Αθήνα 6.3.2014, 23:11
«Πρώιμη ανίχνευση και παρέμβαση των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών» είναι το θέμα Επιστημονικού Σεμιναρίου που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 29 Μαρτίου 2014 στην Πάτρα. Το διοργανώνει η εταιρεία «Employ», Σύμβουλοι Εκπαίδευσης και Σταδιοδρομίας.
Όπως αναφέρουν οι διοργανωτές, σκοπός του σεμιναρίου είναι η μελέτη των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών και η παρουσίαση διδακτικών μεθόδων και τεχνικών. Η διάλεξη θα προσανατολιστεί στην πρώιμη ανίχνευση και στην αντιμετώπιση των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών. Θα παρουσιαστούν τα ερευνητικά δεδομένα και οι θεωρητικές προσεγγίσεις που στοιχειοθετούν το πεδίο εννοιολογικού καθορισμού τους και οι σύγχρονες τάσεις και εξελίξεις. Θα αναλυθούν οι κατηγορίες των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών και θα επισημανθούν οι διαφοροποιήσεις των Ειδικών από τις Γενικές Μαθησιακές Δυσκολίες θεωρητικά κι εμπειρικά. Επίσης, θα εξεταστεί η αιτιολογία των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών μέσα από το πρίσμα της Γνωστικής Ψυχολογίας. Επιπρόσθετα, θα εξεταστούν οι πρώιμες ενδείξεις και η συμπτωματολογία κάθε κατηγορίας Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών και τα ποσοτικά και ποιοτικά κριτήρια αξιολόγησης.
Επιπλέον, θα παρουσιαστούν οι τεχνικές εκπαιδευτικής παρέμβασης σε εξατομικευμένο επίπεδο. Η επιμόρφωση για τη φύση των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών θα βοηθήσει τους εκπαιδευόμενους να διακρίνουν τις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες από άλλες κατηγορίες ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών και να εφαρμόσουν τις κατάλληλες εκπαιδευτικές τεχνικές και μεθόδους ειδικής παρέμβασης.
Οι διδακτικές τεχνικές αφορούν στα ακόλουθα: - Εμπλουτισμένη εισήγηση - Εργασίες σε ομάδες - Ατομικές εργασίες - Προβολή εποπτικού υλικού - Παρουσίαση εργαλείων και περιπτώσεων
Το σεμινάριο απευθύνεται σε Δασκάλους, Ειδικούς Παιδαγωγούς, Νηπιαγωγούς, Ψυχολόγους, Καθηγητές Μέσης Εκπαίδευσης, φοιτητές, σπουδαστές, γονείς κι όλους τους ειδικούς, που εμπλέκονται στην υποστήριξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Στους συμμετέχοντες χορηγείται βεβαίωση παρακολούθησης.
* Στο συνημμένο αρχείο θα βρείτε αναλυτικές πληροφορίες. |