειπτος έλεγχος του κράτους στη ραδιοφωνία και στην τηλεόραση ο οποίος έχει ανατεθεί με το άρθρο 15 παρ. 2 του Συντάγματος στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης και έχει ως σκοπό την αντικειμενική και επί ίσους όρους μετάδοση πληροφοριών και ειδήσεων καθώς και προϊόντων λόγου και τέχνης, την εξασφάλιση της ποιοτικής στάθμης των προγραμμάτων που επιβάλλει η κοινωνική αποστολή της ραδιοφωνίας και της τηλεόρασης και η πολιτισμική ανάπτυξη της Χώρας καθώς και το σεβασμό της αξίας του ανθρώπου και την προστασία της παιδικής ηλικίας και της νεότητας.
2. Με την παράγραφο 2 επέρχεται τροποποίηση ως προς το Υπουργείο στο οποίο υπάγεται και συγκροτείται η Επιτροπή Ελέγχου εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 7 παρ. 3 του Ν. 1866/1989 καθώς και ως προς τα πρόσωπα που την αποτελούν.
3. Με την ανωτέρω διάταξη παραχωρήθηκαν στους φορείς «Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκαταστάσεως Τυφλών» (ΚΕΑΤ) και «Πανελλήνιος Σύλλογος Τυφλών» (ΠΣΤ), οι οποίοι αποτελούν ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ αντίστοιχα, ετησίως, ισόποσα 0,3 των ετησίων ακαθαρίστων εσόδων της ιδιωτικής τηλεόρασης, για την υλοποίηση του προγράμματος της δημιουργίας υποδομής σε πανελλαδική βάση, από τον μεν ΚΕΑΤ για την κάλυψη των αναγκών εκπαίδευσης και πληροφόρησης των τυφλών μαθητών και φοιτητών, από το δε ΠΣΤ για τη σύσταση εθνικού δικτύου υπηρεσιών και μέσων παροχής πληροφόρησης εγκυκλοπαιδικής μόρφωσης στους Έλληνες τυφλούς.
 Με το Π.Δ. 212/1995 προβλέφθηκε η σύσταση στο τότε Υπουργείο Τύπου και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, Επιτροπής Ελέγχου εφαρμογής των διατάξεων άρθρου 7 παρ. 3 του Ν. 1866/1989 η οποία έχει ως αντικείμενο τον υπολογισμό του ύψους του ποσού που οφείλει να διαθέτει κάθε επιχείρηση ιδιωτικού τηλεοπτικού σταθμού, τη σύνταξη πράξεων καταλογισμού, την κατανομή των ποσών που συγκεντρώνονται κάθε χρόνο στους δικαιούχους (ΠΣΤ και ΚΕΑΤ), τη μέριμνα για την κατάθεση των ποσών αυτών σε ειδικό λογαριασμό καταθέσεων στην Εθνική Τράπεζα και τον έλεγχο για τον τρόπο αξιοποίησης των κονδυλίων από τους δικαιούχους. Σύμφωνα με το ίδιο ως άνω ΠΔ, η Επιτροπή συγκροτείται από ένα υπάλληλο του Υπουργείου Τύπου και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, ο οποίος ορίζεται ως Πρόεδρος, έναν υπάλληλο του Υπουργείου Πολιτισμού, έναν υπάλληλο του Υπουργείου Οικονομικών, έναν εκπρόσωπο του ΠΣΤ, του ΚΕΑΤ και της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες και ένα κοινό εκπρόσωπο των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών Εθνικής Εμβέλειας.   
Με το άρθρο 9 παρ. 3 του Ν. 2644/1998 «Για την παροχή συνδρομητικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών υπηρεσιών και συναφείς διατάξεις» (ΦΕΚ Α’ 233) καθορίστηκε ότι  οι διατάξεις του άρθρου 7 του Ν. 1866/1989 και του ΠΔ 212/1995 εφαρμόζονται αναλόγως και στις κατόχους αδείας του παρόντος νόμου, των προβλεπομένων ποσοστών μειωμένων κατά το ήμισυ».
Με το άρθρο 2 παρ. 1 του ΠΔ 96/2010 (ΦΕΚ Α’ 170) μεταφέρθηκε από τη Διεύθυνση Εποπτείας ΜΜΕ του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στο Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού η αρμοδιότητα  της διοικητικής εποπτείας των ΜΜΕ. Κατόπιν της ανωτέρω θεσμικής μεταβολής, με την παρούσα διάταξη τροποποιείται το ισχύον νομικό πλαίσιο ώστε η  προαναφερθείσα Επιτροπή, το αντικείμενο της οποίας άπτεται της διοικητικής εποπτείας των ΜΜΕ, να συγκροτείται και να λειτουργεί πλέον  στο Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού το οποίο ασκεί την εν λόγω αρμοδιότητα.

Αθήνα, … Μαΐου 2011

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Ι. Ραγκούσης                                                              

Οικονομικών
Γ. Παπακωνσταντίνου

Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής 
Κ. Μπιρμπίλη

Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
Χ. Καστανίδης

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού
Τ. Χυτήρης

 

 

 

Τροπολογία στο σχέδιο νόμου
«ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ  ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
Άρθρο….
Διαδικασία καταβολής κύριας οφειλής και προστίμων τρίτων προς δήμους
1. Δύνανται να ρυθμίζονται και να εξοφλούνται κατόπιν αιτήσεως του υποχρέου, οι εξής οφειλές προς τους δήμους, εξαιρουμένων των προστίμων αυθαιρέτων κατασκευών:
α) πάσης φύσεως οφειλές που γεννήθηκαν ή βεβαιώθηκαν από 1-9-2009 και μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος νόμου, εφόσον έχει καταβληθεί μέχρι την υποβολή της αιτήσεως εκ μέρους του υπόχρεου ποσό ίσο με το 30% του συνόλου αυτών.
β) πάσης φύσεως οφειλές που γεννήθηκαν ή βεβαιώθηκαν μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος νόμου, εφόσον μέρος ή το σύνολο αυτών είχαν υπαχθεί στη ρύθμιση του άρθρου 66 του ν.3801/2009 και έχει καταβληθεί το 30% της ρυθμισθείσας οφειλής.
γ) πάσης φύσεως οφειλές που γεννήθηκαν ή βεβαιώθηκαν μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος νόμου, εφόσον μέρος ή το σύνολο αυτών είχαν τύχει διευκόλυνσης τμηματικής καταβολής κατά το άρθρο 170 του ν.3463/2006 και έχει καταβληθεί το 30% του διακανονισθέντος ποσού.
2. Οι οφειλές της παραγράφου 1 ρυθμίζονται και εξοφλούνται ως εξής:
α) εφάπαξ, με καταβολή της κύριας οφειλής, του δεκαπέντε τοις εκατό (15%) των προστίμων που αναλογούν σε αυτή, καθώς και του δεκαπέντε τοις εκατό (15%) των προσαυξήσεων εκπρόθεσμης καταβολής,
β) με καταβολή της κύριας οφειλής, του τριάντα τοις εκατό (30%) των προστίμων που αναλογούν σε αυτή, καθώς και του τριάντα τοις εκατό (30%) των προσαυξήσεων εκπρόθεσμης καταβολής, σε ισόποσες μηνιαίες δόσεις.
Προκειμένου περί αυτοτελών προστίμων, καταβάλλεται η κύρια οφειλή και το δεκαπέντε τοις εκατό (15%) ή το τριάντα τοις εκατό (30%), αντίστοιχα, των προσαυξήσεων εκπρόθεσμης καταβολής, ανάλογα με τον ανωτέρω τρόπο καταβολής. 
Με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, η οποία λαμβάνεται αποκλειστικά εντός τριών μηνών από την δημοσίευση του παρόντος μπορεί να ορίζεται το ανώτερο ποσό οφειλής για το οποίο ισχύει υποχρεωτικά η εφάπαξ καταβολή, ο αριθμός των δόσεων, ανάλογα με το ύψος των οφειλών και με ανώτατο όριο τις είκοσι ισόποσες μηνιαίες δόσεις.
3. Η υπαγωγή στη ρύθμιση της προηγουμένης παραγράφου γίνεται ύστερα από αίτηση  που υποβάλλει ο οφειλέτης προς τον δήμο εντός τριών (3)μηνών από την ημερομηνία έκδοσης της απόφασης του δημοτικού συμβουλίου.
Μαζί με την αίτηση, η οποία συνοδεύεται από βεβαίωση του δήμου για το ποσόν της οφειλής, δηλώνεται ο τρόπος καταβολής της οφειλής. Στην περίπτωση που δηλώνεται εφάπαξ καταβολή, ο οφειλέτης μπορεί να εξοφλήσει την οφειλή του εντός προθεσμίας έξι μηνών από την υποβολή της αίτησης, με ταυτόχρονη προκαταβολή ποσοστού είκοσι τοις εκατό (20%) της ρυθμιζόμενης οφειλής του. Μετά την πάροδο του εξαμήνου, εάν δεν καταβάλει το υπόλοιπο ποσό της οφειλής χάνει το ευεργέτημα της ρύθμισης.
Στην περίπτωση που αιτείται την καταβολή με δόσεις, η πρώτη δόση καταβάλλεται με την υποβολή της αίτησης, ενώ οι επόμενες καταβάλλονται ως την τελευταία εργάσιμη ημέρα καθενός εκ των επομένων μηνών. Η μη καταβολή δύο δόσεων, καθώς και η μη καταβολή της τελευταίας δόσης, εντός δύο (2) μηνών από την ημερομηνία λήξης της, έχει ως συνέπεια την απώλεια του ευεργετήματος  της ρύθμισης.
4. Στις ληξιπρόθεσμες οφειλές της παρούσας παραγράφου συμπεριλαμβάνονται και οι ακόλουθες:
α) Οφειλές από μισθώματα συμπεριλαμβανομένων των τόκων υπερημερίας ή  προβλεπόμενων από τις συμβάσεις μίσθωσης ρητρών.
β) Οφειλές  που έχουν βεβαιωθεί με απόφαση δικαστηρίου οποιουδήποτε βαθμού ή αυτές για τις οποίες έχουν ασκηθεί προσφυγές στα δικαστήρια και εκκρεμούν έως την λήξη της προθεσμίας υποβολής της αίτησης της παραγράφου 3 του παρόντος.
γ) Οφειλές για τις οποίες έχει περατωθεί η διαδικασία ενώπιον των επιτροπών επίλυσης φορολογικών διαφορών και έχουν εγκριθεί από το οικείο δημοτικό συμβούλιο, με απόφαση που λαμβάνεται έως της αναφερόμενη στην παράγραφο 3  προθεσμία υποβολής της αίτησης.
5. Τυχόν ποσά που έχουν καταβληθεί, έως την υποβολή της αίτησης για την υπαγωγή στην ρύθμιση του παρόντος άρθρου, για πρόστιμα και προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής των οφειλών δεν συμψηφίζονται ούτε επιστρέφονται.
6. Στους οφειλέτες που είναι συνεπείς στη ρύθμιση του παρόντος άρθρου και συντρέχουν και οι λοιπές προϋποθέσεις του άρθρου 26 του ν.1882/1990, όπως ισχύει, χορηγείται αποδεικτικό ενημερότητας μηνιαίας ισχύος, εφόσον καταβληθεί από τον υπόχρεο το 50% της αρχικής οφειλής.
Α. Στο άρθρο 44 του ανωτέρω σχεδίου νόμου με τίτλο « Θεσμικά ζητήματα των ΟΤΑ»  προστίθενται παράγραφοι 10, 11, 12 και 13 ως εξής:
10α. Η περίπτωση 17 της παραγράφου 1 του άρθρου 94 του Ν.3852/2010 αντικαθίσταται ως εξής: «Η σύνταξη Πράξεων Εφαρμογής του άρθρου 12 του Ν.1337/83 (Συνολική Π.Ε., Μεμονωμένη Π.Ε., Διορθωτική Π.Ε.), συμπεριλαμβανομένων και όλων των προβλεπόμενων διαδικασιών».
β. Στο τέλος της παραγράφου 1 του άρθρου 94 του ν.3852/2010 προστίθενται νέες περιπτώσεις ως εξής:
«30. Η σύνταξη των πράξεων αναλογισμού αποζημίωσης, τακτοποίησης, προσκύρωσης  κατά τις διατάξεις του Ν.Δ.17-7-1923 συμπεριλαμβανομένων και όλων των προβλεπόμενων διαδικασιών»
« 31.   Η επιμέλεια μεταγραφής ή καταχώρισης των Πράξεων Εφαρμογής του άρθρου 12 του Ν.1337/83 σε Υποθηκοφυλακείο ή Κτηματολόγιο»
« 32.    Η  σύσταση επιτροπής του άρθρου 1 του Π.Δ.5/86 ( ΦΕΚ 2 Α΄) για τον προσδιορισμό της αξίας ακινήτων για την εισφορά σε χρήμα».
γ. Στην περίπτωση 34 της παραγράφου 6 του άρθρου 94 του ν.3852/2010 απαλείφεται η τελεία και προστίθεται η φράση: «και πώλησης προϊόντων καπνού καθώς και παραχώρησης του δικαιώματος εκμετάλλευσης κυλικείου- καφενείου κατά τις διατάξεις του άρθρου 23 του ΝΔ 1044/1971, όπως ισχύει». 
δ. Η αρμοδιότητα της περίπτωσης 41 της παραγράφου ΙΙ ΣΤ του άρθρου 186 του ν.3852/2010, όπως προστέθηκε με την παρ.2β του άρθρου 30 Ν.3889/2010,(Α 182)  αντικαθίσταται ως εξής  και αριθμείται ως περίπτωση  40: «Η κύρωση ή ακύρωση της πράξης αναλογισμού αποζημίωσης, τακτοποίησης,  προσκύρωσης κατά τις διατάξεις του Ν.Δ.17-7-1923 και η κρίση των ενστάσεων που υπεβλήθησαν κατ’ αυτών».
ε. Στο τέλος της παραγράφου ΙΙ ΣΤ του άρθρου 186 του Ν.3852/2010 προστίθενται περιπτώσεις 41, 42,43, ως εξής:
«41. Η κύρωση της πράξης εφαρμογής της πολεοδομικής μελέτης κατά τις διατάξεις του άρθρου 12 του ν.1337/83  ( Συνολική Π.Ε., Μεμονωμένη Π.Ε., Διορθωτική Π.Ε.)και κρίση των ενστάσεων που υπεβλήθησαν κατ’ αυτής»
«42. Η απόφαση για κατ’ εξαίρεση σύνταξη μεμονωμένης Πράξης εφαρμογής»
«43. Η απόφαση χαρακτηρισμού ως οικοδομήσιμου οικοπέδου αποκλεισμένου από τις οδούς του εγκεκριμένου σχεδίου».
στ. Η περίπτωση β της παραγράφου 3 του άρθρου 51 του ν.3905/2010 ( 219 Α) απαλείφεται.
11. Η παρ.2 του άρθρου 196 του ν. 3852/2010 αντικαθίσταται ως εξής:
«2. Δεν  επιτρέπεται να συμμετέχουν σε προγραμματικές συμβάσεις αστικές εταιρείες μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα εκτός εκείνων που έχουν ως αντικείμενο προγράμματα και δράσεις κοινωνικού χαρακτήρα και προληπτικής ιατρικής ή παροχής πρωτοβάθμιας ιατρικής φροντίδας.
12.α Στην παράγραφο 1 του άρθρου 190 του ν. 3852/2010 η φράση «από τον Υπουργό Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης» αντικαθίσταται από τη φράση: « από τον Ελεγκτή Νομιμότητας».
β. Στον υποχρεωτικό έλεγχο νομιμότητας του  πρώτου εδαφίου της παρ. 1 του άρθρου 225 του ν. 3852/2010 περιλαμβάνονται και οι αποφάσεις των Περιφερειακών Ταμείων Ανάπτυξης.
13. Στην περίπτωση 16 Α. 3 της παρ. 2 του άρθρου 1 του ν. 3852/2010 οι λέξεις «Δήμος Νάουσας» αντικαθίστανται από τις λέξεις « Δήμος Ηρωικής Πόλεως Νάουσας».

Άρθρο….
Λειτουργικά θέματα Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων
1. α) Η παράγραφος 4 και η παράγραφος 6 του άρθρου 104 του ν. 3852/2010 αντικαθίστανται ως εξής: «4.α. Εντός των διοικητικών ορίων κάθε περιφέρειας και υπό την επιφύλαξη της παρ. 6 οι σύνδεσμοι και οι ανώνυμες εταιρείες που έχουν συσταθεί ως Φ.Ο.Δ.Σ.Α. ή άλλες επιχειρήσεις και νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου των Ο.Τ.Α. που ασκούν αρμοδιότητες Φ.Ο.Δ.Σ.Α. κατά το μέρος που ασκούν αντίστοιχες αρμοδιότητες, συγχωνεύονται σε ενιαίο σύνδεσμο, σύμφωνα με τη διαδικασία της παρ. 6, στον οποίο συμμετέχουν υποχρεωτικά οι δήμοι όλων των διαχειριστικών ενοτήτων της περιφέρειας σύμφωνα και με τη διάταξη του άρθρου 30 του ν. 3536/2007. Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες Δήμοι ασκούν αρμοδιότητες ΦΟΔΣΑ και διαχειρίζονται εγκαταστάσεις προσωρινής αποθήκευσης, επεξεργασίας και διάθεσης στερεών αποβλήτων, η διαχείριση αυτή ανατίθεται στον ενιαίο σύνδεσμο. β. Εντός ενός (1) μηνός από την έκδοση του προεδρικού διατάγματος της παρ. 6 του παρόντος, εκδίδεται πράξη του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, στην οποία αναφέρονται οι συγχωνευόμενοι φορείς της προηγούμενης παραγράφου, η επωνυμία του νέου συνδέσμου, η διοίκηση, η έδρα, η διάρκεια και οι πόροι αυτού, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Εντός δεκαπενθημέρου από τη δημοσίευση της ανωτέρω πράξης, τα οικεία δημοτικά συμβούλια ορίζουν τους εκπροσώπους τους στο διοικητικό συμβούλιο του νέου ΦΟ.Δ.Σ.Α.  Η θητεία των διοικητικών συμβουλίων των υπό συγχώνευση φορέων παρατείνεται αυτοδικαίως μέχρι τη συγκρότηση του διοικητικού συμβουλίου του νέου ΦΟ.Δ.Σ.Α.»
«6. Με προεδρικό διάταγμα που εκδίδεται ύστερα από πρόταση του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης μέχρι 30 Ιουνίου 2011, μετά από γνώμη της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, ρυθμίζεται η διαδικασία συγχώνευσης των φορέων της παρ. 4α, η διοίκηση του νέου Φ.Ο.Δ.Σ.Α., η έδρα, η χρονική του διάρκεια, ο τρόπος καθορισμού του ύψους των ετήσιων εισφορών των δήμων, σε συνάρτηση με την αποτίμηση των τυχόν περιουσιακών στοιχείων των συγχωνευόμενων φορέων, καθώς και η διαδικασία ανάθεσης της διαχείρισης των εγκαταστάσεων που ορίζονται στο τελευταίο εδάφιο της παρ. 4α.
Με το ανωτέρω διάταγμα στις περιφέρειες Ιονίων Νήσων και Βορείου και Νοτίου Αιγαίου μπορεί να καθορίζεται διαφορετική χωρική αρμοδιότητα των νέων Φ.Ο.Δ.Σ.Α.
Σε περίπτωση κατά την οποία τα όρια της χωρικής αρμοδιότητας συμπίπτουν με τα όρια ενός δήμου, ο ΦΟ.Δ.Σ.Α. λειτουργεί ως Ν.Π.Δ.Δ. του δήμου.»
2. Στα πρώτα εδάφια των παρ. 5,7 και 9 του άρθρου 104 του ν. 3852/2010 οι λέξεις " των συνδέσμων" και "Φ.Ο.Δ.Σ.Α." αντικαθίστανται με τη φράση  "των φορέων της παρ.4α και στην παρ. 8 οι λέξεις «δημοσίευση της απόφασης συγχώνευσης» αντικαθίσταται με τη φράση «δημοσίευση της πράξης του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης»
3. Η παρ. 6 του άρθρου 206 του ν. 3852/2010 καταργείται.
4. Η παρ. 3 του άρθρου 211, του ν. 3852/2010 αντικαθίσταται ως εξής: “Με την υπουργική απόφαση της παραγράφου 1 καθορίζονται οι ετήσιες εισφορές που καταβάλλουν τα μέλη του συνδέσμου, η διαδικασία αποτίμησης των περιουσιακών στοιχείων του Ε.Σ.Κ.Δ.Ν.Α., οι υπηρεσίες για τις οποίες επιβάλλονται τέλη, ο χρόνος έναρξης λειτουργίας του, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια”.
5. Η παρ. 4 του άρθρου 211, του ν. 3852/2010 καταργείται.

Άρθρο….
Δημοσιοποίηση των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης  υπόχρεων προσώπων -  Ψηφιακή διακίνηση της δημοσιευτέας ύλης προς το Εθνικό Τυπογραφείο
1. α. Η παρ. 3 του άρθρου 2 του ν. 3213/2003 αντικαθίσταται ως εξής :
«Η δημοσίευση στον τύπο των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης που υποβάλλουν ετησίως τα πρόσωπα που ορίζονται στο άρθρο 1 παρ. 1 περιπτώσεις α-ε του παρόντος επιτρέπεται υπό την προϋπόθεση ότι δημοσιεύεται ολόκληρο το κείμενό τους. Με την ίδια προϋπόθεση οι ανωτέρω δηλώσεις αναρτώνται στο διαδικτυακό τόπο της Βουλής με μέριμνα του Προέδρου της Επιτροπής του άρθρου 21 του ν.  3023/2002 (ΦΕΚ 146 Α), όπως ισχύει. Σε κάθε περίπτωση, δεν είναι επιτρεπτή η  επιλεκτική δημοσιοποίηση ονομαστικών στοιχείων».
2. Η παράγραφος 10 του άρθρου 9 του Ν.3469/2006 (ΦΕΚ Α΄131/2006) “Εθνικό Τυπογραφείο, Εφημερίς της Κυβερνήσεως και λοιπές διατάξεις” αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«Οι φορείς αποστέλλουν  ηλεκτρονικά στο Εθνικό Τυπογραφείο τα προς δημοσίευση κείμενα με χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών, υπό την προϋπόθεση ότι  φέρουν προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή σύμφωνα με τα οριζόμενα στη νομοθεσία. Εφόσον δεν πληρείται η προϋπόθεση αυτή, οι φορείς καταχωρίζουν αυτούσιο το προς δημοσίευση κείμενο σε εφαρμογή λογισμικού που τηρείται για το σκοπό αυτό στο δικτυακό τόπο του Εθνικού Τυπογραφείου  και καταθέτουν ή αποστέλλουν ταχυδρομικά στο Εθνικό Τυπογραφείο το προς δημοσίευση κείμενο μαζί με εκτυπωμένο αποδεικτικό καταχώρισης του κειμένου στην εφαρμογή λογισμικού. Τα κείμενα που δημοσιεύονται στο τεύχος Διακηρύξεων Δημοσίων Συμβάσεων (Δ.Δ.Σ.) γίνονται δεκτά και με τηλεομοιοτυπία, υπό την προϋπόθεση τήρησης των κειμένων διατάξεων για επικοινωνία με τηλεομοιοτυπία και εφόσον αποστέλλεται με τον ίδιο τρόπο και εκτυπωμένο αποδεικτικό καταχώρισης του κειμένου στην εφαρμογή λογισμικού του Εθνικού Τυπογραφείου. Σε περίπτωση που το προς δημοσίευση κείμενο δεν είναι ταυτόσημου περιεχομένου με το κείμενο που καταχωρήθηκε στην εφαρμογή λογισμικού επιστρέφεται στο φορέα αποστολής αδημοσίευτο. Η ισχύς της παρούσας διάταξης αρχίζει από την 1.1.2012».

Άρθρο…
Θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού
1. Κατά την αληθή έννοια της διάταξης του άρθρου 3 παρ. 2 εδ. ε του Ν. 3051/2002 «Συνταγματικά κατοχυρωμένες ανεξάρτητες αρχές, τροποποίηση και συμπλήρωση του συστήματος προσλήψεων στο δημόσιο τομέα και συναφείς ρυθμίσεις» (ΦΕΚ Α’ 220), η αυτοδίκαιη παράταση της θητείας των μελών του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης καλύπτει ισόχρονο διάστημα μέχρι το διορισμό των νέων μελών κατά την παράγραφο 2 εδ. α του ίδιου ως άνω άρθρου και είναι επιτρεπτή επί όσο χρόνο δεν έχουν ορισθεί τα νέα μέλη.
2. Η παράγραφος 4 του άρθρου 7 του Ν. 1866/1989 «Ίδρυση Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεοράσεως και παροχή αδειών για την ίδρυση και λειτουργία τηλεοπτικών σταθμών» (ΦΕΚ Α’ 222) αντικαθίσταται ως εξής:
«4.   Ο τρόπος και η διαδικασία της εφαρμογής του παρόντος ρυθμίζεται με  προεδρικό  διάταγμα,  που   προτείνει ο Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού».
 3. Το άρθρο 1 του Π.Δ. 212/1995 «Εθνικό πρόγραμμα πληροφόρησης και εκπαίδευσης για τους Έλληνες τυφλούς» (ΦΕΚ Α’ 112) αντικαθίσταται ως εξής:
«Άρθρο 1
Σύσταση και Συγκρότηση Επιτροπής
      1. Συνιστάται στο Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, Επιτροπή Ελέγχου εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 7 παρ. 3 του Ν. 1866/1989 που αποτελείται από:
      α. Έναν ανώτερο υπάλληλο του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού.
      β. Έναν υπάλληλο της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
      γ. Έναν υπάλληλο του Υπουργείου Οικονομικών.
      δ. Έναν κοινό εκπρόσωπο του Πανελληνίου Συνδέσμου Τυφλών (ΠΣΤ), του Κέντρου Εκπαιδεύσεως και Αποκαταστάσεως Τυφλών (ΚΕΑΤ) και της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες (ΕΣΑΕΑ).
      ε. Έναν κοινό εκπρόσωπο των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών εθνικής    εμβέλειας.
  2. Ο Πρόεδρος και τα μέλη της Επιτροπής με τους αναπληρωτές τους ορίζονται για μία τριετία με απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού.
 Τα μέλη υποδεικνύονται με τους αναπληρωτές τους από τους αρμόδιους υπουργούς ή τους αντίστοιχους φορείς.
Πρόεδρος ορίζεται ο υπάλληλος του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού.
      Οι υπό στοιχ. δ και ε κοινοί εκπρόσωποι υποδεικνύονται μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα που τάσσει με την πρόσκλησή του ο Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού.
3. Σε περίπτωση που παρέλθουν άπρακτες οι προθεσμίες αυτές η Επιτροπή συνεδριάζει νόμιμα χωρίς την παρουσία των εκπροσώπων υπό στοιχ. δ και ε.  Με τη σύνθεση αυτή η Επιτροπή καθορίζει ποιος εκ των αδειούχων ή των νομίμως λειτουργούντων κατά την έννοια του άρθρου 5 παράγραφος 7 περ. α του Ν. 3592/2007, τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας του στοιχείου ε και ποιος εκ των φορέων του στοιχείου δ της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου θα ορίσει εκπρόσωπο στην Επιτροπή.
4. Σε περίπτωση αποχώρησης μέλους της Επιτροπής για οποιονδήποτε λόγο, ορίζεται αντικαταστάτης κατά την προβλεπόμενη στις προηγούμενες παραγράφους διαδικασία, για τον υπολειπόμενο χρόνο της θητείας του.
5. Η θητεία του εκάστοτε Προέδρου και των μελών της Επιτροπής παρατείνεται αυτοδικαίως μέχρι το διορισμό νέων μελών κατά την παράγραφο 2 εδάφιο α του παρόντος».
3. Η παράγραφος 3 του άρθρου 2 του Π.Δ. 212/1995 αντικαθίσταται ως εξής:
«3. Ο Πρόεδρος, ο Γραμματέας, τα μέλη και οι αναπληρωτές τους λαμβάνουν αποζημίωση, κατά συνεδρίαση, που ορίζεται με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και  Πολιτισμού και Τουρισμού, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
Το ποσόν της αποζημίωσης αναλαμβάνεται από τον ειδικό τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο κατατίθεται το εισφερόμενο από τους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς ποσό».

4. Το άρθρο 3 του Π.Δ. 212/1995 αντικαθίσταται ως εξής:
 «Άρθρο 3
Γραμματεία
 Γραμματέας της Επιτροπής ορίζεται μόνιμος υπάλληλος του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού με απόφαση του Υπουργού. Με την ίδια απόφαση ορίζεται και ο αναπληρωτής του Γραμματέα.»

Αθήνα, … Μαΐου 2011

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Ι. Ραγκούσης                                                              

Οικονομικών
Γ. Παπακωνσταντίνου

Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής 
Κ. Μπιρμπίλη

Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
Χ. Καστανίδης

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού
Τ. Χυτήρης

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η με οποιονδήποτε τρόπο αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της εφημερίδας, χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη. Κάθε δημόσια αναφορά στο περιεχόμενο της συνεπάγεται και αναφορά του ονόματός της, όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία επιτάσσει.

 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, email: info@proslipsis.gr , Τηλ: 6949244434
©  2004-2021  proslipsis.gr, All rights reserved