Αθήνα 12.2.2014, 11:22
Την προώθηση διεθνώς του discovergreece.com, που προβάλλει την Ελλάδα ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό παγκοσμίως, παρουσίασε η Marketing Greece, ενόψει της νέας τουριστικής περιόδου.
Μέσω μιας εντυπωσιακής ομολογουμένως διαδραστικής πλατφόρμας ο επισκέπτης συναντά περισσότερους από 120 ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς και 30 θεματικές ενότητες, μέσα από συναρπαστικές εικόνες, στιγμιότυπα και πληροφορίες. Η Ελλάδα παρουσιάζεται ως ένα σύνολο μοναδικών εμπειριών που ξεδιπλώνεται στον επισκέπτη μέσα από 60 videos, πάνω από 3.000 φωτογραφίες και 130.000 λέξεις περιεχομένου σε πέντε γλώσσες (ελληνικά και αγγλικά σήμερα και πολύ σύντομα στα γαλλικά, γερμανικά και ρωσικά) και τον καλεί να σχεδιάσει το ταξίδι του εύκολα, γρήγορα και ευχάριστα.
«Η Marketing Greece μετουσιώνει σήμερα σε πράξη το όραμα για τη νέα εποχή ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού», δήλωσε ο πρόεδρος της Marketing Greece Ανδρέας Ανδρεάδης. «Υποσχεθήκαμε να δώσουμε στο κοινό μια νέα διάσταση στην προβολή της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. Μια διάσταση που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες μια άκρως ανταγωνιστικής διεθνούς αγοράς, αλλά και στις αυξημένες απαιτήσεις του δυνητικού επισκέπτη που διψάει για νέες εμπειρίες και φρέσκιες εικόνες», πρόσθεσε.
|