ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 

 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 

 
  Εκπαίδευση Επιστροφή    
Σεμινάριο Εmploy: Αισθητηριακές Αναπηρίες

 

Αθήνα 13.1.2011, 18:23

Η εταιρεία συμβούλων εκπαίδευσης και σταδιοδρομίας "Employ" προγραμματίζει τη διεξαγωγή σεμιναρίου Ειδικής Αγωγής με θέμα:  Αισθητηριακές Αναπηρίες. Αξιολόγηση - Επικοινωνία - Παρέμβαση", στις 5 Φεβρουαρίου 2011 στο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Αθηναίων (οδός Ακαδημίας 50, πίσω από την Ακαδημία των Αθηνών, στάση μετρό: Πανεπιστήμιο).

Το σεμινάριο έχει ως στόχο να καταρτίσει τους επιμορφούμενους σε ένα ιδιαίτερα σημαντικό πεδίο όπως οι αισθητηριακές αναπηρίες. Το πεδίο αυτό θα εξεταστεί τόσο ως όλον όσο και ως μέρος. Για το λόγο αυτό και οι ενότητες του σεμιναρίου θα εστιάσουν σε δυο κεντρικά σημεία: την κώφωση και την τύφλωση.

Ο τρόπος προσέγγισης των κωφών παιδιών ως ακούοντα «μη φυσιολογικά» άτομα ή ως άτομα με διαφορετική γλώσσα και κουλτούρα καθορίζει τη φιλοσοφία και τη δομή των προγραμμάτων παρέμβασης για τα παιδιά και τις οικογένειές τους. Η κώφωση συγκρινόμενη με τις άλλες αναπηρίες μοιάζει να είναι «αόρατη» αναπηρία, οι συνέπειες της οποίας μπορεί να είναι εξαιρετικά περιοριστικές για την ανάπτυξη του ατόμου και μπορούν να αποβούν μοιραίες αν δεν υπάρξει έγκαιρη και κατάλληλη παρέμβαση.

Στο σεμινάριο πρόκειται να παρουσιαστούν τα διαφορετικά μοντέλα προσέγγισης της κώφωσης, οι παράμετροι αξιολόγησης των κωφών παιδιών, η σημασία της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας ως προϋπόθεση για την απόκτηση γλωσσικών δεξιοτήτων και για την ανάπτυξη της γραπτής ελληνικής γλώσσας, καθώς και οι τρόποι παρέμβασης από τη διάγνωση έως την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης των κωφών παιδιών.

Στις βασικές αισθητηριακές αναπηρίες κατατάσσονται και τα προβλήματα όρασης. Η οποιαδήποτε παρέμβαση σε μαθησιακό ή κοινωνικό επίπεδο σχετίζεται άμεσα με την κατανόηση των προβλημάτων που παρουσιάζουν τα άτομα με οπτική αναπηρία και  αυτή αποτελεί μέρος της αξιολόγησης. Με αυτό ως δεδομένο,  σκοπός της δεύτερης ενότητας του σεμιναρίου είναι η εισαγωγή στις βασικές επιστημονικές και θεωρητικές έννοιες των προβλημάτων όρασης, η κατανόηση των σύγχρονων εκπαιδευτικών προσεγγίσεων που ενδείκνυνται για τα παιδιά με πλήρη ή  με μερική απώλεια όρασης, αλλά και του φάσματος των μέσων ένταξής τους στο σχολείο και στην κοινωνία.

Το εξειδικευμένο αυτό σεμινάριο απευθύνεται σε φοιτητές της ειδικής αγωγής, των παιδαγωγικών και συγγενών τμημάτων, σε εκπαιδευτικούς, σε ειδικούς στις κοινωνικές επιστήμες, σε ψυχολόγους, σε γονείς παιδιών με αισθητηριακές αναπηρίες αλλά και σε όσους επιθυμούν να εντρυφήσουν σε αυτό το σημαντικό κομμάτι της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης. Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης.

Για δηλώσεις συμμετοχής και οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία τηλ.: 2310-230545, φαξ: 2310-230415, info@e-employ.grwww.e-employ.gr. Ώρες επικοινωνίας: 10:00 έως 19:00 καθημερινά από Δευτέρα - Παρασκευή.

Εισηγήτριες
Εισηγήτριες του σεμιναρίου είναι οι Δρ. Χατζοπούλου Μαριάννα και η Δρ Χιουρέα Ουρανία.

Η Μαριάννα Χατζοπούλου είναι εκπαιδευτικός για κωφά παιδιά και Διερμηνέας Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας. Σπούδασε στη Μαράσλειο Παιδαγωγική Ακαδημία (1985) και στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (ΤΕΑΠΗ) (1996). Το 1985-1986 ειδικεύτηκε στην εκπαίδευση του κωφού παιδιού και το 1989-1990 στη διερμηνεία της Ελληνικής Νοηματικής γλώσσας. Μετέπειτα απέκτησε και το διδακτορικό της τίτλο από το Πανεπιστήμιο της Στοκχόλμης, στη γλωσσολογία της νοηματικής γλώσσας. Από το 1986 έχει υπηρετήσει ως ειδική εκπαιδευτικός στο Ειδικό Δημ. Σχ. Κωφών του Εθνικού Ιδρύματος Κωφών, στο Ειδικό Δημ. Σχ. Κωφών και Βαρηκόων Αργυρούπολης και στο ΚΕΔΔΥ Β’ Αθήνας. Από το 1987 είναι Διερμηνέας Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας και έχει εργαστεί για την Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδας (ΟΜΚΕ), σε πολλά ευρωπαϊκά και παγκόσμια συνέδρια, σε σεμινάρια καθώς και σε πανεπιστημιακά προγράμματα (ΦΠΨ, ΠΤΔΕ, ΠΤΠΑ). Έχει διδάξει στο Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής του ΤΕΑΠΗ, του Πανεπιστημίου Αθηνών (1996-2009), στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Ανθρώπινα Δικαιώματα» κατεύθυνση ειδικής αγωγής του ΤΕΑΠΗ, του Πανεπιστημίου Αθηνών (2000-2007) και σε πολλά άλλα προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων και επιμόρφωσης εκπαιδευτικών. Έχει κάνει εισηγήσεις σε ευρωπαϊκά συνέδρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Έχει δημοσιεύσει σχετικά με την εκπαίδευση και την ανάπτυξη της γλώσσας του κωφού παιδιού σε ελληνικά περιοδικά και βιβλία, και έχει γράψει μία μονογραφία στα αγγλικά.

Η Δρ Ουρανία Χιουρέα απέκτησε το Διδακτορικό της τίτλο από το Πανεπιστημίο της Γενεύης (Σχολή Ψυχολογίας και Επιστημών της Αγωγής- Ειδική Αγωγή: Εκπαίδευση Τυφλών) ενώ  κατέχει Πτυχίο Σχολής Ψυχολογίας και Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Γενεύης, Πτυχίο Αρσακείου Παιδαγωγικής Ακαδημίας Ψυχικού (Αθηνών), Πτυχίο Παντείου Ανωτάτης Σχολής Πολιτικών Επιστημών. Παράλληλα, κατέχει από το Υπουργείο Υγείας και Πρόνοιας Βεβαίωση Ετήσιας Επιμόρφωσης  επαγγελματιών σε θέματα τυφλοκωφών. Από το 2003 μέχρι σήμερα είναι σχολική σύμβουλος με αρμοδιότητα τη Συμβουλευτική-καθοδήγηση-επιμόρφωση εκπαιδευτικών και γονέων-παιδιών με προβλήματα όρασης. Παράλληλα, υπήρξε επι 20 έτη Δασκάλα και Υποδιευθύντρια στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Τυφλών (Κ.Ε.Α.Τ.) και 14 έτη Μέλος και Επιστημονικά υπεύθυνη της Ομάδας Εργασίας του ΥΠΕΠΘ για τα βιβλία Braille (των τυφλών) του Δημοτικού Σχολείου. Ακόμη, δίδαξε στο ΙΕΚ Αγ. Αναργύρων ενώ διετέλεσε και Εκπαιδεύτρια παιδιών και νέων πνευματικά καθυστερημένων στη Γενεύη – Ελβετία καθώς και Δασκάλα και Διευθύντρια σε Ιδιωτικά και Δημόσια σχολεία. Έχει διδάξει στο Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης -Τμήμα Ειδικής Αγωγής τα γνωστικά αντικείμενα: «Η πρώτη ανάγνωση για τυφλούς  και αμβλύωπες μαθητές» και «Κατασκευή διδακτικού- εποπτικού υλικού και βιβλίων για τυφλούς και αμβλύωπες μαθητές». Στο Πανεπιστήμιο  Πατρών, το γνωστικό αντικείμενο: «Η εκπαίδευση των  τυφλών στην Ελλάδα, το σύστημα Braille και η Πρώτη Ανάγνωση για τυφλούς μαθητές». Στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο πλαίσιο  Ετήσιου Επιμορφωτικού Σεμιναρίου «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» του Εργαστηρίου Πειραματικής Παιδαγωγικής του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, το γνωστικό αντικείμενο: «Εκπαίδευση μαθητών με Προβλήματα Όρασης». Στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, στο πλαίσιο Ετήσιου Επιμορφωτικού Προγράμματος στην Ειδική Αγωγή του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών, το γνωστικό αντικείμενο: «Εκπαίδευση των μαθητών με Προβλήματα Όρασης». Στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, στο πλαίσιο Ετήσιου Επιμορφωτικού Προγράμματος στην Ειδική Αγωγή του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής & του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών, το γνωστικό αντικείμενο: «Εκμάθηση της γραφής Braille». Στο 2ο ΠΕΚ Αθήνας, στο πλαίσιο της Εισαγωγικής Επιμόρφωσης των Δασκάλων, διάφορα γνωστικά αντικείμενα σχετικά με την εκπαίδευση. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην Ανάπτυξη μεθόδου διδασκαλίας πρώτης γραφής και ανάγνωσης στο σύστημα Βraille, στην Ανάπτυξη συστήματος Συμβολογραφίας Μαθηματικών, Φυσικής, Χημείας στο σύστημα Braille καθώς και στη Μελέτη της δημιουργικής σκέψης μέσα από σχέδια μονογενών διδύμων. Αποτελεί Μέλος 4 επιστημονικών επιτροπών για καθορισμό Πανελλήνιας Συμβολογραφίας  Μαθηματικών, Φυσικής και Χημείας στο σύστημα Braille και άλλων θεμάτων εκπαίδευσης ατόμων με προβλήματα όρασης ενώ έχει και Συμμετοχή σε προγράμματα Διεθνών Οργανισμών και της Ε.Ε. για την εκπαίδευση παιδιών με προβλήματα όρασης.

Ενδεικτικές δημοσιεύσεις
1.Chiourea, U.  (2009). Evaluation of a new method of teaching Braille to blind pupils in the first grade of primary school in Greece, in Journal of Cognitive Education and Psychology, Volume 8, Number 2, (pp. 212-213).
2.Chiouréa, U. (2009). Evaluation d’une méthode d’apprentissage du braille chez les élèves aveuglez de la première année scolaire en Grèce. Genève: FAPSE.
3.Χιουρέα, Ο. (2007).Το παιδί με προβλήματα όρασης στο κοινό σχολείο. Η διαδικασία της ανάγνωσης Braille,  ΕΛΛ.Ι.Ε.Π.ΕΚ., 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο: Σχολείο Ίσο για Παιδιά Άνισα, Αθήνα, 4-6 Μαΐου 2007, ISSN: 1790-8574 (σελ. 248-257).
4. Χιουρέα, Ρ. (2006). Προετοιμασία για ένταξη μαθητών με πρόβλημα όρασης σε δημοτικά σχολεία βλεπόντων, Ειδική Αγωγή- Special Education 31/01/2006.
 5. Χιουρέα, Ρ. (2006). Ευέλικτη Ζώνη Διαθεματικών Προσεγγίσεων και Δημιουργικών Δραστηριοτήτων. Διδακτικές εφαρμογές στα Δημοτικά Σχολεία της 1ης Περιφέρειας Π.Ε. Ανατολικής Αττικής σχολ. έτος 2003-2004. Αθήνα: Σ.Ι. Ζαχαρόπουλος Α.Ε.,  ISBN: 960-208-729-3.
6. Χιουρέα, Ρ. (1998). Εισαγωγή στην Εκπαίδευση των Τυφλών στην Ελλάδα. Αθήνα: Λύχνος.  ISBN: 960-7097-63-7

Συγγραφή Διδακτικών Βιγλίων Braille
1. Ράνια Χιουρέα, Μαρία Τσαγκαράκη: Για τους τυφλούς μαθητές της Α΄ Δημοτικού που διδάσκονται το σύστημα Braille, σειρά 3 βιβλίων για το μάθημα της Γλώσσας και 2 συνοδευτικών τετραδίων ακήσεων:Α.  «Εικόνες για συζήτηση» Β.  «Προασκήσεις Ανάγνωσης» Γ. «Γνωριμία με γράμματα και με διγράμματες συλλαβές και δισύλλαβες λέξεις»

Τετράδια Ασκήσεων
1. «Μαθαίνω να γράφω» Β. «Ασκήσεις Γλώσσας» (Με έγκριση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου σε χρήση των τυφλών μαθητών από το σχολ. έτος 1991-92).
2. Ράνια Χιουρέα, Γιάννης Μενεΐδης, Μαρία Τσαγκαράκη,  Μανώλης Ευδοκάκης: «Συμβολογραφία Μαθηματικών, Φυσικής, Χημείας για χρήση των τυφλών μαθητών του δημοτικού σχολείου». (Με έγκριση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου σε χρήση των τυφλών μαθητών της Ελλάδας, από το 1991).
3. Διασκευή - προσαρμογή στις ανάγκες των τυφλών μαθητών και μεταγραφή στο σύστημα   Braille, των περισσότερων σχολικών βιβλίων του δημοτικού (Ως μέλος της  Ομάδας Εργασίας του ΥΠΕΠΘ με την εποπτεία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου): -Βιβλία και Τετράδια Εργασιών Γλώσσας όλων των τάξεων -Βιβλία Μαθηματικών όλων των τάξεων -Βιβλία και Τετράδια Εργασιών Μελ. Περιβάλλοντος Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄τάξεων -Βιβλία και Τετράδια Εργασιών Φυσικών Ε΄και ΣΤ΄ τάξεων -Βιβλία Γεωγραφίας Ε΄και ΣΤ΄τάξεων - Βιβλία Ιστορίας Γ΄ και Δ΄ τάξεων - Τετράδιο Ιστορίας ΣΤ΄τάξης - Βιβλίο Θρησκευτικών Δ΄τάξης.
4. Βιβλία Μαθηματικών Α΄ τάξης:  Αναθεώρηση - διασκευή – προσαρμογή και ανάγλυφη εικονογράφηση (1998)
5. Βιβλία Μαθηματικών Β΄ τάξης:  Αναθεώρηση - διασκευή – προσαρμογή και ανάγλυφη εικονογράφηση (1999)
6. Στα πλαίσια του σεμιναρίου Ειδικής Αγωγής του ΜΔΔΕ: «Κατασκευή διδακτικού-εποπτικού υλικού και βιβλίων για τυφλούς και αμβλύωπες μαθητές», ως διδάσκουσα, με προσωπική πρωτοβουλία, καθοδήγηση – εποπτεία και γενική επιμέλεια,  συγγραφή και έκδοση  3 βιβλίων Braille  προσχολικής αγωγής (τα μοναδικά στην Ελλάδα) τα οποία χρησιμοποιούνται από τα τυφλά παιδιά του Νηπιαγωγείου: Α.  «Πού είναι; πού είναι;»  (Διδασκαλία προμαθηματικών εννοιών - Δεκέμβριος 1999) Β.  «Οι πρώτοι μου αριθμοί»  (Δεκέμβριος 1999) Γ.  «Τα πρώτα μου γράμματα»  (Γνωριμία με τη γραφή Braille – Απρίλιος 2002)

Επιστημονικές μελέτες 
1. Chiouréa Uranie «La punition chez l’ enfant et ses consequences », sous la direction du  Professeur Stucki M., FPSE, Université de Genève (Mars 1977).
2. Χιουρέα Ουρανία,  Η τιμωρία στο παιδί και οι συνέπειές της», με καθοδήγηση του Καθηγητή Stucki M., FPSE, Πανεπιστήμιο Γενεύης (Μάρτιος 1977).
3. Chiouréa Uranie & Jubin Yvette, «L’enfant handicapé et son milieu. Comment est-il pris en charge?» FPSE, Université de Genève (Mars 1976).
4. Χιουρέα Ουρανία & Jubin Yvette, «Το παιδί με ειδικές ανάγκες  και το περιβάλλον του. Πώς υποστηρίζεται;», FPSE, Πανεπιστήμιο Γενεύης (Μάρτιος 1976).
5. Chiouréa Uranie, «Motivation et apprentissage scolaire», FPSE, Université de Genève (Juin 1975).
6.  Χιουρέα Ουρανία, «Κίνητρα και σχολική μάθηση», FPSE, Πανεπιστήμιο Γενεύης (Ιούνιος 1975).

* Ακολουθεί το πρόγραμμα του σεμιναρίου.


Το Πρόγραμμα του σεμιναρίου

10.00 - 10.30: Προσέλευση
10.30 – 10.40: Εισαγωγή
10.40 - 12.40: Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ: Κώφωση
1. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ - ΚΟΙΝΩΝΙΟ - ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΗ -ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΚΩΦΩΣΗΣ
2. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΩΦΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
3. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ
4. ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ- ΔΙΓΛΩΣΣΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
12.40 – 13.00: Διάλλειμα
13.00 – 15.00: Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ: Τύφλωση
Ι.  ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ: ΦΥΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΩΝ
1. ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΟΡΑΣΗΣ
2. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΩΝ ΤΥΦΛΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ – ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
3. ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΥΦΛΟΥΣ
4. ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
ΙΙ.  Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ -ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ
1. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΤΥΦΛΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
2. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΧΑΜΗΛΗ ΟΡΑΣΗ (ΑΜΒΛΥΩΠΩΝ)
3. ΕΙΔΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ
4. Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ  ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ
5. ΒΑΣΙΚΕΣ  ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ
15.00 -15.30: Ερωτήσεις-συζήτηση
15.30  Λήξη σεμιναρίου - Παραλαβή βεβαιώσεων

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η με οποιονδήποτε τρόπο αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της εφημερίδας, χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη. Κάθε δημόσια αναφορά στο περιεχόμενο της συνεπάγεται και αναφορά του ονόματός της, όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία επιτάσσει.

 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, email: info@proslipsis.gr , Τηλ: 6949244434
©  2004-2021  proslipsis.gr, All rights reserved