Αθήνα 25.1.2008, 15:34 Το θέμα της επιχειρηματικής ανταγωνιστικότητας χρεώνεται παραδοσιακά στο marketing. Εκπαιδεύονται όμως τα στελέχη στα θέματα που πραγματικά κάνουν την διαφορά σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον;
Απαντήσεις στο ερώτημα αυτό, καθώς και σε άλλα σχετικά, υπόσχεται να σας δώσει σεμινάριο με τίτλο: "Αυτά που δεν σας μαθαίνουν στο Μάρκετινγκ. Πώς θα ανταγωνιστείτε αποτελεσματικά", που διοργανώνουν στις 8 Φεβρουαρίου στην Αθήνα και στις 9 Φεβρουαρίου στη Θεσσαλονίκη οι εταιρείες Global Greece και IMESE.
Μέσα από παραδείγματα, ανάλυση επιτυχημένων περιπτώσεων, ασκήσεις, πρακτικές μεθόδους, συζήτηση και εμβάθυνση σε συγκεκριμένα ερωτήματα, ο εισηγητής βοηθά τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν, να μάθουν και να προσαρμόσουν τις τεχνικές αυτές στις δικές τους επιχειρήσεις με επιτυχία.
Η επιτυχία στο marketing στηρίζετε σε τρεις σύγχρονες προσεγγίσεις: - Value/Loyalty: Που βρίσκεται η πραγματική αξία του προϊόντος ή της υπηρεσίας μας - Perceived Quality: Τι είναι, πως την χρησιμοποιούμε και σε ποιον απευθύνεται - Διαφήμιση και πωλήσεις: Πως κάνουμε την διαφήμιση αποτελεσματική
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να προβληματίσει τους συμμετέχοντες, δίνοντας μια άλλη εναλλακτική προσέγγιση στην λήψη αποφάσεων marketing, να αναλυθούν εκείνες οι παράμετροι που θα οδηγήσουν τις αποφάσεις Marketing μιας επιχείρησης στην επιτυχία, να διερευνηθεί η βελτίωση της αποτελεσματικότητας των χρημάτων που επενδύουν οι επιχειρήσεις για την αύξηση των πωλήσεων τους και να βελτιωθούν οι τεχνικές και πρακτικές που χρησιμοποιούμε στο Marketing.
Το Σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές και προϊσταμένους τμημάτων marketing, Διευθυντές και προϊστάμενους εξαγωγών, ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και σε όλους εκείνους, οι οποίοι ασχολούνται με την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας μιας επιχείρησης στην αγορά.
Η θεματολογία του είναι η εξής: Value/Loyalty: Που βρίσκεται η πραγματική αξία του προϊόντος ή της υπηρεσίας μας Συνολικό κόστος συναλλαγής Κόστος δημιουργίας αξίας Σχέση αξίας - κόστους Πότε κερδίζετε και πότε χάνετε ξοδεύοντας Διαχείριση marketing budget Perceived Quality: Τι είναι, πως την χρησιμοποιούμε και σε ποιον απευθύνεται Τι είναι και γιατί αλλάζει Πως την αντιμετωπίζουν διαφορετικές ομάδες πελατών Σε ποιον απευθύνεται Πως επιλέγουμε είδος ποιότητας Διαφήμιση & πωλήσεις: Πως κάνουμε την διαφήμιση αποτελεσματική Διαφήμιση και στόχοι Αλλαγή γνώμης ή συμπεριφοράς Πότε και γιατί συμβαίνει Μετρήσεις ή πωλήσεις
Ομιλητής θα είναι ο κ. Φάνης Βάρβογλης, διδάκτωρ στο Μάρκετινγκ του Πολυτεχνείου της Βιρτζίνια, ΗΠΑ ,με εξειδίκευση στη Ψυχολογία Καταναλωτή και σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα Μάρκετινγκ και Στρατηγικής. Έχει διατελέσει καθηγητής Μάρκετινγκ στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο του San Diego, Καλιφόρνια, ΗΠΑ και δίδαξε στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και στο Πανεπιστήμιο του Αιγαίου, Ελλάδα. Εκτός από Μάρκετινγκ διδάσκει και το μάθημα Managerial Decision Making. Επίσης, έχει υλοποιήσει μελέτες και έρευνες στον ιδιωτικό τομέα σε εθνικό και διακρατικό επίπεδο σε θέματα που αφορούν την λήψη αποφάσεων, την εκπαίδευση και την στρατηγική επιχειρήσεων και μη κερδοσκοπικών οργανισμών. Εργάζεται ανεξάρτητα ως σύμβουλος στρατηγικής και ως σύμβουλος λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων.
Για την καλύτερη προσαρμογή του σεμιναρίου στις ανάγκες και τις απαιτήσεις των συμμετεχόντων, ο Δρ Βάρβογλης θα ήθελε να του υποβληθούν εκ των προτέρων συγκεκριμένα προβλήματα ή απορίες που τυχόν έχουν οι συμμετέχοντες σε οποιοδήποτε τομέα του Marketing ή του managerial decision making και τις οποίες θα απαντήσει ή θα συζητήσει κατά την διάρκεια του σεμιναρίου.
Το κόστος συμμετοχής είναι 195 ευρώ και καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικών σημειώσεων, coffee & snack και πιστοποιητικό παρακολούθησης του IMESE και της Global Greece. Το σεμινάριο μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,45 του ΛΑΕΚ.
Πληροφορίες παρέχονται από την ΙMESE, 9ο Xλμ Θεσσαλονίκης - Θέρμης, ΤΚ 57001, ΤΘ 60546, Θεσσαλονίκη, τηλ. 2310-489636, φαξ: 2310-805721, e-mail. info@imese.gr.
|