Αθήνα 6.7.2011, 10:23
Σύστημα Ανίχνευσης Εκπαιδευτικών - Επιμορφωτικών Αναγκών στη Δημόσια Διοίκηση καθιερώνεται, για πρώτη φορά, με δύο υπουργικές αποφάσεις που υπέγραψε ο υφυπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Ντίνος Ρόβλιας.
Σκοπός του συστήματος είναι ο έγκαιρος και σωστός σχεδιασμός Εκπαιδευτικών - Επιμορφωτικών Προγραμμάτων με βάση τις υφιστάμενες εκπαιδευτικές - επιμορφωτικές Ανάγκες.
Για το σκοπό αυτό συγκροτούνται Εσωτερικές Ομάδες Επιμορφωτών, σε όλους του δημόσιους φορείς, οι οποίες σε συνεργασία με τις οικείες μονάδες εκπαίδευσης υποχρεούνται μέχρι το Νοέμβριο να καταρτίσουν ετήσια Σχέδια Εκπαίδευσης - Επιμόρφωσης για το φορέα τους. Έως το τέλος Δεκεμβρίου του τρέχοντος έτους, θα υποβληθεί στον υφυπουργό το Επιχειρησιακό Σχέδιο Εκπαιδευτικών - Επιμορφωτικών αναγκών (καταγραφή εκπαιδευτικών αναγκών, προτάσεων και προτεραιοτήτων των επιμορφωτικών δράσεων για κάθε φορέα), ώστε τον Ιανουάριο της νέας χρονιάς να ξεκινήσει η υλοποίηση του. Έως τα τέλη Ιουνίου κάθε διοικητικού έτους προβλέπεται η πραγματοποίηση συνολικής αξιολόγησης της διαδικασίας, ενώ κάθε τρία έτη θα γίνεται αποτίμηση του συστήματος από εξωτερικό αξιολογητή.
Οι Εσωτερικές Ομάδες Επιμορφωτών θα συγκροτούνται με απόφαση του αρμόδιου Γενικού Γραμματέα κάθε υπουργείου και θα αποτελούνται από τρία έως και πέντε στελέχη προερχόμενα από οργανικές μονάδες του οικείου υπουργείου, με ειδική εμπειρία και γνώσεις.
Οι ομάδες επιμορφωτών σε συνεργασία με τις οικείες Υπηρεσιακές Μονάδες Εκπαίδευσης θα υποστηρίζουν το έργο του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ) για την επιμόρφωση των στελεχών της Δημόσιας Διοίκησης κυρίως σε θέματα που αφορούν: τις νέες δημόσιες πολιτικές, τις κανονιστικές ρυθμίσεις, τις διοικητικές μεταρρυθμίσεις και την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. Η συνεργασία με τις μονάδες εκπαίδευσης για την υποστήριξη, τον προγραμματισμό και την υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων και διαβουλεύσεων θα πραγματοποιείται υπό το συντονισμό του ΕΚΔΔΑ, καθώς προτεραιότητα του υπουργείου είναι ο αναβαθμισμένος ρόλος του Κέντρου.
|