Αθήνα 9.3.2017, 03:24
Την τήρηση της κείμενης νομοθεσίας για την διαφημιστική δαπάνη ζητά με εγκύκλιό του από τους φορείς του δημόσιου τομέα η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας.
Η Γραμματεία ζητά από τους φορείς να καταθέτουν εμπρόθεσμα προς έγκριση τα ετήσια προγράμματά επικοινωνιακής προβολής τους καθώς και τα ετήσια απολογιστικά στοιχεία, προκειμένου να λάβουν έγκριση.
Περαιτέρω επισημαίνεται ότι με τη θεσμοθέτηση του ν. 4339/2015 (Α’ 133) και του Μητρώου Media On Line, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 52 & 53 του παραπάνου νόμου, οριοθετείται για πρώτη φορά ο χώρος του διαδικτύου με ενημερωτικό χαρακτήρα και αποσαφηνίζεται ο συνδεόμενος με την παροχή κρατικής διαφήμισης.
Οι εγγραφές στο Μητρώο ξεκίνησαν τον Ιούνιο του 2016 και μέχρι σήμερα εκδήλωσαν ενδιαφέρον για ένταξη περίπου 400 ιστότοποι, οι 200 από τους οποίους έχουν ήδη ταυτοποιηθεί.
Εφεξής η κρατική διαφήμιση θα διοχετεύεται κατά 70% στα μέσα πανελλαδικής εμβέλειας και κατά 30% σε αυτά της περιφέρειας.
Η κυβέρνηση ευελπισθεί ότι με τη λειτουργία του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης θα θέσει τέρμα στις γκρίζες ζώνες και στην ανομία στο διαδίκτυο.
* Στο συνημμένο αρχείο θα βρείτε την εγκύκλιο.
© Proslipsis.gr Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στην Proslipsis.gr. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή. Εμπορικά sites που αναπαράγουν κείμενα παρανομούν και παρασιτούν. Οφείλετε να τα καταδικάζετε. |