Δημιουργείται Υπηρεσία Ενιαίας Ψηφιακής Υποστήριξης (ΕΨΥ-support.gov.gr) υπηρεσιών που προσφέρονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (ΕΨΠ - gov.gr).
Σύφωνα με την σχετική απόφαση του Υπουργείου Επικρατείας, τίθεται σε λειτουργία ενιαία ψηφιακή πλατφόρμα πολυκαναλικής επικοινωνίας και υποστήριξης που προσφέρει, μέσω της Ε.Ψ.Π.- gov.gr:
(α) για τους πολίτες, μια ενιαία πλατφόρμα πολυκαναλικής επικοινωνίας με σκοπό την ενιαία υποστήριξή τους, στη χρήση του συνόλου των ψηφιακών υπηρεσιών, από τους φορείς του δημοσίου που παρέχουν την υποστήριξη.
(β) για τους φορείς του δημοσίου, που παρέχουν την υποστήριξη των ψηφιακών υπηρεσιών, είτε μια ενιαία πλατφόρμα διαχείρισής της, είτε την κατάλληλη διεπαφή διαλειτουργικότητας με αυτή για τη διαβίβαση των αιτημάτων υποστήριξης των φυσικών προσώπων και την λήψη αντίστοιχων απαντήσεων από τους φορείς, μετά από επεξεργασία στα συστήματα υποστήριξης που διαθέτουν.
Βασικά λειτουργικά χαρακτηριστικά της Υπηρεσίας Ενιαίας Ψηφιακής Υποστήριξης - support.gov.gr (ΕΨΥ- support.gov.gr) υπηρεσιών που προσφέρονται μέσω της ΕΨΠ - gov.gr, αποτελούν:
(α) για τους πολίτες,
(α1) Οι πολίτες υποβάλλουν το αίτημα υποστήριξης και λαμβάνουν την απάντηση, στην «Ενιαία πλατφόρμα πολυκαναλικής επικοινωνίας», με κάθε υποστηριζόμενο κανάλι επικοινωνίας, κάνοντας χρήση κωδικών taxisnet, για την ταυτοποίησή τους, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο
άρθρο 24 του ν. 4727/2020.
(α2) Για κάθε απάντηση υποστήριξης, σε οποιοδήποτε κανάλι, παρέχεται και αντίστοιχη καταγραφή αυτής, με μοναδικό αριθμό, σε ένα κοινό για όλες τις ψηφιακές υπηρεσίες, αποθετήριο επικοινωνίας.
(α3) Κάθε επικοινωνία με τον πολίτη υποστηρίζεται από αντίστοιχες ειδοποιήσεις σε κάθε κατάλληλο και υποστηριζόμενο κανάλι (e-mail, μήνυμα στο κινητό κ.λπ.).
(β) Για τους φορείς που παρέχουν την υποστήριξη των ψηφιακών υπηρεσιών:
(β1) Οι φορείς υποστήριξης εντάσσονται στην Υπηρεσία Ενιαίας Ψηφιακής Υποστήριξης-support.gov.gr (ΕΨΥ-support.gov.gr), είτε κάνοντας χρήση της παρεχόμενης «Ενιαίας πλατφόρμας διαχείρισης της υποστήριξης», είτε κάνοντας χρήση της παρεχόμενης διεπαφής με αυτή (ΑPI).
(β2) Οι φορείς υποστήριξης κάνουν χρήση της παρεχόμενης «Ενιαίας πλατφόρμας διαχείρισης της υποστήριξης» και οι υπάλληλοι υποστήριξης ταυτοποιούνται κατά την είσοδο στην υπηρεσία με κωδικούς Δημόσιας Διοίκησης ή με προσωπικούς κωδικούς/διαπιστευτήρια που έχουν χορηγηθεί ειδικά προς τούτο.