Proslipsis.gr | Αθήνα 9.11.2014, 22:16
Του ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ Οι επιχειρηματίες στις Ελλάδα θεωρούν ότι η γνώση των αγγλικών στο σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ και ότι οι νέοι εργαζόμενοι θα πρέπει να γνωρίζουν και μια δεύτερη ξένη γλώσσα, δηλαδή τρεις γλώσσες με την ελληνική.
Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα έρευνας που διενήργησε το Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών της Σχολής Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς σε συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση Μετάφρασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Πολύ καλά κάνουν και ζητούν δύο και περισσότερες ξένες γλώσσες οι επιχειρηματίες. Το πρόβλημα είναι ότι ενώ ξέρουν να ζητάνε ολοένα και περισσότερα προσόντα από τους εργαζόμενους δεν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για αυτά. Και βγαίνουν μετά και κλαίγονται ότι δεν βρίσκουν κατάλληλο προσωπικό.
© Proslipsis.gr Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στην Proslipsis.gr. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή. Εμπορικά sites που αναπαράγουν κείμενα παρανομούν και παρασιτούν. Οφείλετε να τα καταδικάζετε.
|