Αθήνα 13.5.2015, 20:18
Του ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ Προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες, προσέχει τους εργαζομένους της, δεν χρωστάει σε κανέναν, έχει συνεχόμενη ανοδική πορεία, αρνείται να ξεπουληθεί στους ξένους, δεν έκανε ποτέ διαφήμιση στην τηλεόραση, ακολουθεί χαμηλούς τόνους, δεν ανοίγει κανένα από τα 130 καταστήματά της στην Αττική τις Κυριακές...
Για την ελληνική εταιρεία αλυσίδας υπερκαταστημάτων «Σκλαβενίτης» θα μπορούσε να γράψει κανείς πολλά. Ως γνωστόν, όμως, τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, αρχή που ασπάζεται και η εταιρεία, γι' αυτό και προτιμά να δημιουργεί αθόρυβα και μακρυά από τη δημοσιότητα, γελοιοποιώντας και μερικούς κανόνες του μάρκετινγκ.
Της βγάζουμε το καπέλο...
© Proslipsis.gr Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στην Proslipsis.gr. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή. Εμπορικά sites που αναπαράγουν κείμενα παρανομούν και παρασιτούν. Οφείλετε να τα καταδικάζετε.
|