Τι οφείλει να κάνει -μεταξύ άλλων- ο δημόσιος υπάλληλος, σύμφωνα με εγκύκλιο του ΙΚΑ - ETAM;
- Να απαντά στις τηλεφωνικές κλήσεις, να δηλώνει το όνομά του και να αντιμετωπίζει με ευγένεια και προθυμία τον πολίτη («τις ερωτήσεις που του απευθύνονται», γράφει λανθασμένα η εγκύκλιος του ΙΚΑ - ETAM!). - Να ενδιαφέρεται για τα αποτελέσματα της εργασίας του, να αντιμετωπίζει τυχόν λάθη και να φροντίζει να μην τα επαναλάβει στο μέλλον. Όταν διαπιστώσει ότι με πράξη ή παράλειψή του έθιξε κάποιο δικαίωμα πολίτη, οφείλει αμέσως να ζητήσει συγγνώμη και να προβεί σε κάθε νόμιμη ενέργεια για να επανορθώσει. - Να διατηρεί σε εμφανές σημείο στο γραφείο του ειδική πινακίδα, στην οποία να αναγράφεται το ονοματεπώνυμο και η υπηρεσιακή του ιδιότητα.
Το ΙΚΑ - ΕΤΑΜ παρακαλεί τους προϊσταμένους των μονάδων να μεριμνήσουν ώστε να λάβουν γνώση της εγκυκλίου ενυπόγραφα όλοι οι υπάλληλοι, καθώς και για την πιστή εφαρμογή της.
Περισσότερα για την... ιδεατή εικόνα του δημοσίου υπαλλήλου θα βρείτε στον «Οδηγό Ορθής Διοικητικής Συμπεριφοράς», που εξέδωσε το 2012 το τότε υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Διοικητικής Ανασυγκρότησης και που παραθέτει η Proslipsis στο συνημμένο αρχείο.
© Proslipsis.gr Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στην Proslipsis.gr. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή. Εμπορικά sites που αναπαράγουν κείμενα παρανομούν και παρασιτούν. Οφείλετε να τα καταδικάζετε.
|