Αθήνα 3.12.2010, 11:32
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων, επανέρχονται στο προσκήνιο τα συνεταιριστικά σούπερ μάρκετ με στόχο την πώληση ελληνικών ποιοτικών αγροτικών προϊόντων που παράγονται σε συνεταιριστική βάση και θα έχουν ανταγωνιστικές τιμές. Η προσπάθεια έχει την στήριξη της ΠΑΣΕΓΕΣ, η οποία και ευελπιστεί στην στήριξη της πολιτείας καθώς η οικονομική κρίση, οδηγεί πάλι, στις ρίζες.
Οι καταναλωτικοί συνεταιρισμοί άνθισαν την δεκαετία του '90 και έφθασαν να έχουν περισσότερα από 250 σούπερ μάρκετ, τα οποία όμως "βούλιαξαν" λόγω του έντονου ανταγωνισμού των πολυεθνικών σούπερ μάρκετ, της κακοδιαχείρισης, της έλλειψης στελεχών, τους εσωτερικούς ανταγωνισμούς, την κομματικοποίηση κ.λπ.
|