Αθήνα 17.12.2015, 12:12
Ξεκινά την Παρασκευή, 18 Δεκεμβρίου 2015, η χορήγηση νέων και η ανανέωση παλαιών δελτίων μετακίνησης ατόμων με αναπηρία (ΑμεΑ), από τη Γενική Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφέρειας Αττικής.
Οι δικαιούχοι των δελτίων, ανάλογα με τον τόπο διαμονής τους, μπορούν να απευθύνονται στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), ή στη Διεύθυνση Κοινωνικής Μέριμνας Περιφέρειας Αττικής ή στις Διευθύνσεις Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Περιφερειακών Ενοτήτων Αττικής.
Οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να προσκομίσουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, τα οποία είναι: - Αίτηση του ενδιαφερομένου ή του κηδεμόνα του (χορηγείται από την υπηρεσία). - Εξουσιοδότηση, μόνο αν δεν παρίσταται ο ενδιαφερόμενος. - Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 περί ακριβούς διεύθυνσης διαμονής. - Φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας. - Γνωμάτευση Υγειονομικής Επιτροπής ή Απόφαση Διοικητικού Διευθυντή του Ασφαλιστικού Φορέα που ανήκουν, όπου θα αναγράφεται παθολογοανατομικό ποσοστό αναπηρίας (τουλάχιστον 67%), ή βεβαίωση εγγραφής στο μητρώο επιδοματούχων, από το Δήμο ή από την Περιφέρεια σε περίπτωση διατροφικού επιδόματος εκκαθαριστικό της Εφορίας οικ. έτους 2014. - Ασφαλιστικό βιβλιάριο υγείας σε ισχύ. - Δύο πρόσφατες φωτογραφίες ή τρεις για τους δικαιούχους κάρτας συνοδού (τυφλών και Βαριάς Νοητικής Καθυστέρησης).
Η χορήγηση των δελτίων μετακίνησης ΑμΕΑ θα διαρκέσει μέχρι τις 31 Ιανουαρίου 2016.
Αναλυτικότερα τα δικαιολογητικά, καθώς και ποιοί είναι δικαιούχοι, αναφέρονται στη διευκρινιστική εγκύκλιο της Διεύθυνσης Προστασίας ΑΜΕΑ της Γενικής Διεύθυνσης Πρόνοιας, του υπουργείου Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Αλληλεγγύης, με ΑΔΑ: ΨΒ5Κ465Θ1Ω-ΝΨΡ.
© Proslipsis.gr Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στην Proslipsis.gr. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή. Εμπορικά sites που αναπαράγουν κείμενα παρανομούν και παρασιτούν. Οφείλετε να τα καταδικάζετε.
|