ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 

 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 

 
  Παλαιότερα Σεμινάρια Επιστροφή    
Σεμινάριο: Σύγχρονες τεχνικές είσπραξης οφειλών

 

Αθήνα 19.5.2010, 17:43

Σεμινάριο με θέμα: "Σύγχρονες τεχνικές είσπραξης οφειλών" θα υλοποιήσει η εταιρεία Q-Training στις 21 και 22 Ιουνίου και ώρες 16:00-22:00, στο εκπαιδευτικό της κέντρο.

Τα πρόγραμμα απευθύνεται αποκλειστικά σε Στελέχη Επιχειρήσεων και μπορεί να διοργανωθεί και ως ενδοεπιχειρησιακό (in house custom made), ενώ επιδοτείται από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ του ΟΑΕΔ.

Σκοπός
Υπάρχουν πάρα πολλές τακτικές για την είσπραξη των υπολοίπων των πελατών μιας επιχείρησης. Άλλες πετυχημένες και άλλες λιγότερο πετυχημένες. Το πρακτικό αυτό πρόγραμμα επικεντρώνεται σε δύο τομείς ζωτικούς για την πετυχημένη συλλογή μετρητών – υπόλοιπα πελατών από το τηλέφωνο: η καλή τεχνική και η προσέγγιση με πλήρη αυτοπεποίθηση από την πλευρά του καλούντος. Με την χρήση ασκήσεων και πρακτικών εφαρμογών (role play), οι καταρτιζόμενοι θα μάθουν πως να οργανώνουν και να πραγματοποιούν τηλεφωνικές κλήσεις και να διασφαλίζουν κάθε φορά την δέσμευση του πελάτη. 
 
 
Που απευθύνεται
Οι καινούργιοι αλλά και οι παλαιότεροι ελεγκτές των πιστώσεων της επιχείρησης και κάθε εργαζόμενος ο οποίος είναι καινούργιος και νεο-προσληφθείς για την συλλογή των υπολοίπων των χρεών των πελατών από το τηλέφωνο. 
 
Περιεχόμενο
- Γιατί ο καλός έλεγχος των υπολοίπων των πελατών είναι σημαντικός για την επιχείρηση
- Η Πιστωτική Πολιτική και πως επηρεάζει την συλλογή τωνυπολοίπων από το τηλέφωνο
- Οι δεξιότητες του πετυχημένου ελεγκτή των υπολοίπων και η εργασιακή του συμπεριφορά
- Τα βήματα κλειδιά για ένα πετυχημένο τηλεφώνημα
- Η προετοιμασία
- Το άνοιγμα του τηλεφωνήματος και η πρώτη εντύπωση
- Η αναφορά στα γεγονότα
- Η διαπραγμάτευση
- Η διασφάλιση της υπόσχεσης του πελάτη για πληρωμή
- Το κλείσιμο της συνομιλίας και η παρακολούθηση της κλήσης
- Η επικοινωνία από το τηλέφωνο
- Οι επικοινωνιακές δεξιότητες και δεξιότητες ακρόασης
- Η εσωτερική και η εξωτερική επικοινωνία του ελεγκτή των πιστώσεων
- Η τέχνη των ερωτήσεων
- Η μεταβίβαση του μηνύματος
- Πείθω τον πελάτη να πληρώσει
- Το κτίσιμο της σχέσης με τον πελάτη
- Φθάνω στον άνθρωπο που αποφασίζει
- Τακτικές διαπραγματεύσεων και πειθούς
- Το ξεπέρασμα του φόβου της απαίτησης για πληρωμή του χρέους
- Η ισορροπία μεταξύ της σχέσης με τον πελάτη και η σιγουριά του ελεγκτή υπολοίπων
- Το ξεπέρασμα των δυσκολιών
- Ο χειρισμός των ερωτήσεων και των δικαιολογιών του πελάτη
- Η διάκριση μεταξύ των δικαιολογιών και της τακτικής των καθυστερήσεων
- Η παροχή λύσεων στην περίπτωση μη πληρωμής από τον πελάτη
- Η ενέργειες της σωστής παρακολούθησης.
 
Στο τέλος του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:  
- Αναγνωρίσουν την σημασία του ρόλου τους για την επιχείρηση. 
- Χρησιμοποιούν μια καλά οργανωμένη προσέγγιση σε κάθε στάδιο του τηλεφωνήματος για την συλλογή των υπολοίπων των πελατών, από την αρχική προετοιμασία μέχρι τις ενέργειες της παρακολούθησης και της τήρησης των συμφωνηθέντων από την πλευρά του πελάτη 
- Αναγνωρίσουν την σημασία και την σπουδαιότητα των καλών λεκτικών και μη λεκτικών μηνυμάτων και νοημάτων τα οποία αποστέλλονται με το τηλεφώνημα και να κατανοήσουν επίσης, την επίδραση που έχουν τα μηνύματα αυτά στην επιτυχία τους 
- Μάθουν να κάνουν καλές τηλεφωνικές κλήσεις οι οποίες θα γίνονται με τον υψηλότερο βαθμό αυτοπεποίθησης. 
- Αναγνωρίζουν την περίπτωση που ο πελάτης προσπαθεί να αποφύγει την πληρωμή. 
- Χρησιμοποιούν κάποιες βασικές τεχνικές για να ξεπερνούν τις δικαιολογίες του πελάτη. 
- Αποσπούν την δέσμευση του πελάτη από κάθε τηλεφώνημα. 
 
Πληροφορίες
Πληροφορίες παρέχονται από την εταιρεία, Κουτσονίκα 3 και Ηλία Ηλιού (50μ από το Metro Νέου Κόσμου,  τηλ. κέντρο: 210-9244468, φαξ: 210-9244510.
 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η με οποιονδήποτε τρόπο αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της εφημερίδας, χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη. Κάθε δημόσια αναφορά στο περιεχόμενο της συνεπάγεται και αναφορά του ονόματός της, όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία επιτάσσει.

 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, email: info@proslipsis.gr , Τηλ: 6949244434
©  2004-2021  proslipsis.gr, All rights reserved