Αθήνα 21.8.2012, 18:00
Τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια ενημέρωσης των καταναλωτών για τους κινδύνους του παραεμπορίου αλλά και για την αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Παρατηρητηρίου Τιμών, ξεκινά το υπουργείο Ανάπτυξης σε συνεργασία με την Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας (ΕΙΤΗΣΕΕ).
Για την παραγωγή των συγκεκριμένων τηλεοπτικών διαφημιστικών μηνυμάτων δεν επιβαρύνθηκε ο προϋπολογισμός του υπουργείου. Η παραγωγή έγινε εξ’ ολοκλήρου από τους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς και η μετάδοση των spot είναι δωρεάν. Και τα δύο ζητήματα αφορούν την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς και την προστασία των καταναλωτών. Η αντιμετώπιση του παραεμπορίου, πέρα από οικονομικό και κοινωνικό πρόβλημα, αποτελεί βασική προτεραιότητα του υπουργείου. Τις επόμενες μέρες θα υπάρξουν και άλλες πρωτοβουλίες του υπουργείου για την αντιμετώπιση του προβλήματος.
Το Παρατηρητήριο Τιμών (www.e-prices.gr), ένα εργαλείο στα χέρια των καταναλωτών, παρέχει τη δυνατότητα εξοικονόμησης χρημάτων μέσω της παρακολούθησης και σύγκρισης των τιμών πώλησης σε ολόκληρη τη χώρα. Θεωρήθηκε λοιπόν σκόπιμη η προβολή του για να γίνει μεγαλύτερη χρήση των δυνατοτήτων που παρέχει. Στο πλαίσιο της συμφωνίας με την ΕΙΤΗΣΕΕ θα ακολουθήσουν και αλλά, κοινωνικού περιεχομένου, μηνύματα από την πλευρά του υπουργείου.
|