Αθήνα 15.7.2008, 19:54 Στα εξειδικευμένα sites του διαδικτύου στρέφονται για την εύρεση προσωπικού οι περισσότερες μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες τα προτιμούν έναντι παραδοσιακών μέσων, όπως ο έντυπος Τύπος.
Το γεγονός επιβεβαιώνει για πολλοστή φορά η πρόσφατη έρευνα "Δείκτης τάσεων αγοράς εργασίας" του ΑLBA Graduate Business School, σύμφωνα με την οποία εδώ και αρκετό καιρό περισσότερο δημοφιλή στη διαδικασία της προσέλκυσης και επιλογής προσωπικού είναι τα websites αναζήτησης και ακολουθούν οι πανελλαδικές εφημερίδες, οι εταιρικές βάσεις βιογραφικών, η ενδο-εταιρική αναζήτηση για εσωτερική κάλυψη θέσεων και η μέθοδος αναζήτησης που σχετίζεται με το κοινωνικό περιβάλλον των εργαζομένων (από στόμα σε στόμα).
Μάλιστα, το τελευταίο εξάμηνο τα web-sites αναζήτησης εργασίας παρουσιάζουν αύξηση κατά περίπου 5% σε σύγκριση με το προηγούμενο. Ιδιαίτερα υψηλή είναι η αποδοχή τους από τις επιχειρήσεις των κλάδων της βιομηχανίας, των τηλεπικοινωνιών, των τραπεζών και των φαρμακευτικών.
|