Αθήνα 4.11.2009, 20:54 Τη νέα διαδικτυακή πύλη του παρουσίασε σήμερα σε επιχειρηματίες ο Δήμος Πειραιά, στο Δημαρχείο της πόλης.
Η πύλη (www.piraeus.gov.gr) στηρίζεται στις αρχές της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και περιλαμβάνει τα ακόλουθα πέντε επίπεδα εξυπηρέτησης: - Ενημέρωση - πληροφόρηση. - Εξειδικευμένη ενημέρωση. - Εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. - Τακτοποίηση οικονομικών συναλλαγών. - Πρόβλεψη παροχής υπηρεσίας, που είναι απαραίτητη για τον πολίτη χωρίς αυτός να υποβάλλει αίτημα.
Τα πλεονεκτήματα και τις δυνατότητες της νέας διαδικτυακής πύλης του Δήμου, για την ταχύτερη και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρηματιών του Πειραιά, ανέδειξε εκ μέρους της Δημοτικής Αρχής ο Αντιδήμαρχος Ανάπτυξης Παναγιώτης Αγγελόπουλος. "Πρόκειται", είπε, "για ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα αμφίδρομης επικοινωνίας και διαδραστικής λειτουργίας με προδιαγραφές συνεχούς βελτίωσης και επέκτασης και κάλεσε τους πολίτες και τους επιχειρηματίες να κάνουν ολοένα και περισσότερο χρήση των υπηρεσιών του".
Η κ. Κ. Κουμανιώτη, συνεργάτης του Δήμου για οικονομικά θέματα, υπογράμμισε ότι χάρη στη διαδικτυακή πύλη ο Πειραιάς πρωτοπορεί, θέτοντας σε δημόσια διαβούλευση το νέο προϋπολογισμό του, από 15 Νοεμβρίου.
Την πρωτοβουλία του Δήμου χαιρέτησε και ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά Β. Κορκίδης, δηλώνοντας ότι ο Εμπορικός Σύλλογος και τα Επιμελητήρια θα είναι επώνυμοι χρήστες του, ενώ υπογράμμισε τη μεγάλη σημασία του νέου συμμετοχικού πρυπολογισμού και της on line εξυπηρέτησης, η οποία ανοίγει νέους ορίζοντες για τους επιχειρηματίες και τους πολίτες, που υπολείπονται χρόνου.
Η πύλη, που θα λειτουργήσει πιλοτικά μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2009, ολοκληρώθηκε με τη συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) 80% και ελληνικού Δημοσίου - Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνίας της Πληροφορίας» 20% και ήταν αποτέλεσμα συνεργασίας της Διεύθυνσης Πληροφορικής του Δήμου και της εταιρείας Singular Logic.
|