Αθήνα 23.9.2013, 23:56
Αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου και των επενδύσεων σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες από τις ελληνικές επιχειρήσεις, κατέγραψε η έρευνα του Παρατηρητηρίου της Κοινωνίας της Πληροφορίας ΑΕ το πρώτο τρίμηνο του και μεσούσης της οικονομικής κρίσης.
Η έρευνα δείχνει ότι η πρόσβαση των ελληνικών επιχειρήσεων στο Διαδίκτυο έχει φθάσει το 91%, με έξι στις δέκα εταιρείες ανεξαρτήτως μεγέθους και μία στις δύο μικρότερες εταιρίες να έχουν τη δική της ιστοσελίδα, προβάλλοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
Το 2012 το 6,1% των επιχειρήσεων δέχτηκαν ηλεκτρονικές παραγγελίες που αντιπροσώπευαν το 7,5% του συνολικού τζίρου τους. Το μεγαλύτερο ποσοστό (40%) αφορούσε τον κλάδο ξενοδοχείων-εστίασης.
Ως προς τις επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες, ξεχωρίζει ο κλάδος «ενημέρωσης - επικοινωνίας» με ποσοστό 65%.
Η έρευνα κατέγραψε επίσης σημαντική διεύρυνση της χρήσης του Διαδικτύου στις συναλλαγές των επιχειρήσεων με το Δημόσιο, αλλά και προώθηση των επιχειρήσεων μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα είναι σε συνεχή ανοδική πορεία. Εκεί που κατά τη μελέτη υστερούν οι ελληνικές εταιρείες έναντι των ευρωπαϊκών, είναι ηλεκτρονική μάθηση. |