Proslipsis.gr | Αθήνα 3.4.2020, 12:43
Με συνοπτικές, εκτός ΑΣΕΠ διαδικασίες μπορεί να προσλαμβάνεται προσωπικό στην Κεντρική Υπηρεσία του υπουργείου Υγείας, λόγω κορονοϊού, σύμφωνα με απόφαση των συναρμόδιων υπουργείων.
Το προσωπικό αυτό είναι: 10 υπάλληλοι κατηγορίας ΠΕ κλάδου Διοικητικού, 4 υπάλληλοι κατηγορίας ΔΕ κλάδου Διοικητικών Γραμματέων, 2 υπάλληλοι κατηγορίας ΠΕ κλάδου Φαρμακοποιών, 4 υπάλληλοι κατηγορίας ΠΕ κλάδου Πληροφορικής, 4 υπάλληλοι κατηγορίας ΤΕ κλάδου Πληροφορικής, 2 υπάλληλοι κατηγορίας ΔΕ κλάδου Οδηγών, 2 υπάλληλοι κατηγορίας ΥΕ κλάδου Φυλάκων, 6 υπάλληλοι κατηγορίας ΥΕ κλάδου Εργατών, 6 υπάλληλοι κατηγορίας ΥΕ κλάδου Προσωπικού Καθαριότητας.
* Ακολουθεί η απόφαση.
ΑΠΟΦΑΣΗ Αριθμ. Α1α/οικ. 21721 Πρόσληψη προσωπικού στην Κεντρική Υπηρε- σία του Υπουργείου Υγείας, για την αντιμετώπι- ση εκτάκτων αναγκών από την εμφάνιση και δι- άδοση του κορωνοϊού COVID-19.
ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ - ΥΓΕΙΑΣ - ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Έχοντας υπόψη: 1. Τις διατάξεις α) Της παραγράφου 3 του άρθρου 17 της Πράξης Νο- μοθετικού Περιεχομένου της 11ης Μαρτίου 2020 «Κα- τεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης των αρνητικών συνε- πειών της εμφάνισης του κορωνοϊού COVID -19 και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσής του» (ΦΕΚ Α’ 55). β) Του άρθρου 21 του ν. 2190/1994 «Σύσταση ανεξάρ- τητης αρχής για την επιλογή προσωπικού και ρύθμιση θεμάτων Διοίκησης» (ΦΕΚ Α’ 28). γ) Του π.δ. 83/2019 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α΄ 121). δ) Του π.δ. 121/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Υγείας» (Α΄ 148) όπως ισχύει. ε) Του π.δ. 141/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Εσωτερικών» (Α’ 180) όπως ισχύει. στ) Του π.δ. 142/2017 «Οργανισμός Υπουργείου Οικο- νομικών» (Α΄ 181), όπως ισχύει. 2. Την με αριθ. 340/18.07.2019 κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Οικονομικών «Ανά- θεση αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Οικονομικών, Θεόδωρο Σκυλακάκη» (Β’ 3051). 3. Την υπ’ αρ. πρωτ. Β1α/οικ. 20881/26.03.2020 εισή- γηση του άρθρου 24 παρ. 5 περ. (ε) του ν. 4270/2014 (Α’ 143) του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Οι- κονομικών Υπηρεσιών. 4. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας προκαλείται επιπλέον δαπάνη σε βάρος του προϋπο- λογισμού του Υπουργείου Υγείας, ύψους εκατόν ενε- νήντα πέντε χιλιάδων τετρακοσίων δέκα πέντε ευρώ (195.415,00 €), η οποία συνίσταται στην πρόσληψη προσωπικού 40 ατόμων για την Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Υγείας, για διάρκεια μέχρι 4 μηνών. Η ανω- τέρω δαπάνη θα αντιμετωπιστεί με έκτακτη οικονομική ενίσχυση του προϋπολογισμού του Υπουργείου, από πιστώσεις του Κρατικού Προϋπολογισμού. 5. Τις αυξημένες ανάγκες στελέχωσης της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Υγείας, στο πλαίσιο της αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών από την εμφάνιση και διάδοση του κορωνοϊού COVID -19, αποφασίζουμε: 1. Στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Υγείας προσλαμβάνεται, κατά παρέκκλιση των κείμενων δι- ατάξεων και για την αντιμετώπιση των εκτάκτων ανα- γκών από την εμφάνιση και διάδοση του κορωνοϊού COVID-19, προσωπικό όλων των κλάδων και κατηγοριών που προβλέπονται στις οικείες οργανικές διατάξεις του Υπουργείου Υγείας, ήτοι στο π.δ. 121/2017, ως ισχύει, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου διάρκειας τεσσάρων μηνών κατ’ ανώτατο όριο για το ίδιο άτομο, για κάλυψη παροδικών αναγκών. Το συνολικά προσλαμβανόμενο προσωπικό όλων των κλάδων και κατηγοριών στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Υγείας. σύμφωνα με την παρούσα, δεν δύναται να υπερ- βαίνει τα σαράντα (40) άτομα. Η ανανέωση ή παράταση της αρχικής σύμβασης ή σύναψη νέας σύμβασης ή μετα- τροπή σε σύμβαση αορίστου χρόνου, απαγορεύονται. 2. Οι προσλήψεις της προηγούμενης παραγράφου διενεργούνται κατόπιν πρόσκλησης εκδήλωσης ενδι- αφέροντος που εκδίδεται με απόφαση του Υπουργού Υγείας, χωρίς να απαιτείται προηγούμενη έγκριση του Α.Σ.Ε.Π. ή της Επιτροπής της ΠΥΣ 33/2006. Η πρόσκληση αναρτάται για συνολικό χρονικό διάστημα πέντε (5) ερ- γασίμων ημερών στον επίσημο ιστότοπο του Υπουργεί- ου Υγείας και στο κατάστημα της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Υγείας. Στην πρόσκληση αναφέρεται υποχρεωτικά ο συνολικός αριθμός των θέσεων, τα απαι- τούμενα προσόντα και δικαιολογητικά των υποψηφίων, η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων καθώς και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια. Η κατανομή σε κλάδους και ειδικότητες είναι η ακόλουθη: 10 υπάλληλοι κατηγορίας ΠΕ κλάδου Διοικητικού, 4 υπάλληλοι κατηγορίας ΔΕ κλά- δου Διοικητικών Γραμματέων, 2 υπάλληλοι κατηγορίας ΠΕ κλάδου Φαρμακοποιών, 4 υπάλληλοι κατηγορίας ΠΕ κλάδου Πληροφορικής, 4 υπάλληλοι κατηγορίας ΤΕ κλά- δου Πληροφορικής, 2 υπάλληλοι κατηγορίας ΔΕ κλάδου Οδηγών, 2 υπάλληλοι κατηγορίας ΥΕ κλάδου Φυλάκων, 6 υπάλληλοι κατηγορίας ΥΕ κλάδου Εργατών, 6 υπάλλη- λοι κατηγορίας ΥΕ κλάδου Προσωπικού Καθαριότητας. Οι ενδιαφερόμενοι υποβάλλουν τις αιτήσεις τους όπως ορίζεται στην οικεία προκήρυξη, μετά των απαιτούμε- νων δικαιολογητικών, εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε (5) εργασίμων ημερών από τη δημοσίευση της πρόσκλησης, λόγω του κατεπείγοντος χαρακτήρα της ανάγκης στελέχωσης του Υπουργείου Υγείας. 3. Απαιτούμενα προσόντα πρόσληψης, ανά κατηγορία και κλάδο είναι τα προβλεπόμενα στο π.δ. 50/2001. Για την κατάταξη των υποψηφίων θα ληφθούν υπόψη τα κριτήρια κατά τα οριζόμενα στην παρ. 11 του άρθρου 21 του ν. 2190/1994. Οι σχετικοί πίνακες κατάταξης επιλογής θα αναρτηθούν στο κατάστημα της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Υγείας και στον επίσημο ιστότοπο του Υπουργείου Υγείας. Η κατάταξη των συμμετεχόντων ανά κατηγορία και κλάδο σύμφωνα με τα προσόντα πρόσλη- ψής τους θα διενεργηθεί από Τριμελή Επιτροπή που θα συγκροτηθεί από την αρμόδια Διεύθυνση Ανθρωπίνου Δυναμικού και Διοικητικής Υποστήριξης. Κατόπιν της ανάρτησης των πινάκων κατάταξης, η αρμόδια Διεύθυν- ση Ανθρωπίνου Δυναμικού και Διοικητικής Υποστήριξης του Υπουργείου Υγείας προβαίνει άμεσα στην πρόσληψη των επιλεγέντων κατά σειρά κατάταξης, χωρίς να προ- βλέπεται διαδικασία υποβολής ενστάσεων.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 31 Μαρτίου 2020
Οι Υπουργοί Υφυπουργός Οικονομικών ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΚΥΛΑΚΑΚΗΣ
Υγείας ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΙΚΙΛΙΑΣ
Εσωτερικών ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΙΚΑΚΟΣ
Η απόφαση H απόφαση δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, τεύχος Β' αρ. 1126|2020.
|