Αθήνα 23.10.2013, 23:1
Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου δραστηριοποιείται δυναμικά στην εξ αποστάσεως παροχή επιστημονικής και εξειδικευμένης επαγγελματικής εκπαίδευσης – κατάρτισης στον ευρύτερο επιστημονικό χώρο του Τουρισμού, "κεφαλαιοποιώντας το συγκριτικό και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που διαθέτει σε πανελλήνια κλίμακα", όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση του Πανεπιστημίου.
Στην κατεύθυνση αυτή, προσφέρει εκπαιδευτικό πρόγραμμα σειράς 33 αυτόνομων σεμιναρίων εκπαίδευσης εξ ολοκλήρου από απόσταση στη Διοίκηση Τουρισμού με Επιστημονικό Υπεύθυνο τον Δρ. Ανδρέα Παπαθεοδώρου Αναπληρωτή Καθηγητή του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Διευθυντή του Εργαστηρίου Τουριστικών Ερευνών και Μελετών του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα τελεί υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).
Τα σεμινάρια απευθύνονται σε αποφοίτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ενώ κατΆ εξαίρεση γίνονται δεκτοί και απόφοιτοι δευτεροβάθμιας και μετα-δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης οι οποίοι έχουν παρακολουθήσει σχετικά σεμινάρια στο παρελθόν ή/και διαθέτουν τουλάχιστον πενταετή επαγγελματική εμπειρία και έκθεση στο αντικείμενο του τουρισμού.
Τα ανεξάρτητα σεμινάρια εντάσσονται στους ακόλουθους 4 ευρύτερους ενδεικτικούς κύκλους: • Κ1 Θεωρητική Προσέγγιση του Τουρισμού • Κ2 Ερευνητικές Μέθοδοι στον Τουρισμό • Κ3 Τουριστική Ανάπτυξη και Διαχείριση Τουριστικών Προορισμών • Κ4 Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων.
Σε συμφωνία με τον Σύμβουλο Σπουδών του ο κάθε φοιτητής μπορεί να επιλέξει ένα ή περισσότερα σεμινάρια του ιδίου ή διαφορετικών κύκλων σεμιναρίων ανάλογα με τις απαιτήσεις και τις γνωστικές ανάγκες του. Τονίζεται πάντως ότι το κάθε σεμινάριο είναι αυτόνομο και τιμολογείται ξεχωριστά. Δηλαδή η παρακολούθηση και η τιμολόγηση γίνεται σε επίπεδο σεμιναρίου και όχι κύκλου - η κατανομή σε κύκλους είναι ενδεικτική του περιεχομένου των σεμιναρίων και επηρεάζει την τιμολόγηση μόνον σε περίπτωση που κάποιος φοιτητής παρακολουθήσει περισσότερα από ένα σεμινάρια του ίδιου κύκλου.
Η τρίτη περίοδος υλοποίησης των σεμιναρίων θα ξεκινήσει τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013.Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων ορίζεται η Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013. Το κάθε σεμινάριο είναι διάρκειας 13 εβδομάδων (δηλαδή τριών μηνών) εντός των οποίων πραγματοποιούνται 26 ώρες επικοινωνίας μεταξύ διδασκόντων και διδασκομένων.
Βασική καινοτομία του προγράμματος αποτελεί ο συνδυασμός δύο μεθόδων διδασκαλίας, δηλαδή της σύγχρονης και ασύγχρονης από απόσταση εκπαίδευσης.
Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου προέβη σε δραστική μείωση των διδάκτρων με επαναπροσδιορισμό τους στα 400 ευρώ ανά σεμινάριο (με δυνατότητα περαιτέρω έκπτωσης).
Για οποιαδήποτε πληροφορία αναφορικά με τα σεμινάρια, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποταθούν στον σχετικό ιστότοπο (http://etem.aegean.gr/dlseminars) καθώς και στη Γραμματεία του προγράμματος (κυρία Μάρη Σταθάκου - mstath@aegean.gr, τηλ. 22710 35322κατά τις ώρες 09:00 – 15:00 και 6946 659952 κατά τις ώρες 15:00 – 21:00).
* Ακολουθεί πίνακας με τα σεμινάρια των τεσσάρων κύκλων.
ΠΙΝΑΚΑΣ Τα σεμινάρια ανά κύκλο 1. Θεωρητικής Προσέγγισης του Τουρισμού (Κ1) • Τουριστική Οικονομική • Γεωγραφία του Τουρισμού • Θεωρητικές Προσεγγίσεις στην Κοινωνιολογία του Τουρισμού • Περιβαλλοντική Διερμηνεία • Τουρισμός και Τοπίο • Πληροφορική και Τουρισμός
2. Ερευνητικές Μέθοδοι στον Τουρισμό (Κ2) • Μεθοδολογικό Πλαίσιο της Έρευνας στον Τουρισμό • Στατιστικές Μέθοδοι στον Τουρισμό • Ανάλυση Δεδομένων στην Τουριστική Βιομηχανία • Επιχειρησιακή Έρευνα στον Τουρισμό • Μέθοδοι Λήψης Αποφάσεων στον Τουρισμό • Η Λογιστική Αποτίμηση του Τουρισμού: Δορυφορικός Λογαριασμός Τουρισμού • Κατάρτιση και Ανάλυση Δεικτών στον Τουρισμό
3. Τουριστική Ανάπτυξη και Διαχείριση Τουριστικών Προορισμών (Κ3) • Τουριστική Ανάπτυξη • Τουρισμός και Κοινωνικές Επιπτώσεις στους Τόπους Υποδοχής • Περιβαλλοντική Επικοινωνία σε Θέματα Τουρισμού • Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού • Θαλάσσιος Τουρισμός • Διαχείριση Κρίσεων στον Τουρισμό • Βιώσιμος Τουριστικός Σχεδιασμός • Διαχείριση και MarketingΠροορισμών
3. Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων (Κ4) • Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων • Τουριστικό Marketing • Οικονομικά του Ανθρώπινου Δυναμικού Τουριστικών Επιχειρήσεων • Αερομεταφορές και Τουρισμός • Ηλεκτρονικό Επιχειρείν • Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ και Ηλεκτρονικό Εμπόριο • Ηλεκτρονικά Κανάλια Διανομής και Μεσάζοντες • Διαχείριση Εσόδου - Revenue Management • Οι Σύγχρονες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Γεωγραφία του Τουρισμού • Τουρισμός και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης • Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Τουρισμός • Μάρκετινγκ Πολιτιστικής Διαχείρισης
|