ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 

 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 

 
  Χρηματοδοτικά προγράμματα Επιστροφή    
Πρόγραμμα επιχειρηματικότητας για 277 γυναίκες της Περιφέρειας Πελοποννήσου (1/2/06)


Αθήνα 1.2.2006, 7:44
Σε άνεργες γυναίκες 18 έως 64 ετών που κατοικούν σε κάποιον από τους νομούς Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας και επιθυμούν να δημιουργήσουν μικρή επιχείρηση, απευθύνεται πρόγραμμα του ΟΑΕΔ που υλοποιείται στο πλαίσιο του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος (ΠΕΠ) Πελοποννήσου.

Από το πρόγραμμα αναμένεται να επωφεληθούν 277 γυναίκες λαμβάνοντας η κάθε μία χρηματοδότηση ύψους 9.000 ευρώ. Οι θέσεις κατανέμονται ανά νομό ως εξής: Αργολίδας 60, Αρκαδίας 47, Κορινθίας 62, Λακωνίας 55 και Μεσσηνίας 53.

Ήδη εκδόθηκε η σχετική απόφαση για την υλοποίηση του προγράμματος και αναμένεται η έκδοση της αναλυτικής εγκυκλίου που θα σημάνει την έναρξη υποβολής των αιτήσεων. Οι ενδιαφερόμενες για περισσότερες πληροφορίες μπορούν να απευθύνονται στις κατά τόπους υπηρεσίες ΟΑΕΔ των παραπάνω νομών.

Το πλήρες κείμενο της απόφασης είναι το εξής:

Καταρτίζουμε Πρόγραμμα Επιχορήγησης διακοσίων εβδομήντα επτά (277) Νέων Ελεύθερων Επαγγελματιών (Ν.Ε.Ε.) Γυναικών, ηλικίας 18 έως 64 ετών, στα πλαίσια του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος (ΠΕΠ) Πελοποννήσου, με διακριτικό τίτλο «Πρόγραμμα Ν.Ε.Ε. ΓΥΝΑΙΚΩΝ−ΠΕΠ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ».
Για την επίτευξη του στόχου του Προγράμματος υπάρχει δυνατότητα ανακατανομής των θέσεων σε τοπικό επίπεδο, με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΑΕΔ.
Στόχος του Προγράμματος είναι η ενθάρρυνση, μέσω της οικονομικής ενίσχυσης, των ανέργων γυναικών ηλικίας 18−64
ετών από το εργατικό δυναμικό της Περιφέρειας Πελοποννήσου που αποφασίζουν να δημιουργήσουν τη δική τους μικρή επιχείρηση.

1. ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Θα τηρηθεί προτεραιότητα στην κάλυψη, σύμφωνα με την ημερομηνία υποβολής της «αίτησης υπαγωγής στο πρόγραμμα−υπεύθυνης δήλωσης»
από την ενδιαφερόμενη και την αποδοχή της από τις Υπηρεσίες του Οργανισμού.
Από τις 277 θέσεις:
ποσοστό τουλάχιστον 65% του προγράμματος θα καλυφθεί στο πλαίσιο της πολιτικής πρόληψης της μακροχρόνιας ανεργίας και θα αφορά:
− ¶νεργες νέες ηλικίας 18−25
ετών οι οποίες είναι εγγεγραμμένες άνεργες έως 6 μήνες στα μητρώα ανέργων του Ο.Α.Ε.Δ.
− ¶νεργες ηλικίας 26−64
ετών, οι οποίες είναι εγγεγραμμένες άνεργες έως 12 μήνες στα μητρώα ανέργων του Ο.Α.Ε.Δ.
ποσοστό μέχρι 35% θα καλυφθεί στο πλαίσιο της πολιτικής καταστολής της μακροχρόνιας ανεργίας και θα αφορά:
− ¶νεργες νέες 18−25
ετών, οι οποίες είναι εγγεγραμμένες άνεργες τουλάχιστον 6 μήνες στα μητρώα ανέργων του Ο.Α.Ε.Δ.
− ¶νεργες ηλικίας 26−64
ετών, οι οποίες είναι εγγεγραμμένες άνεργες τουλάχιστον 12 μήνες στα μητρώα ανέργων του Ο.Α.Ε.Δ.
Δύνανται να υπαχθούν στο πρόγραμμα μέχρι και πέντε (5) μέλη εταιρειών:
Ομορρύθμων (Ο.Ε.)
Ετερορρύθμων (Ε.Ε.), μόνο για τα ομόρρυθμα μέλη τους
ΕΠΕ, με την προϋπόθεση ότι έκαστος υποψήφιος για ένταξη στο πρόγραμμα μετέχει τουλάχιστον με ποσοστό 20% στο εταιρικό κεφάλαιο.
Αστικών μη κερδοσκοπικών εταιριών.
Δύνανται να υπαχθούν στο πρόγραμμα μέχρι και πέντε (5) μέλη Συνεταιρισμών.

2. ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ
Δεν μπορούν να υπαχθούν στο πρόγραμμα:
2.1. Επαγγέλματα που απαιτούν την ύπαρξη κενής οργανικής θέσης και συνεπώς η δημιουργία επιχείρησης δεν εξαρτάται από την απόφαση και την πρωτοβουλία της ενδιαφερόμενης, που θα μπορούσε να ενισχυθεί με την παροχή της επιχορήγησης.
2.2 Όσες δημιουργούν εποχικές επιχειρήσεις, επιχειρήσεις χωματουργικών εργασιών, φροντιστήρια, εκπαιδευτικές μονάδες, κυλικεία σχολείων, επιχειρήσεις τυχερών, ψυχαγωγικών ή ηλεκτρονικών παιχνιδιών, καφενεία, πρακτορεία ΠΡΟΠΟ, ΛΟΤΤΟ, λαχείων και συναφή αυτών, επιχειρήσεις που λειτουργούν αποκλειστικά και μόνο τις βραδινές ώρες ( 10μμ− 6
πμ ), καθώς και επιχειρήσεις που παρέχουν ψυχαγωγικές υπηρεσίες μαζικού χαρακτήρα (νυκτερινά κέντρα διασκέδασης, αναψυκτήρια, ντίσκο κ.ά.)
2.3. Ανώνυμες Εταιρείες (Α.Ε)
2.4. Όσες ζητούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα με δραστηριότητα όμοια με αυτή που είχε επιχείρηση, η οποία διέκοψε τη λειτουργία της και ανήκε σε συγγενικό τους πρόσωπο εξ αίματος ή αγχιστείας α’
βαθμού ή οι σύζυγοί τους, κατά τους τελευταίους δώδεκα (12) μήνες πριν την έναρξη της επιχείρησης τους στη Δ.Ο.Υ., εκτός των περιπτώσεων στις οποίες ο προηγούμενος ιδιοκτήτης συνταξιοδοτήθηκε ή απεβίωσε.
2.5. Όσες είχαν άλλη επιχείρηση κατά τους έξι (6) μήνες πριν από τη νέα έναρξη επιτηδεύματος στη Δ.Ο.Υ., καθώς και αυτές που έχουν επιχορηγηθεί στο παρελθόν, ανεξάρτητα χρονικής περιόδου, είτε από το γενικό Πρόγραμμα των Νέων Ελεύθερων Επαγγελματιών, είτε από αντίστοιχο εξειδικευμένο Πρόγραμμα (στον Τομέα Πολιτισμού, Περιβάλλοντος κ.λ.π.).

3. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΑΓΩΓΗΣ
Η διαδικασία υπαγωγής στο πρόγραμμα περιλαμβάνει δύο στάδια, την προέγκριση, δηλαδή την αποδοχή από τις Υπηρεσίες του Ο.Α.Ε.Δ. της «αίτησης υπαγωγής στο πρόγραμμα – υπεύθυνης δήλωσης»
από την ενδιαφερόμενη και την υπαγωγή, δηλαδή την έκδοση εγκριτικής απόφασης από την Υπηρεσία, ύστερα και από τη θετική εισήγηση του πρώτου επιτόπιου ελέγχου.

3.1.ΠΡΟΕΓΚΡΙΣΗ
Οι προϋποθέσεις υπαγωγής των ενδιαφερομένων στο πρόγραμμα στο στάδιο της προέγκρισης είναι οι εξής:
3.1.1. Να έχουν την ιδιότητα της άνεργης και να διαθέτουν Δελτίο Ανεργίας σε ισχύ μέχρι την ημερομηνία έναρξης της δραστηριότητάς τους.
3.1.2. Να έχουν συμπληρώσει το τυποποιημένο έντυπο εξατομικευμένης προσέγγισης, το οποίο θα είναι υπογεγραμμένο από τον εργασιακό σύμβουλο ή τον αρμόδιο υπάλληλο και τις ίδιες.
3.1.3. Να έχουν κάνει έναρξη επιτηδεύματος μετά τη διαδικασία της εξατομικευμένης και υποχρεωτικά από τη δημοσίευση της παρούσας κοινή υπουργική απόφασηστο ΦΕΚ.
3.1.4. Να έχουν την Ελληνική υπηκοότητα ή την υπηκοότητα άλλου Κράτους−
Μέλους την Ε.Ε. ή να είναι ομογενείς που έχουν δικαίωμα διαμονής και απασχόλησης στη χώρα μας. Επίσης, να διαθέτουν Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ).
3.1.5. Να έχουν υποβάλλει τυποποιημένη «αίτηση υπαγωγής στο πρόγραμμα−υπεύθυνη δήλωση»
στην οποία θα δηλώνουν ότι γνωρίζουν και αποδέχονται τη διαδικασία και τους όρους ένταξης και συμμετοχής τους στο πρόγραμμα, θα περιγράφουν επαρκώς το σχέδιό τους για τη δημιουργία νέας επιχείρησης και θα δηλώνουν τα απαραίτητα στοιχεία για την υπαγωγή τους στο Πρόγραμμα. Η αίτηση υποβάλλεται στην Υπηρεσία Απασχόλησης του Ο.Α.Ε.Δ. του τόπου λειτουργίας της επιχείρησης. Ως τόπος λειτουργίας νοείται, καταρχήν, η έδρα της επιχείρησης και σε ειδικές περιπτώσεις (π.χ. πλανόδιες επιχειρήσεις) θα υποδεικνύεται συγκεκριμένος χώρος εγκατάστασής της.
3.1.6. Να υπάρχουν κενές θέσεις ανά Υπηρεσία, στην αρμοδιότητα της οποίας θα λειτουργήσει η επιχείρηση.
Η αποδοχή της αίτησης από την Υπηρεσία συνεπάγεται προέγκριση και δέσμευση της θέσης.

3.2 ΕΝΤΑΞΗ
Το δεύτερο στάδιο της διαδικασίας είναι η ένταξη στο πρόγραμμα, η οποία ολοκληρώνεται με τη θετική έγκριση του επιτόπιου ελέγχου (στο χώρο της επιχείρησης) από εκπρόσωπο του Οργανισμού και την έκδοση εγκριτικής απόφασης από την Υπηρεσία. Ο πρώτος επιτόπιος έλεγχος πραγματοποιείται εντός ενός μηνός από την υποβολή της «
αίτησης υπαγωγής στο πρόγραμμα
– υπεύθυνης δήλωσης»,
ορίζεται κατόπιν συνεννοήσεως με την αιτούσα και ελέγχονται τα παρακάτω:
3.2.1. Βεβαίωση έναρξης της δραστηριότητας της επιχείρησης από τη Δ.Ο.Υ.
3.2.2.Εξοφλημένα τιμολόγια ή αποδείξεις αγοράς, περασμένα στα επίσημα θεωρημένα από την αρμόδια Δ.Ο.Υ. βιβλία της επιχείρησής τους, αξίας τουλάχιστον ίσης με το 40% του ποσού της επιχορήγησης (εμπορεύματα, εξοπλισμοί, πρώτες ύλες κ.λπ.). Λογίζονται και τα έξοδα ενοικίων, καθώς και τα έξοδα του παιδικού σταθμού που τυχόν πληρώνειη νέα επιχειρηματίας για τη φύλαξη των παιδιών της, ώστε να μπορεί να απασχολείται στην επιχείρηση. Στην περίπτωση που η νέα επιχειρηματίας έχει ως επαγγελματική έδρα την οικία της (α. μητέρα παιδιού σε προσχολική ηλικία, β. γυναίκα που φροντίζει στην οικία της συγγενείς Α΄ βαθμού με αναπηρία άνω του 70%) λαμβάνεται υπόψη το 1/3 των δαπανών που αφορούν ενοίκια, ΔΕΗ κλπ της οικίας.
Για τις περιπτώσεις των υποψηφίων που συμμετέχουν στη δημιουργία νέων Εταιρειών και Συνεταιρισμών, τα εξοφλημένα τιμολόγια ή οι αποδείξεις αγοράς υπολογίζονται κατά το τμήμα εκείνο το οποίο αντιστοιχεί στη συμμετοχή εκάστης των υποψηφίων στο κεφάλαιο της Εταιρείας ή του Συνεταιρισμού.
3.2.3. Καταστατικό σύστασης της Εταιρίας ή του Συνεταιρισμού, εφόσον πρόκειται για Εταιρία ή Συνεταιρισμό στον οποίο συμμετέχει η ενδιαφερόμενη.
3.2.4. Μισθωτήριο.
3.2.5 Νόμιμα πιστοποιητικά για την άσκηση του επαγγέλματός της, όπου αυτά απαιτούνται. Τα νόμιμα πιστοποιητικά δύναται να διαθέτει είτε η ίδια, είτε ένας τουλάχιστον από τους απασχολούμενους στην επιχείρησή της και σε περίπτωση εταιρίας είτε ο ένας τουλάχιστον από τους εταίρους που απασχολείται στην εταιρεία, είτε ένας από τους απασχολούμενους σ’
αυτή.
3.2.6. Να απασχολούνται στην επιχείρησή τους και να είναι ασφαλισμένες κατά κύριο λόγο στον Ασφαλιστικό Φορέα που υπάγεται η επιχείρηση.
3.2.7. Η επιχείρηση να λειτουργεί σε χώρο ανεξάρτητο και κατάλληλα διαμορφωμένο (εκτός του χώρου κατοικίας του επαγγελματία), κατά τρόπο ώστε να υπηρετεί ικανοποιητικά το σκοπό της. Επιτρέπεται κατ΄ εξαίρεση η λειτουργία της επιχείρησης σε χώρο εντός της οικίας (κατάλληλα διαμορφωμένο) στις περιπτώσεις:
α) μητέρας παιδιού σε προσχολική ηλικία, β) γυναίκας που φροντίζει στην οικία της συγγενείς Α’
βαθμού με αναπηρία άνω του 70%.
3.2.8. Κατά την διάρκεια του πρώτου ελέγχου, η αιτούσα θα πρέπει να παραδώσει φωτοαντίγραφα των παραπάνω πιστοποιητικών στον ελεγκτή, προκειμένου αυτά να τεθούν στο αρχείο της Υπηρεσίας.
Σε περίπτωση που συντρέχουν οι προϋποθέσεις υπαγωγής και η έκθεση του επιτόπιου ελέγχου είναι θετική, η ενδιαφερόμενη ενημερώνεται για την ένταξη της στο πρόγραμμα και καλείται να προσέλθει στην Υπηρεσία, μέσα σε είκοσι (20) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία γνωστοποίησης της ένταξής της και να προσκομίσει: α)Βεβαίωση φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας, όταν απαιτείται, β) τιμολόγιο που εκδίδεται σύμφωνα με το αρθρ. 12 παρ. 3 του Προεδρικού Διατάγματος 186/92 Κ.Β.Σ. και γ) αριθμό Τραπεζικού Λογαριασμού, προκειμένου να της χορηγηθείη προκαταβολή.
Οι έλεγχοι των εκπροσώπων του Οργανισμού θα αποτελούν ταυτόχρονα και υπεύθυνες δηλώσεις, η ακρίβεια των οποίων θα διαπιστώνεται με δευτεροβάθμιους ελέγχους.

4. ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ
Για την υπαγωγή ή μη των ενδιαφερομένων στο Πρόγραμμα, κρίνει ο Προϊστάμενος της Υπηρεσίας Απασχόλησης του Οργανισμού, στην αρμοδιότητα της οποίας λειτουργεί η επιχείρηση.

5. ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗΣ
Το ποσό της επιχορήγησης για κάθε νέα ελεύθερη επαγγελματία που υπάγεται στο πρόγραμμα καθορίζεται στα 9.000 ευρώ, από τα οποία 3.000 ευρώ καταβάλλονται με την έκδοση της εγκριτικής απόφασης και τα υπόλοιπα 6.000 ευρώ σε δύο (2) ισόποσες εξαμηνιαίες δόσεις των 3.000 ευρώ η κάθε μια, καταβαλλόμενη στο τέλος κάθε εξαμήνου από την υπαγωγή της και αφού θα έχει πραγματοποιηθεί τουλάχιστον ένας επιτόπιος έλεγχος κατά το ενδιάμεσο χρονικό διάστημα (όπου και διαπιστώνεται η κανονική λειτουργία της επιχείρησης).
Η διάρκεια της επιχορήγησης για κάθε νέα ελεύθερη επαγγελματία που εντάσσεται στο πρόγραμμα ορίζεται σε δώδεκα (12) μήνες από την ημερομηνία έκδοσης της σχετικής εγκριτικής απόφασης.

6. ΟΡΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Κατά το δωδεκάμηνο διάστημα της επιχορήγησης η νέα ελεύθερη επαγγελματίας δεσμεύεται για τα εξής:
6.1. Με τη λήξη του κάθε 6μηνου από την ένταξή της στο πρόγραμμα και μέσα σε προθεσμία εξήντα (60) ημερολογιακών ημερών, υποχρεούται να προσκομίσει:
6.1.1 Αίτηση στην οποία θα δηλώνει, ότι η επιχείρηση της λειτουργεί κανονικά και ότι το σύνολο των εσόδων και των εξόδων του προαναφερθέντος χρονικού διαστήματος είναι τουλάχιστον ίσο με το ήμισυ του ποσού της δόσης που πρόκειται να εισπράξει (δηλ. 1.500,00€),
όπως αυτά εμφανίζονται στα βιβλία εσόδων και εξόδων της.
Λογίζονται και τα έξοδα ενοικίων, καθώς και τα έξοδα του παιδικού σταθμού που τυχόν πληρώνει η νέα επιχειρηματίας για τη φύλαξη των παιδιών της ώστε να μπορεί να απασχολείται στην επιχείρηση. Στην περίπτωση που η νέα επιχειρηματίας έχει ως επαγγελματική έδρα την οικία της λαμβάνεται υπόψη το 1/3 των δαπανών που αφορούν ενοίκια, ΔΕΗ κλπ της οικίας.
6.1.2 Βεβαίωση φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας, όταν απαιτείται, τιμολόγιο και επικυρωμένα φωτοαντίγραφα του βιβλίου εσόδων –
εξόδων του προηγούμενου εξαμήνου ή βεβαίωση καταβολής Φ.Π.Α στη Δ.Ο.Υ.
6.2. Η ενταγμένη στο πρόγραμμα υποχρεούται να ενημερώνει την Υπηρεσία εγκαίρως και γραπτώς για οποιαδήποτε αλλαγή στα στοιχεία που έχει δηλώσει με την αίτηση για ένταξή της. Δεν είναι δυνατή η μεταφορά της επιχείρησης σε περιοχή εκτός της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
6.3. Η επιχείρηση δεν πρέπει να διακόψει τη λειτουργία της στο δωδεκάμηνο διάστημα της επιχορήγησης, αλλιώς διακόπτεται η επιχορήγηση με επιστροφή του καταβληθέντος ποσού, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ.7.

7. ΔΙΑΚΟΠΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗΣ
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί παράβαση όρου ή όρων ή προϋποθέσεων, μετά από οποιαδήποτε πληρωμή ποσού της επιχορήγησης στη ν.Ε.Ε., θα εφαρμόζονται οι διατάξεις των παρ. 7 και 8 του άρθρου 29 του ν.1262/1982, όπως συμπληρώθηκε από τα άρθρα 6 και 7 του ν. 1836/1989 και η επιχορήγηση θα διακόπτεται με επιστροφή του αναλογούντος ποσού.
Ειδικότερα, στις περιπτώσεις αυτές ο Προϊστάμενος της αρμόδιας Υπηρεσίας Απασχόλησης του Οργανισμού αποφαίνεται με αιτιολογημένη απόφασή του για τη διακοπή της επιχορήγησηςπου η νέα επαγγελματίας έχει λάβει από τον Ο.Α.Ε.Δ. και την επιστροφή:
• τμήματος του καταβληθέντος ποσού, κατ’
αναλογία του χρονικού διαστήματος που απομένει από την ημερομηνία μη τήρησης των όρων ή των προϋποθέσεων του προγράμματος μέχρι τη συμπλήρωση του συνολικού δωδεκάμηνου χρόνου επιχορήγησης.
ολόκληρου του ποσού σε περίπτωση που διαπιστώνεται εξ αρχής μη τήρηση των όρων και των προϋποθέσεων του προγράμματος.
Η επιστροφή του ανωτέρω ποσού πρέπει να γίνει με εφάπαξ καταβολή του, εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την κοινοποίηση της απόφασης στην ενδιαφερόμενη.
Εφόσον δεν επιστραφεί εμπρόθεσμα το ποσό που αναζητείται, συντάσσεται, μετά από απόφαση του Δ.Σ. του Οργανισμού, Πράξη Βεβαίωσης Οφειλής και αποστέλλεται στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. για βεβαίωση και είσπραξή του.
Σε περίπτωση φυλάκισης ή θανάτου ή σοβαρής ασθένειας, η επιχορήγηση θα διακόπτεται χωρίς άλλες επιπτώσεις για την επαγγελματία από την ημερομηνία που εμφανίσθηκε το πρόβλημα.

8. ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ ΠΟΣΟΥ
Εάν η νέα επαγγελματίας καταθέσει εκπρόθεσμα δικαιολογητικά για την καταβολή επιμέρους δόσης, η αξίωσή της για το συγκεκριμένο ποσό παραγράφεται χωρίς διακοπή της επιχορήγησης, με απόφαση του Προϊσταμένου της αρμόδιας Υπηρεσίας Απασχόλησης του Οργανισμού, εφόσον η επιχείρηση λειτουργεί και εξακολουθούν να τηρούνται οι όροι και οι προϋποθέσεις του Προγράμματος.

9. ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΥΠΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Εάν μετά την υπαγωγή της νέας επαγγελματία στο Πρόγραμμα διαπιστωθεί ότι δεν τηρεί τους όρους ή τις προϋποθέσεις του, ο Προϊστάμενος της αρμόδιας Υπηρεσίας Απασχόλησης με απόφασή του θα ανακαλεί της υπαγωγή της επαγγελματία στο Πρόγραμμα και θα υποβάλλει αναφορά στη Διεύθυνση Γραμματείας Διοικητή για διενέργεια δευτεροβάθμιου ελέγχου.

10. ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ
Ο Προϊστάμενος της αρμόδιας Υπηρεσίας Απασχόλησης, εφόσον αποδεδειγμένα προκύπτουν λόγοι ανωτέρας βίας ή μη υπαιτιότητας της νέας επαγγελματία, δύναται με απόφασή του και ύστερα από αίτηση της ενδιαφερόμενης:
10.1 να επιμηκύνει την προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών της ενδιαφερόμενης για είσπραξη επιμέρους δόσης έως εξήντα (60) ημερολογιακές ημέρες.
10.2. να θεραπεύσει περίπτωση δελτίου ανεργίας που δεν είχε θεωρηθεί για διάστημα έως τριάντα (30) ημερολογιακές ημέρες πριν από την έναρξη επιτηδεύματος.

11. ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
11.1 Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει μεταξύ των υποψηφίων ή ενταγμένων στο Πρόγραμμα νέων ελεύθερων επαγγελματιών και των Υπηρεσιών του Ο.Α.Ε.Δ. θα επιλύεται με απόφαση της Ειδικής Επιτροπής, η οποία συστάθηκε με την υπ΄άριθμ. 90184/21.1.2005 απόφαση του Υπουργού Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας, ύστερα από ένσταση που θα υποβάλλει η ενδιαφερόμενη.
11.2 Η ένσταση θα υποβάλλεται στην Υπηρεσία, στην αρμοδιότητα της οποίας υπάγεται η επιχείρηση της ενιστάμενης, μέσα σε τριάντα (30) ημερολογιακές ημέρες από την κοινοποίηση της απόρριψης του αιτήματος ή της απορριπτικής απόφασης στην ενδιαφερόμενη.

12. ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ – ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ –
ΚΑΛΥΨΗ ΘΕΣΕΩΝ
12.1 Η προθεσμία υποβολής των «αιτήσεων υπαγωγής στο πρόγραμμα»
των υποψηφίων θα καθοριστεί από σχετική εγκύκλιο του Ο.Α.Ε.Δ.
12.2 Για θέσεις που θα μείνουν κενές ύστερα από την έκδοση των εγκριτικών αποφάσεων, υπάρχει η δυνατότητα ανακατανομής των θέσεων, ύστερα από απόφαση του Δ.Σ. του ΟΑΕΔ. Για το σκοπό αυτό το Δ.Σ. του ΟΑΕΔ δύναται με απόφασή του να αναστείλει προσωρινά την υποβολή αιτήσεων υπαγωγής στις Υπηρεσίες του ΟΑΕΔ.
12.3 Το Δ.Σ. του ΟΑΕΔ δύναται με ειδικά αιτιολογημένη απόφασή του να παρατείνει το πρόγραμμα μετά το πέρας αυτού ή να διακόψει το πρόγραμμα στην περίπτωση που συμπληρωθούν οι θέσεις, είτε στο σύνολό του, είτε σε μεμονωμένες Υπηρεσίες Απασχόλησης.
12.4 Για κάθε άλλη ενέργεια απαραίτητη για την υλοποίηση του Προγράμματος που δεν καλύπτεται από την παρούσα απόφαση, θα εκδίδεται εγκύκλιος της Διοίκησης του ΟΑΕΔ.

13. ΕΛΕΓΧΟΙ –
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
13.1 Η αρμόδια Υπηρεσία Ο.Α.Ε.Δ. υποχρεούται μετά από επιτόπιο έλεγχο, που γίνεται σύμφωνα με την αρ.2/34255/0022/6.6.2001 Κ.Υ.Α., όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, να συντάσσει έκθεση, στην οποία θα καταγράφεται με λεπτομέρεια, αν τηρούνται οι όροι της ένταξης.
Η έκθεση διατηρείται στο φάκελο της επαγγελματία, στην οποία παραδίδεται αντίγραφο.
Προκειμένου να εξασφαλισθεί η αποτελεσματικότητα των ενεργειών, λαμβάνονται όλα τα αναγκαία μέτρα για:
Την πιστή τήρηση των Εθνικών και Κοινοτικών Κανόνων στα πλαίσια των οποίων λειτουργεί το πρόγραμμα.
Την πρόληψη ή την εξακρίβωση τυχόν παραβάσεων καθώς και την επιβολή κυρώσεων.
13.2 Οι ελεγχόμενες ν.Ε.Ε. υποχρεούνται:
Να παρέχουν κάθε δυνατή βοήθεια, κατά τον έλεγχο, στους ελεγκτές υπαλλήλους.
Να τηρούν τα αποδεικτικά στοιχεία και έγγραφα που αναφέρονται στην παρούσα Κ.Υ.Α. για τουλάχιστον 3 χρόνια από την αποπληρωμή του προγράμματος.
13.3 Για την ομαλή πορεία των προγραμμάτων και την επίτευξη των στόχων τους, θα παρακολουθούνται κάθε μήνα:
• οι δεσμευθείσες θέσεις, οι οποίες προκύπτουν μετά την αποδοχή από τις Υπηρεσίες του ΟΑΕΔ, των «αιτήσεων υπαγωγής στο πρόγραμμα−υπεύθυνων δηλώσεων»
των ενδιαφερομένων.
οι καλυφθείσες θέσεις, οι οποίες προκύπτουν μετά την έκδοση των εγκριτικών αποφάσεων
η καταβολή επιχορηγήσεων κ.λ.π.
13.4 Η νέα ελεύθερη επαγγελματίας υποχρεούται στην παροχή στοιχείων στην Υπηρεσία για σκοπούς αξιολόγησης του Προγράμματος, ακόμη και μετά το πέρας του δωδεκαμήνου της επιχορήγησης και ανεξάρτητα από την εξέλιξή της και τη συνέχιση ή μη της λειτουργίας της επιχείρησης.

14. ΕΛΕΓΚΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ
14.1 Ελέγχους διενεργούν οι υπάλληλοι του Ο.Α.Ε.Δ. σύμφωνα με τα οριζόμενα στην Κοινή Υπουργική απόφαση υπ’
αριθμ. 2/34255/0022/6.6.2001, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
14.2 Ελεγκτικά Όργανα που αναφέρονται, κατ’
εφαρμογή του ν. 2860/14.11.2000.
10.3 Όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και Υπάλληλοι του Υπουργείου Οικονομίαςκαι Οικονομικών (Ε.Δ.ΕΛ.).

15. ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Ο ΟΑΕΔ υποχρεούται να εκδώσει εγκύκλιο στην οποία θα εξειδικεύεται ο τρόπος εφαρμογής της παρούσας απόφασης.

16. ΚΑΛΥΨΗ ΔΑΠΑΝΗΣ
Το πρόγραμμα ν.Ε.Ε. ΓΥΝΑΙΚΩΝ−ΠΕΠ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ θα καλύψει δαπάνη 2.493.000,00 €
σε βάρος του προϋπολογισμού του ΟΑΕΔ, αναλυτικά κατά έτος ως εξής:
Για το έτος 2006: 1.662.000,00

Για το έτος 2007: 831.000,00

Η δαπάνη θα βαρύνει τον προϋπολογισμό του ΟΑΕΔ με τα στοιχεία ΚΑΕ 2493 Η (ΝΕΕ − ΠΕΠ). Όλες οι προαναφερόμενες δαπάνες προβλέπεται να συγχρηματοδοτηθούν από της Ευρωπαϊκή Ένωση, στα πλαίσια του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος (ΠΕΠ) Πελοποννήσου 2000 − 2006
του Γ΄ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης για την Ελλάδα, με τα ποσοστά συγχρηματοδότησης που ισχύουν για τα Διαρθρωτικά Ταμεία.
Ο Οργανισμός θα καταβάλλει χρήματα μόνο εφόσον έχει εισπράξει επιχορήγηση από το Π.Δ.Ε.
Οι χρηματοροές του Προγράμματος γίνονται σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράφεται, βάσει του ν.2860/14.11.2000, στο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα (ΠΕΠ) Πελοποννήσου 2000−2006.

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η με οποιονδήποτε τρόπο αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της εφημερίδας, χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη. Κάθε δημόσια αναφορά στο περιεχόμενο της συνεπάγεται και αναφορά του ονόματός της, όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία επιτάσσει.

 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, email: info@proslipsis.gr , Τηλ: 6949244434
©  2004-2021  proslipsis.gr, All rights reserved